Bastian pisze:Ja bym jednak dążył do poprawiania skróconego 167 i unormowania autonomicznego 108, z czego wynika wniosek, że na Bartyckiej na trzecią linię (107) nie ma miejsca). Zresztą moim zdaniem ona nie powinna kończyć lub opuszczać Wisłostrady przed Sielcami.
Imho na sielcach 107 nie ma specjalnej funkcji.
Zdarza mi sie tym z rozbratu jezdzic rano i masa osob wysypuje sie przy zaruskiego, szwolezerow, bartycka.
Ci ktorzy jada dalej to w wiekszosci sa ci ktorzy wsiedli na tych czterech (te 3 + rozbrat) przystankach.
Imho w odwrotnym kierunku raczej specjalnie sie to nie rozni.
Z sielc/zp chelmska w okolice kruczej jest.
Czestsze 180 na ptk.
Czestsze 131 na marszalkowska.
Jezdzace w podobnym takcie 159 na piekna/krucza.
W ten obszar z sielc mozna sobie dojechac dosc wygodnie na pare sposobow.
A skracanie 167 to dokad?
Tranzytowo przez metro PM jezdzi tym naprawde sporo osob, szczegolnie rano.
Z ochoty (czy nawet dalszych okolic) na wisniowa i gagarina az do iwickiej.
Jesli skracac to na ochocie to powinno to byc z 'przepieciem'
Czyli z chomikow do bitwy i petla na naruciaku.
I ze szczesliwic po trasie 167 dalej na SS.
Trzeba byloby cos dolozyc tutaj.
Przez bw tranzytowo jezdzi rano mniej niz polowa (ale caly czas sporo bo po 7 odjezdza to z masa stojacych z bw
ss) popoludniu imho wiecej niz polowa wiec tez troche pasazerow dostaloby po dupie na takiej machinacji.
W relacji gorny mokotow okolice BW (kino ochota/bw i pewnie szczesliwicka) ma 167 niezle branie, przynajmniej w szczytach. Rano wsypuje sie tez sporo osob na wawelskiej.
Generalnie nie jestem fanem takich zmian przy 167 w sumie na kazdym odcinku od gagarina przynajmnuiej do kola jezdzi tym masa osob tranzytowo, sporo pomieszanych relacji, ciezko to sensownie podzielic.
Buspasik na bw (przynajmniej miedzy grojecka i szczesliwicka gdzie sa po 3 pasy) i na prymasa (na dole miedzy wolska/gorczewska i kasprzaka plus wjazd na glowna jezdnie z dolu z 2 pasow zmiast z jednego (da sie to zalatwic w miare malym kosztem) i 2/3 opoznien na 167 (i masie innych linii) byloby skasowane.
Jak otworza dzwigowa i S2 naprawde powinien sie ZTM ruszyc w tym kierunku.