Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 07 mar 2012, 21:31

Naprawdę nie miałeś nic innego, czym mógłbyś pojechać? Jeśli MUSISZ jechać z Trockiej w stronę Bankowego 738, to faktycznie coś jest nie tak ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:33

No pojechałem i ujrzałem na Bankowym właśnie to 738, które się raczej nie teleportowało. :razz:

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 08 mar 2012, 10:25

bepe pisze:drapka napisał/a:

Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej.

Serio?
Uhm. Ok. 14 na odcinek Spacerowa-Dolina Służ. oba mają po 9 minut. Później o minutę więcej dosteje 503, ale późniejszej praktyki za bardzo nie znam.

166 ma rozkład jak brzytwa od samego początku, za to przewoźnik nie jest za bardzo jak brzytwa. A 503, zwłaszcza ITS-owy ma na odwrót - rozkład z uwzględnieniem korka na Sikorskiego zaczynajacego się już za Warneńską i ITS-iaków. Zobaczymy na wiosnę, kiedy to spod pokrowców i z blaszanych garazy wyruszą kierowcy wiosenno-letni i ruch się zwiększy.

[ Dodano: |8 Mar 2012|, 2012 10:28 ]
bepe pisze:W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
Masakra. Ja tam traktuję jako "obowiązujący rozkład" kursy +2, więc jesze 3 minuty przed doliczam na jakieś przyspieszenia i wychodz na swoje. Ale jak ktoś ma "na styk", to się może pieklić :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 08 mar 2012, 10:43

Walas pisze:
bepe pisze: W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
2 tygodnie temu jechałem MANem z R-13 (i to w DS) i kierowca nic sobie nie robił z +5 z którym przyjechał na Spacerową i gnał ile tylko mógł i na Konwaliową mnie dowiózł na +10 :D
Ja jeździłem teraz w weekend na 503 w kierunku Natolina rozkład jest jeszcze do zaakceptowania (można nawet czasem na plusie dojechać) ale już w kierunku Nowodworów to ciężko się wyrobić, do tego dochodzi zaniżony czas przejazdu przez Tarchomin.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

fraktal
Posty: 5692
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 mar 2012, 13:08

Ale w dzień powszedni to zupełnie inna bajka jest. Na odcinku plac Wilsona - Dworzec Gdański 503 często pomyka tempem spacerowym. I to nieważne czy ok. 13-14 czy 19-20. Przyspiesza w zasadzie dopiero w okolicach placu Zamkowego. Nawet 116 ok. 18-20, w DP jest masakrycznie wolne, dosłownie tempo spacerowe, przynajmniej w kierunku Chomiczówki. Chyba ktoś zostawił zbyt dużą rezerwę pod korki, których już wtedy raczej nie ma...

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 13 mar 2012, 1:17

I ja dodam kolejne ciekawostki, które fundują Nam jaśnie panujący w Dziale Rozkładów Jazdy Zarządu Transportu Miejskiego...

Przykład nr 1.

Linia 401, a konkretnie kursy zjazdowe z Ursusa-Niedźwiadka, które są wykonywane z obsługą przystanków...Rozkładowy, podczas kursu do Marysina, czas przejazdu pomiędzy przystankami Taśmowa a Rzymowskiego wynosi 3 minuty, zaś na kursie zjazdowym ten czas spada do 0 (słownie: ZERO). Idiotyzm pierwszej wody, tłumaczenia, że jakiejś tam ramy czasowe się rozjechały jest w tym momencie jeszcze większym wkopaniem się w sam środek beczki śmierdzącego g****a.

Przykład nr 2.

Wczoraj, tj. 12.03., miałem przyjemność obsługi linii nr 146, czas i tempo jazdy wybitnie wakacyjne, rowerzyści jeżdzą szybciej, ale nie do tego piję, otóż, półkursów wyjazdowego i zjazdowego próżno szukać w rozkładach na stronie ZTM i na przystankach (13:30 włączenie z Mostu Siekierkowskiego w kier. Falenicy, br. 08). To jeszcze ujdzie w tłoku, ale trasa zjazdu jest dla mnie kolejnym szczytem idiotyzmu, niech mi ktoś wyjaśni, po co 146 zjeżdża od przystanku Most Siekierkowski, z obsługują przystanków, aż do przystanku GOCŁAW 05 (ten dla 401 w kier. Marysina i 411 w kier. Starej Miłosnej) ulicami Fieldorfa i Bora-Komorowskiego obsługując wszystkie napotkane przystanki? Pomijam fakt, że tym kursem przewiozłem dwie, totalnie przypadkowe, osoby...po co 146 zatrzymuje się w ZP Horbaczewskiego skoro nikomu to nie służy?

Kolejny kretynizm...

](*,) ](*,) ](*,)
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 13 mar 2012, 19:00

No dobra Linia N46 dwa Przystanki METRO MŁOCINY na Nocznickiego i krańcowy 3.38 i 3.38, gdzie inne linie mają 2 (dwie) minuty. :D Dzienne linie oczywiście te inne , a spowrotem jest tylko jedna minuta gdzie na wylocie z krańca są światła. :D

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 14 mar 2012, 1:28

gregory5576 pisze:No dobra Linia N46 dwa Przystanki METRO MŁOCINY na Nocznickiego i krańcowy 3.38 i 3.38, gdzie inne linie mają 2 (dwie) minuty. :D Dzienne linie oczywiście te inne , a spowrotem jest tylko jedna minuta gdzie na wylocie z krańca są światła. :D
Dla ZTMu nie istnieją światła na skrzyżowaniach w dzień i w nocy... :) stąd takie kolejne kwiatki...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 mar 2012, 11:55

Linia 15 ma 1 minutę na przejazd Pl. Wilsona w kierunku Potoku. Po drodze są 3 sygnalizacje, przejazd zajmuje min. 3 minuty. Jeżeli źle się trafi na przystanku przed, dochodzą 2 minuty. Moim skromnym zdaniem, sygnalizator na środku wyspy jest zbędny. W latach 80 kursowało tam 6 linii i nie pamiętam żadnej kolizji. Teraz są 2, czyżby prowadzący cofali się w rozwoju?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 mar 2012, 12:12

Stary Pingwin pisze:Moim skromnym zdaniem, sygnalizator na środku wyspy jest zbędny.
Bo jest - szczególnie dla 15-tki jadącej na północ.
Ale zdaje się, że to nie ZTM nastawiał tam świateł...

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 mar 2012, 12:21

Może "przepalić" żarówki?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 mar 2012, 13:03

Stary Pingwin pisze:Teraz są 2, czyżby prowadzący cofali się w rozwoju?
Prowadzący samochody zdecydowanie tak.
ŁK

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 15 mar 2012, 12:35

Heh, do mojego "absurdu" z 503 dopisuję rekord:+5 na starcie (PTK), +6 na finiszu (UrsPłn). Efekt - przesiadka z 503 (14:30) na 209 (14:25)

Nowy cel: 210 (14:15) :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 17 mar 2012, 10:36

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7271_n.jpg Może zdjęcie nie najlepsze jak zwykle ale może coś będzie widać :D

Walas
Posty: 17257
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 mar 2012, 11:23

gregory5576 pisze:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7271_n.jpg Może zdjęcie nie najlepsze jak zwykle ale może coś będzie widać :D
3 przystanki w jedną minutę, he he :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ