...i tak przełożone z DWC na Wawelskąyavorius pisze:Już lepsze byłoby 130.
Casus "Edwarda" - koniec ekspresĂłw?
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No cóż, a myślałem, że ZTM już bardziej żenujących pomysłów mieć nie może.ztm.waw.pl pisze:16 stycznia z ulic Warszawy zniknie linia ekspresowa E-2, przez pasażerów nazywana pieszczotliwie „Edwardem”. W zastępstwie, na ulice wyjedzie nowa linia przyspieszona 402. Będzie kursować na tej samej trasie, ale będzie się częściej zatrzymywać.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
ja też....i co z tego, że zabudowa jest gęstsza, co to w ogóle za argument.reserved pisze:No cóż, a myślałem, że ZTM już bardziej żenujących pomysłów mieć nie może.ztm.waw.pl pisze:16 stycznia z ulic Warszawy zniknie linia ekspresowa E-2, przez pasażerów nazywana pieszczotliwie „Edwardem”. W zastępstwie, na ulice wyjedzie nowa linia przyspieszona 402. Będzie kursować na tej samej trasie, ale będzie się częściej zatrzymywać.
E-2 sprawdza się znakomicie, nie mogę uwierzyć że można coś takiego odp***lić
Kurde...jest 171, 190... z drugiej strony jest 116. Po cholerę udupiać jedyną linię, która może szybciej dowieźć? Jak jest buspas to tym lepiej właśnie, żeby linia się nie zatrzymywała bo o wiele szybciej może przejechać. Bo jak stoi w korku to czy zajeżdża na przystanki czy nie to strata czasu i tak jest.
Znaczy ja akurat jestem przeciwny zostawianiu takiego jednego numerka w danej kategorii linii, ale przejście na 4xx to jest najgorsza forma ją mógł ZTM zrobić. No może poza przejściem na 1xx lub jej całkowitym skasowaniem. Liniom 4xx i 5xx dodaje się przystanki, linie ekspresowe są kasowane... niedługo już każda linia będzie się na każdym przystanku zatrzymywać.
Niedługo jak bydło będziemy jeździć... Dodadzą przystanków do starego E-2, ale częstotliwość pewnie pozostanie ta sama. Jest to skandal, że zamiast przyspieszać komunikację, spowalnia się ją na rzecz większego wykorzystania, które E-2 przecież miało. Kolejny symbol naszego miasta znika zapewne bezpowrotnie, ale niesmak po tej niepotrzebnej stracie zostanie jeszcze długo...
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To że akurat zmieniają "Edwarda", to mi nie przeszkadza, zwłaszcza, że niedługo miałby pozostać jedyną linią ekspresową i tego się spodziewałem. Bardziej przeszkadza mi nowo obrany numerek. 402. Ten numer powinny nosić kursy linii 411 jadące do Starej Miłosnej ("gocławskie" jako 411), bo robienie co drugiego kursu na skróconej o połowę trasie skutkuje bałaganem informacyjnym. A akurat 402 pasowałoby jak ulał do 502.
Natomiast E-2 powinno dostać numerek 416, od 116, z którym pokrywa się na znacznym odcinku.
I jeszcze jedna uwaga: To nie linie ekspresowe były takimi tylko z nazwy. Te ekspresy to akurat faktycznie jechały szybko. Z nazwy to są właśnie przyspieszone. I to z nimi powinno się zrobić głębszy porządek. Część odprzystankowić i zrobić z nich de facto linie ekspresowe, a większość uzwyklić. Dodanie przystanków na linii E-2->402 może w przyszłości spowodować dalsze dodawanie przystanków, a w konsekwencji linia stanie się przyspieszona tylko z nazwy i później może być totalnie uzwyklona lub w ogóle zniknąć z ulic.
Natomiast E-2 powinno dostać numerek 416, od 116, z którym pokrywa się na znacznym odcinku.
I jeszcze jedna uwaga: To nie linie ekspresowe były takimi tylko z nazwy. Te ekspresy to akurat faktycznie jechały szybko. Z nazwy to są właśnie przyspieszone. I to z nimi powinno się zrobić głębszy porządek. Część odprzystankowić i zrobić z nich de facto linie ekspresowe, a większość uzwyklić. Dodanie przystanków na linii E-2->402 może w przyszłości spowodować dalsze dodawanie przystanków, a w konsekwencji linia stanie się przyspieszona tylko z nazwy i później może być totalnie uzwyklona lub w ogóle zniknąć z ulic.
E-2 pokrywa się na długim odcinku także ze 171. To co? 471? Numerek nie ma znaczenia.
Co do dodawania przystanków to się zgadzam. O ile na odc. Wilanów - Krakowskie Przedmieście mogą dodać wyłącznie Spacerową ("bo wszystkie inne czerwone na niej stają") o tyle na odcinku Nowe Bemowo - Pl. Bankowy można dodać wszystkie przystanki bo będą argumenty, że pasażer chce, bo staje tam 410 które mając czerwony numerek zatrzymuje się na wszystkich przystankach.
Co do dodawania przystanków to się zgadzam. O ile na odc. Wilanów - Krakowskie Przedmieście mogą dodać wyłącznie Spacerową ("bo wszystkie inne czerwone na niej stają") o tyle na odcinku Nowe Bemowo - Pl. Bankowy można dodać wszystkie przystanki bo będą argumenty, że pasażer chce, bo staje tam 410 które mając czerwony numerek zatrzymuje się na wszystkich przystankach.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007