(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
To ja się poddaję. Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?pawcio pisze:Nie szukaj logiki. To nie ma sensu.KwZ pisze: No przecież jest już 121.
Czyli w okolice dzisiejszego przystanku Milenijna? Kogo ona obsłuży? Chociaż połowę Porajów?pawcio pisze:Krótka linia do Projektowanej
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Wniosek poniekąd słuszny.KwZ pisze:To ja się poddaję.
Raczej pasażerów. 10 głupich krzykaczy ma większy wpływ na układ komunikacyjny niż 1000 milczących pasażerów korzystających z pewnych standardowych rozwiązań.KwZ pisze:Rozumiem, że to są postulaty dzielnicy narzucane ZTMowi, który nie ma dość samodzielności, żeby się przed nimi bronić?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale dokąd ta podwózka?! Młociny? 103. Chomiki? 121. Bemowo? No dajcie spokój. Jak koniecznie muszą mieć, to wyciągnąć 121 do NB.
PS Ja dobrze pamiętam, ile osób jeździło tą 5 na Marymonckiej. To się ociera o niegospodarność.
PS Ja dobrze pamiętam, ile osób jeździło tą 5 na Marymonckiej. To się ociera o niegospodarność.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Mam pytanie czy jest szansa by był tramwaj z Piask/Broniewskiego na Służewiec? Z tej okolicy nie sposób dotrzeć w szczycie w okolice Galerii Mokotów - uważam, że jeśli nie da się skrócić 17 do Kieleckiej i wydłużyć 33 do Służewca, to może zrobić częstą linię przynajmniej z Piask na Służewiec kosztem południowej części trasy 17 i częstoltliwości 33? Rzecz w tym, że z Broniewskiego można jechać albo tramwajem 33 plus nieszczęsna przesiadka na zatłoczoną 17 (czekanie plus często brak mozliwości dopchania się) albo pozostaje jeszcze gorsze, ale popularne rozwiązanie tj. 114+dopychanie się do metra na pl.Wilsona+codzienna bijatyka o dopchanie się na tramwaj na Wierzbnie.
Uważam, że 17, jako że jedzie z bliższych okolic metra, jest mniej potrzebna na Służewcu. Tymczasem z Broniewskiego jest dalej do metra (w najlepszym wypadku cofamy się na północ 114 do Pl.Wilsona) i nie można dojechać 33 w docelowe miejsce. Ogromna większość pasażerów 33 poluje na 17 i dochodzi do scen rodem z filmów, jak 17 nie ma parę minut i podjeżdża zapchana. Można więc śmiało powiedzieć że klienci linii 33 wręcz marzą o wydłużeniu tego na Służewiec. Tymczasem część osób z 17 i tak wysiada na Marymoncie do metra by jechać do Wierzbna, więc 17 do Kieleckiej sobie poradzi.
I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
Uważam, że 17, jako że jedzie z bliższych okolic metra, jest mniej potrzebna na Służewcu. Tymczasem z Broniewskiego jest dalej do metra (w najlepszym wypadku cofamy się na północ 114 do Pl.Wilsona) i nie można dojechać 33 w docelowe miejsce. Ogromna większość pasażerów 33 poluje na 17 i dochodzi do scen rodem z filmów, jak 17 nie ma parę minut i podjeżdża zapchana. Można więc śmiało powiedzieć że klienci linii 33 wręcz marzą o wydłużeniu tego na Służewiec. Tymczasem część osób z 17 i tak wysiada na Marymoncie do metra by jechać do Wierzbna, więc 17 do Kieleckiej sobie poradzi.
I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
A więc mieszkasz na Broniewskiego i pracujesz na Służewcu i potrzebujesz taksówkę z domu do pracy? Przesiadka 22/28/33/35->17 jest jednoperonowa, nie ma co narzekać. I sprawdź sobie w słowniku, jak się odmienia Piaski.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
A czym by się miało dojeżdżać z Wawrzyszewa do Piasków?adw pisze:I jeszcze jedno - 33 powinno jeździć częściej. Wiem - jest częstą linią. Ale naprawdę dopchać się czasem...masakra. Może ZTM zrobiłby krótszą częstą wersję tj. z Piask do Służewca. Wtedy nawet na dalszych przystankach podjechałoby się 33 i dopchało do w miarę jeszcze pustego tramwaju na Służewiec.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Od zamiany końcówek mniejszych zapełnień nie będzie. Pozostaje przesiadać się na najsensowniejszym ku temu przystanku, np. Biblioteka Narodowa.
Oprócz superczęstego 31 z Wierzbna do wyboru są także autobusy z Wilanowskiej i Służewca.
Na częstszy tramwaj nie ma co liczyć. Pieniądze.
Generalnie są plany, żeby po oddaniu tramwaju na Tarchomin rzeczywiście zamienić 17 i 33 końcówki i wysłać tę pierwszą dalej przez most. Póki co to jednak przyszłość.
Oprócz superczęstego 31 z Wierzbna do wyboru są także autobusy z Wilanowskiej i Służewca.
Na częstszy tramwaj nie ma co liczyć. Pieniądze.
Generalnie są plany, żeby po oddaniu tramwaju na Tarchomin rzeczywiście zamienić 17 i 33 końcówki i wysłać tę pierwszą dalej przez most. Póki co to jednak przyszłość.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!