Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 sty 2012, 20:17

Nie pospieszne, tylko przyspieszone. Pospiesznych linii w Warszawie już dawno nie ma.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 09 sty 2012, 20:18

no tak a na 141 zawsze wolne miejsce siedzące jest. To może kosztem 141 zwiększyć częstotliwość na 188 a z Rembertowa zostawić pospieszną.
SPINNING WORLD

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 09 sty 2012, 20:19

Też uważam że to bardzo głupi pomysl. Teraz na TŁ pozostałe czerwone będa jeszcze bardziej zapchane bo ludzie będą uciekali z takiego 143 np do 523.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 20:25

Ja myślę, że ztm liczy raczej na to, że pasażerowie już i tak olewają różnicę między liniami czerwonymi i czarnymi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 sty 2012, 20:28

Rosa pisze:Teraz na TŁ pozostałe czerwone będa jeszcze bardziej zapchane bo ludzie będą uciekali z takiego 143 np do 523.
Ciekawe, że na Ochocie nikt nie ucieka ze 182 do 523. :roll:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 09 sty 2012, 20:32

Przypuśćmy że na Wiatraczną podjeżdża 143 a za nim w oddali widac 523. Czemu ktos na przystanku miałby wybrać 143 i czemu ktos z ze 143 kto widzi co za nim jedzie miałby w nim zostać i dojechac na Politechnike 2-3 minuty później?

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 09 sty 2012, 20:39

fik pisze:
Rosa pisze:Teraz na TŁ pozostałe czerwone będa jeszcze bardziej zapchane bo ludzie będą uciekali z takiego 143 np do 523.
Ciekawe, że na Ochocie nikt nie ucieka ze 182 do 523. :roll:
Bo między dworcem zachodnim a politechnika (gdzie jest największa wymiana pasażerów) 182 ma o 1 przystanek więcej niz 523 a 143 będzie miało 5 przystanków więcej niz 515. nie widzisz różnicy?
SPINNING WORLD

bosman30
Posty: 400
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
Kontakt:

Post autor: bosman30 » 09 sty 2012, 20:42

Staad pisze:5 przystanków więcej niz 515. nie widzisz różnicy?
Raptem 5 minut.
Operator Żurawia Wieżowego :-D

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 20:46

Ale mówimy o TŁ i z 5 przystanków robi się 3. Licząc po pół minuty, co chyba ostatnio częściej się robi...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 09 sty 2012, 20:47

wiesz, to raczej kolejny dołożony czas na podroż do pracy czy szkoły, zwłaszcza jak się przesiadasz i z 5 minut nagle robi się 15-20. To ma być zachęcanie ludzi do korzystania z transportu publicznego?
SPINNING WORLD

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 sty 2012, 20:48

Staad pisze:Po to aby był szybszy dojazd.
Czas oczekiwania + czas przejazdu... A jest jeszcze kolej.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 20:59

Staad pisze:wiesz, to raczej kolejny dołożony czas na podroż do pracy czy szkoły, zwłaszcza jak się przesiadasz i z 5 minut nagle robi się 15-20. To ma być zachęcanie ludzi do korzystania z transportu publicznego?
Zwłaszcza, jeśli się przesiadasz, liczy się czas następstwa twojego autobusu, a ten ma zmaleć. Czas przejazdu nie ma wzrosnąć o 5 min, tylko o 1,5... Połowa czasu oczekiwania ma spaść z 7,5 do 5.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
ncc2000
Posty: 61
Rejestracja: 19 wrz 2009, 19:01

Post autor: ncc2000 » 09 sty 2012, 21:02

Też myślę, że skoro łączy się 2 linie - 415 i 515, to lepszym rozwiązaniem niż 143 byłoby pozostawienie wzmocnionego 515. Obecnie 515 jest jedną z najbardziej "przyspieszonych" linii na TŁ, omija najwięcej przystanków, zatem skoro ZTM-owi tak przeszkadza ten rzekomy niewielki zysk czasowy, powinien zacząć np. od "uzwyklenia" 520, które staje niemal wszędzie. Co do frekwencji na TŁ - ja tam za najbardziej zatłoczoną uważam (tak to widzę, ale pewnie zaraz ktoś z "pomiarami" zaprzeczy) linię 525, a w żadnym wypadku nie 523. W 523 od Saskiej można już często siedzieć.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 sty 2012, 21:08

Rosa pisze:Przypuśćmy że na Wiatraczną podjeżdża 143 a za nim w oddali widac 523. Czemu ktos na przystanku miałby wybrać 143 i czemu ktos z ze 143 kto widzi co za nim jedzie miałby w nim zostać i dojechac na Politechnike 2-3 minuty później?
Ja widząc na Wawelskiej 182 i 523 na wysokości Hali Kopińskiej, nie ryzykuję nie zmieszczenia się do tego drugiego. Cieszę się, że po prawej stronie nie ma tego problemu, ale to tym bardziej oznacza, że nie ma co bronić 515 i bać się odpływu pasażerów do przyśpiechów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 09 sty 2012, 21:12

Tyle, że rano na Majdańskiej, gdzie zdarza mi się wsiadać, 523 potrafi być już niezabieralne.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

ODPOWIEDZ