(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 gru 2011, 18:19

No tak, ale jeśli z tymi postulatami chodzi o linię w poprzek Młocin, to wydłużając szóstkę załatwiamy te jęki, a piątka zostaje dla Tarcho...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2011, 18:20

Jeżeli 10 pojawi się na Młocinach, to 6 też by wypadało obciąć tamże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 gru 2011, 18:26

pawcio pisze:
KwZ pisze: No przecież jest już 121.
Nie szukaj logiki. To nie ma sensu.
To ja się poddaję. Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?
pawcio pisze:Krótka linia do Projektowanej
Czyli w okolice dzisiejszego przystanku Milenijna? Kogo ona obsłuży? Chociaż połowę Porajów?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2011, 18:44

KwZ pisze:To ja się poddaję.
Wniosek poniekąd słuszny.
KwZ pisze:Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?
Raczej pasażerów. 10 głupich krzykaczy ma większy wpływ na układ komunikacyjny niż 1000 milczących pasażerów korzystających z pewnych standardowych rozwiązań.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 14 gru 2011, 18:51

Coś mi się wydaje, że chodzi tu o pewną uczelnię mocno zakotwiczoną we władzach miasta, która umościła się w dwóch kampusach i teraz uważa, że wszędzie musi mieć bezpośrednią podwózkę.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 gru 2011, 20:06

No ale dokąd ta podwózka?! Młociny? 103. Chomiki? 121. Bemowo? No dajcie spokój. Jak koniecznie muszą mieć, to wyciągnąć 121 do NB.

PS Ja dobrze pamiętam, ile osób jeździło tą 5 na Marymonckiej. To się ociera o niegospodarność.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2011, 20:58

Klasyczny przypadek: więcej protestów i postulatów niż pasażerów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 14 gru 2011, 21:17

Są plany zrobienia pętli Cmentarz Wolski dwukierunkowej może?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 gru 2011, 21:54

pawcio pisze:Klasyczny przypadek: więcej protestów i postulatów niż pasażerów.
Czy może pijesz do tej niewymienionej z nazwy uczelni w dwóch kampusach i chcesz przez to powiedzieć jaki to ma wspaniały dojazd?

adw
Zbanowany
Posty: 141
Rejestracja: 04 lis 2011, 9:38

Post autor: adw » 14 gru 2011, 21:56

Mam pytanie czy jest szansa by był tramwaj z Piask/Broniewskiego na Służewiec? Z tej okolicy nie sposób dotrzeć w szczycie w okolice Galerii Mokotów - uważam, że jeśli nie da się skrócić 17 do Kieleckiej i wydłużyć 33 do Służewca, to może zrobić częstą linię przynajmniej z Piask na Służewiec kosztem południowej części trasy 17 i częstoltliwości 33? Rzecz w tym, że z Broniewskiego można jechać albo tramwajem 33 plus nieszczęsna przesiadka na zatłoczoną 17 (czekanie plus często brak mozliwości dopchania się) albo pozostaje jeszcze gorsze, ale popularne rozwiązanie tj. 114+dopychanie się do metra na pl.Wilsona+codzienna bijatyka o dopchanie się na tramwaj na Wierzbnie.
Uważam, że 17, jako że jedzie z bliższych okolic metra, jest mniej potrzebna na Służewcu. Tymczasem z Broniewskiego jest dalej do metra (w najlepszym wypadku cofamy się na północ 114 do Pl.Wilsona) i nie można dojechać 33 w docelowe miejsce. Ogromna większość pasażerów 33 poluje na 17 i dochodzi do scen rodem z filmów, jak 17 nie ma parę minut i podjeżdża zapchana. (-o< Można więc śmiało powiedzieć że klienci linii 33 wręcz marzą o wydłużeniu tego na Służewiec. Tymczasem część osób z 17 i tak wysiada na Marymoncie do metra by jechać do Wierzbna, więc 17 do Kieleckiej sobie poradzi.
I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 gru 2011, 22:01

Idę o zakład, że następny post tego pana będzie o niezabieralnym i rzadkim 122.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7828
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 14 gru 2011, 22:01

A więc mieszkasz na Broniewskiego i pracujesz na Służewcu i potrzebujesz taksówkę z domu do pracy? Przesiadka 22/28/33/35->17 jest jednoperonowa, nie ma co narzekać. I sprawdź sobie w słowniku, jak się odmienia Piaski.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2011, 22:02

adw pisze:I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
A czym by się miało dojeżdżać z Wawrzyszewa do Piasków?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 gru 2011, 22:04

Od zamiany końcówek mniejszych zapełnień nie będzie. Pozostaje przesiadać się na najsensowniejszym ku temu przystanku, np. Biblioteka Narodowa.

Oprócz superczęstego 31 z Wierzbna do wyboru są także autobusy z Wilanowskiej i Służewca.

Na częstszy tramwaj nie ma co liczyć. Pieniądze.

Generalnie są plany, żeby po oddaniu tramwaju na Tarchomin rzeczywiście zamienić 17 i 33 końcówki i wysłać tę pierwszą dalej przez most. Póki co to jednak przyszłość.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 14 gru 2011, 22:06

Niestety coraz odleglejsza.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

ODPOWIEDZ