O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 03 sty 2012, 22:00

MichalJ pisze:No to kible też liczcie liczbą składów, a nie liczbą kibli.
To może wszystko liczmy w wagonach... kibel = 3 wagony. Nie da się tego racjonalnie policzyć i tyle.

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 03 sty 2012, 22:01

KGrid pisze:KM9 będzie chyba najbardziej nowoczesną linią KMów.
Elfy pójdą w większości na pseudo lotniskowe (pseudo bo nawet do stacji Modlin z pasażerami nie dojadą). Obecnie 3 pary są na P&P, podobno ma być to zwiększone. Tak więc kibla tutaj nie uświadczy, kurde, aż tęsknie.

Kibla nie widziałem z dobre 2 tygodnie, a mam okno w sam raz na stację ;)
Dziś widziałem jeden podwójny na KM618, zdzwiło mnie to, bo takto nie jeżdziły
A jak to będzie wyglądało od czerwaca jak wejda w trasy lotniskowe. To KM9 na Nasieslsk/Ciechanó powróci stary tabor w zamian dzisiejszych elfów..szkoda. Piętrowe to nie to samy, 6 razy dziennie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 sty 2012, 22:30

Na Radom - Warszawa same kible praktycznie (piętrusów też malutko), a tłuczesz się ponad dwie godziny... Więc nie narzekaj, przynajmniej masz linię wyremontowaną :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 sty 2012, 22:49

A jest w jakichś odległych planach remont linii Warszawa - Radom? Albo chociaż części warszawsko-piaseczyńskiej? :P

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 sty 2012, 22:58

Zdaje się, że nawet w następnej 6-latce.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 sty 2012, 23:12

BJ pisze:A jest w jakichś odległych planach remont linii Warszawa - Radom?
Podobno w tym roku przetarg na roboty budowlane.
KwZ pisze:Zdaje się, że nawet w następnej 6-latce.
Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzę :D
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 sty 2012, 23:26

Wolfchen pisze:Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzę :D
Umówmy się, że nawet jak wypali tegoroczny przetarg, to i tak nie rozliczą tego do 2015, ergo - to już będzie następna 6-latka :D
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 sty 2012, 23:35

Spoko, i tak w Dawidach Bankowych okoliczni poszukiwacze złota nawet kostkę bauma opchną :ok:

kajo
Posty: 2795
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 04 sty 2012, 22:24

lukasek1 pisze:
marcin89 pisze:Podwójnie na pewno bym nie liczył. Już prędzej każdy wagon z osobna :P Ale chyba jednak mimo wszystko najlepszym wyjściem będzie liczyć jako 11 składów i tyle.
Też jestem tego zdania. A propo lotniskowych to tych elfów to nie będzie nadmiar do obsługi Modlin-Okęcie. 10 by nie wystarczyło, a reszty dalej na KM9 jak jest teraz. Bo nie będą przecież co 15 min chyba kursowac..a co godzine. Chyba że każdy jako podwójny.
Podałem dwie wersje, bo ta druga lepiej oddaje stan rzeczywisty, najlepiej byłoby policzyć łączną długość składów, lub pojemność ale tego mi się robić nie chciało, za dużo liczenia.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 07 sty 2012, 19:56

Wiadomo, co się urodzi na KM9, że od poniedziałku zmieniają rozkład na linii do lutego? (a potem znów w marcu :( )

KGrid
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:46
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: KGrid » 07 sty 2012, 20:45

Zamknięcia za Ciechanowem, wprowadzenie (podobno) rozkładowych 160km/h dla pociągów spółki InterCity i (podobno, ale nie jestem pewien) P&P znowu do Radomia.

W sumie to rozkład aż tak bardzo się nie zmienia, zwiększyli ilość pociągów z tego co widziałem.

butcher
Posty: 41
Rejestracja: 03 lis 2006, 19:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: butcher » 07 sty 2012, 21:02

Zwiększenia ilości pociągów i zmian relacji nie ma. Są jedynie minutowe przesunięcia odjazdów części pociągów KM i IC.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 08 sty 2012, 17:20

Tak, tak. Chodziło mi o przyczynę. Dziękuję za odpowiedź. Dla kolejarza i osoby postronnej może taka zmiana to pryszcz, ale dla szeregowego korzystającego zmiana o 12 minut to trochę sporo :)

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 19 sty 2012, 22:56

Koleje Mazowieckie wypuściły papierowe rozkłady jazdy.
Cena 1 zł.

Jak za taką książeczkę to się opłaca ;)

Wyglądają tak.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 sty 2012, 8:02

Pomysł fajny pod warunkiem, że godziny odjazdów pociągów się nie zmieniają znacznie podczas remontów. ;-)

ODPOWIEDZ