Dodatkowe przystanki podczas mrozĂłw

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
tomku
Posty: 116
Rejestracja: 23 kwie 2011, 23:38
Lokalizacja: spod Warszawy

Post autor: tomku » 28 sty 2012, 9:46

System ten jest niesprawiedliwy także dla kierowców, którym skracają się, nie z ich winy, przerwy. Gdybym był kierowcą, to dodawałbym sobie ten utracony czas do wartości realnej postoju, bo robiłem wszystko, żeby rozkład zrealizować, a skoro organizator utrudnia mi zadanie, to niech rozwiąże też problem moich opóźnień, np. poprzez sterowanie z dyspozytorni na krańcu, czy przez radio. Chyba nikt nie lubi mieć skracanych przerw i to jeszcze nie ze swojej winy?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2012, 11:55

Połowa albo i lepiej przerw na krańcach to nadwyżka w stosunku do tego, co kierowcy gwarantuje prawo. Więc niech spada na szczaw z taką akcją.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Walas
Posty: 17257
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 28 sty 2012, 20:49

Dziś jeźdząc po mieście widziałem jak kierowcy stosują się do "przystanków mrozowych" i mogę stwierdzić, że większość kierowców się stosuje(np. zatrzymanie 525 na Towarze, 503 przy Płochocińskiej czy 517 na Pl. Starynkiewicza), ale są też tacy co się nie stosują(np. Mobilis na 517 i nie zatrzymanie się na DH Smyk) ;-)
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Georg
Posty: 6365
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 28 sty 2012, 20:50

Przecież 525 normalnie staje na Saskiej.

bosman30
Posty: 400
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
Kontakt:

Post autor: bosman30 » 28 sty 2012, 20:53

Walasa chyba przymroziło troszku ;-)
Operator Żurawia Wieżowego :-D

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 28 sty 2012, 21:05

Georg pisze:Przecież 525 normalnie staje na Saskiej.
Może mu o Międzynarodową chodziło? :-k
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Walas
Posty: 17257
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 28 sty 2012, 21:08

Myślałem o Saskiej i dlatego to napisałem a chodziło mi o Torwar. Za dużo jazd 6/182 :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5692
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 sty 2012, 22:13

ZaciszaniN pisze:Lepiej bym tego nie ujął, ale niestety jest, jak jest i prędko się to raczej nie zmieni
Tak? A ja przypuszczam, że się zmieni i to dosyć szybko. Poczekajcie do środy, czwartku, kiedy na zewnątrz będzie -17 stopni, a trzeba będzie rano do pracy dojechać, gdy będzie jeszcze mroźniej niż to zapowiadają za dnia. Wystarczy, że nawet nieco dłużej będzie się czekać w porannych godzinach szczytu na autobus linii przyspieszonej na stałym dla niego przystanku, żeby dotrzeć do pracy czy szkoły i lawina skarg ruszy. A ZTM dziś jest dosyć wrażliwy na skargi pasażerów....

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 sty 2012, 22:16

fraktal pisze:A ZTM dziś jest dosyć wrażliwy na skargi pasażerów....
Chyba się nie spodziewasz, że wraz ze spadkiem temperatury "wrażliwy na skargi ZTM" powróci do "letniej" zasady funkcjonowania linii przyspieszonych?

fraktal
Posty: 5692
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 sty 2012, 22:24

Wraz ze spadkiem nie, ale gdy temperatura po tych spadkach trochę się podniesie, to owszem. Wystarczy, że temperatura powróci do dzisiejszego -7; -10 za dnia...No może ciut wyżej. Zresztą podobnie było w zeszłym roku - ZTM się w miarę szybko wycofał z pomysłu, z tego co pamiętam.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 28 sty 2012, 23:56

To jest kompletnie idiotyczny pomysł, bo zysk czasowy i "mniej marznięcia" wynosi minutę albo dwie.
W większości przypadków jest to wykorzystywane w zupełnie inny sposób. Np. na 504 zatrzymania na Wyścigach w kier. Kabat, aby mieć jednoperonową przesiadkę do piaseczniaków. Dziś mnie kusiło, aby tak zrobić, ale jak zobaczyłem, że pan kierowca bardzo się stara odrobić opóźnienie, to odpuściłem i wysiadłem jak biały na Poleczki.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 29 sty 2012, 9:51

A jak jak czytam o tym 504 to mam pytanie, co z Mrozowym przystankiem Wyścigi w kierunku Śródmieścia dla tej linii, czy funkcjonuje, bo miejsce jest od zawsze, to chociaż sam słupek powinien tam być dla przystanku mrozowego. Ale czy teraz 504 sie tam na żądanie zatrzymuje?
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 sty 2012, 12:00

Ale niby gdzie?
Przecież 504 w kier. DwC nie mija żadnego przystanku o nazwie Wyścigi, a ustawianie słupka, bo przez 3 dni w roku się przyda, zakrawa na debilizm.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3602
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 29 sty 2012, 14:43

To w takim razie parę takich debilizmów jest już w Warszawie - choćby na Lubelskiej
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 sty 2012, 16:39

rufio198 pisze:To w takim razie parę takich debilizmów jest już w Warszawie - choćby na Lubelskiej
Czekaj, na Lubelskiej to nie był kiedyś tam potrzebny? To by nie miało nic wspólnego z przystankami mrozowymi.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ