Dodatkowe przystanki podczas mrozĂłw
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
System ten jest niesprawiedliwy także dla kierowców, którym skracają się, nie z ich winy, przerwy. Gdybym był kierowcą, to dodawałbym sobie ten utracony czas do wartości realnej postoju, bo robiłem wszystko, żeby rozkład zrealizować, a skoro organizator utrudnia mi zadanie, to niech rozwiąże też problem moich opóźnień, np. poprzez sterowanie z dyspozytorni na krańcu, czy przez radio. Chyba nikt nie lubi mieć skracanych przerw i to jeszcze nie ze swojej winy?
Połowa albo i lepiej przerw na krańcach to nadwyżka w stosunku do tego, co kierowcy gwarantuje prawo. Więc niech spada na szczaw z taką akcją.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dziś jeźdząc po mieście widziałem jak kierowcy stosują się do "przystanków mrozowych" i mogę stwierdzić, że większość kierowców się stosuje(np. zatrzymanie 525 na Towarze, 503 przy Płochocińskiej czy 517 na Pl. Starynkiewicza), ale są też tacy co się nie stosują(np. Mobilis na 517 i nie zatrzymanie się na DH Smyk)
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Tak? A ja przypuszczam, że się zmieni i to dosyć szybko. Poczekajcie do środy, czwartku, kiedy na zewnątrz będzie -17 stopni, a trzeba będzie rano do pracy dojechać, gdy będzie jeszcze mroźniej niż to zapowiadają za dnia. Wystarczy, że nawet nieco dłużej będzie się czekać w porannych godzinach szczytu na autobus linii przyspieszonej na stałym dla niego przystanku, żeby dotrzeć do pracy czy szkoły i lawina skarg ruszy. A ZTM dziś jest dosyć wrażliwy na skargi pasażerów....ZaciszaniN pisze:Lepiej bym tego nie ujął, ale niestety jest, jak jest i prędko się to raczej nie zmieni
To jest kompletnie idiotyczny pomysł, bo zysk czasowy i "mniej marznięcia" wynosi minutę albo dwie.
W większości przypadków jest to wykorzystywane w zupełnie inny sposób. Np. na 504 zatrzymania na Wyścigach w kier. Kabat, aby mieć jednoperonową przesiadkę do piaseczniaków. Dziś mnie kusiło, aby tak zrobić, ale jak zobaczyłem, że pan kierowca bardzo się stara odrobić opóźnienie, to odpuściłem i wysiadłem jak biały na Poleczki.
W większości przypadków jest to wykorzystywane w zupełnie inny sposób. Np. na 504 zatrzymania na Wyścigach w kier. Kabat, aby mieć jednoperonową przesiadkę do piaseczniaków. Dziś mnie kusiło, aby tak zrobić, ale jak zobaczyłem, że pan kierowca bardzo się stara odrobić opóźnienie, to odpuściłem i wysiadłem jak biały na Poleczki.
A jak jak czytam o tym 504 to mam pytanie, co z Mrozowym przystankiem Wyścigi w kierunku Śródmieścia dla tej linii, czy funkcjonuje, bo miejsce jest od zawsze, to chociaż sam słupek powinien tam być dla przystanku mrozowego. Ale czy teraz 504 sie tam na żądanie zatrzymuje?
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
To w takim razie parę takich debilizmów jest już w Warszawie - choćby na Lubelskiej
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Czekaj, na Lubelskiej to nie był kiedyś tam potrzebny? To by nie miało nic wspólnego z przystankami mrozowymi.rufio198 pisze:To w takim razie parę takich debilizmów jest już w Warszawie - choćby na Lubelskiej
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!