164

Moderator: Wiliam

Fort Radiowo
Posty: 57
Rejestracja: 03 wrz 2011, 22:44
Lokalizacja: Nowe Bemowo
Kontakt:

Post autor: Fort Radiowo » 31 mar 2012, 22:41

Witam ostatnio miałem tę przyjemność jechania Autobusem 164 całego kursu. Zanotowałem parę szczegółów :

1. Niepotrzebne przystanki:
Goraszewska 03 ( ma niby służyć dowozeniu do cmentarza, ale chyba twórcy linii zapomnieli o istnieniu przystanku Goraszewska 02, bo na ten cmentarz albo ludzie dochodzą pieszo albo podjadą 180 lub 131 czas oczekiwania na 164> czas przejscia + czas oczekiwania na 180/131)
Metryczna 01 ( wymiana 0, przystanek po to żeby autobus zwykły sie zatrzymał, spójrzcie na jakdojade infrastrukture obok)
2. Częstotliwosć -jedyna linia na Zawady am jeździ co pół godziny ( ZTM nie odpowiada na postulaty mieszkańców nt. utworzenia nowej lini 3xx do <M>Wilanowska i poprawienia czestotliwosci 164 na 15/30/30
3. ZEROWE wykorzystanie na odcinku ŚW.BONIFACEGO-WILANÓW - na skrzyzowaniu Sobieskiego z WIlanowska naprawde nie jest potrzebny kolejny mały autobus ( Opcja przeprowadzenia go Powsińska-Okreżna-Zdrojowa-Nałęczowska-Sobieskiego- tylko czy Soliny sie tam zmieszcza.
4. Bezsensowne zorganizowanie Petli na Os.Bernardyńska - jestem za przywróceniem petli przy Jeziorku i zorganizowaniem wyjazdu -Jeziorko Czerniakowskie-Gołkowska-Powsińska-Limanowskiego-Konstancińska-Św.Bonifacego i dalej jak we wczesniejszym punkcie.



Chyba Najwiekszym Pronlemem Linii wydaje sie być zła jej organizacja w przestrzeni OSB-Wilanów. Dlatego prosze Was o podanie mi przykładowych rozwiazań na przeprowadzenie trasy OSB-Wilanów. Z Góry dziekuję w imieniu swoim i Prezesa Osiedla Willa Natura . [/b]
Linie: 109, 112, 171, 220, 523

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 31 mar 2012, 23:25

:ban:

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 02 kwie 2012, 13:12

O nareszcie ktoś poruszył temat 164 co prawda większość rzeczy nie ma sensu ( nie da sie przeprowadzić Autosana Soliny przez Okrężną,a opcja przez Konstancińską wydłużyłaby i tak przydługą trasę. a 164 jest schematycznie podobna do 203
1.jako jedyna obsługuje Fort Wawrzyszew/Kępę Zawdowską
2. Ten sam wóz
3. Obsługa zarówno ludzi jadących na osiedla kwitnąca,bogusławskiego/kępa jak również terenów rowerowych
Niemniej jednak powinna być to sadybsko-wilanowsko-zawadowska linia osiedlowa i najwyzszy czas podyskutować o przyszłości 164 i komunikacji na zawadach

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 03 kwie 2012, 20:25

A jaką Ty tam przyszłość widzisz? Na Kępie Zawadowskiej jeszcze bardzo długo wystarczy samo 164. Na Zawadach najlepiej byłoby wyszykować jakąś pętlę w rejonie Zaściankowa/Wał Zawadowski i puścić coś mocniejszego z miasta (chyba 130 po podrasowaniu by ewentualnie miało szansę podpasować), wówczas nie ma dylematu co dalej z rejonem Łuku Siekierkowskiego, gdzie 163 ze swoją trasą pasuje jak ulał (no, może miałoby sens przedłużyć je do Stegien i wyposażyć w kolejną brygadę). Niestety, pętla w wyżej wymienionym miejscu to raczej marzenie ściętej głowy, pozostajemy więc póki co w punkcie wyjścia bez wielkich perspektyw na radykalną poprawę.

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 04 kwie 2012, 9:03

Yy chcesz 163 zasilać i puszczać na Stegny bedzie puste

ODPOWIEDZ