Koncepcje przedłużenia I linii metra

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 kwie 2012, 18:04

KwZ pisze:
Glonojad pisze:Za późno, już opóźniły. To już raz grali - na początku poprzedniej kadencji.
Nie opóźniały dalej...
Wystarczy. Dwa lata start opóźniony i już np. nowe przepisy środowiskowe. Zresztą - nawet gdyby te dwa lata wcześniej zaczęli w myśl tej samej procedury, to może jednak byśmy np. decyzję środowiskową mieli.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 13 kwie 2012, 23:37

Jak patrzę na te plany to sobie myślę "Czy ci ludzie nie myślą?" Kto normalny będzie jeździł z Nowodworów do centrum przez Bródno?? Kto z Gocławia będzie jeździł do centrum przez Wiatraczną i Wschodni?? To przecież bezsens.

Ruta jakieś głupoty gada, zdecydowali się na tramwaj to niech go budują.
II linia powinna iść na Białołękę ale Wschodnią: Derby, Lewandów itp.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 kwie 2012, 0:55

Myślę, że ludziom wszystko jedno, czy pod ziemią pojadą akurat przez Bródno. Liczy się czas przejazdu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2012, 7:01

Czotyk pisze: II linia powinna iść na Białołękę ale Wschodnią: Derby, Lewandów itp.
To by dopiero było idiotyczne - VI-X piętrowy Tarchomin i Bródno obsługiwać tramwajem, a metrem obsługiwać II-III piętra na Derbach plus parking przesiadkowy na pół pociągu przy CH Targówek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 14 kwie 2012, 9:10

A w planie zagospodarowania jest tam wpisana li tylko niska zabudowa? Kto wie co tam jeszcze powstanie... Niemniej jednak na chwilę obecną więcej sensu ma tramwaj na Zieloną Białołękę i metro na Tarchomin.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 14 kwie 2012, 14:04

Teraz nie ma ale ciągle tam nowe osiedla budują a tramwaj na Trachomin pełen kilkunastopiętrowych bloków to nie ja wymyśliłem O-)
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

ODPOWIEDZ