Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
MJ
- (Jachim)
- Posty: 1386
- Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57
Post
autor: MJ » 06 maja 2012, 13:46
Walas pisze:Jachim pisze:Czy na
176 ukazała się brygada
04A 
Bo tak wynika z rozkładu.
Nie. Ale na
152 R-13 będzie miało
tylko brygadę 04 o czasie pracy: 12:03-20:05.
To na
176 będą krótkie czasy postoju w szczycie A. To wszystkie całki na
152 idą do ITS i to jest w zm. B
A słyszałem plotki, że ITS wysłał do ZTM pismo, żeby obłsugiwał
133 coś ktoś słyszał

-
marekb
- Posty: 559
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 06 maja 2012, 14:22
marekb
-
bartoni722
- Posty: 6216
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 06 maja 2012, 19:08
Walas pisze:Jachim pisze:Czy na
176 ukazała się brygada
04A 
Bo tak wynika z rozkładu.
Nie. Ale na
152 R-13 będzie miało
tylko brygadę 04 o czasie pracy: 12:03-20:05.
Nawet ostatnio w rozkładzie była zaznaczona jako wysoka.

I już nie stały pasażer świetnej linii 527.

-
fraktal
- Posty: 5437
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 06 maja 2012, 23:43
Glonojad pisze:Akurat więcej kilometrów płatnych w ramach jednej brygady (późniejsze wyłączenie z trasy) to na korzyść przewoźnika też jest.
Natomiast w ogóle to piszesz o fałszywej alternatywie, zwłaszcza w przypadku MZA. Ta ostatnia jest firma komunalną, jej zysk jest zyskiem miasta, jej strata jest stratą miasta. To, że schowasz jej zjazdy jako bez pasażerów i nie płacisz za nie wprost (bo nie wykazujesz kilometrów) nie znaczy, że nie zapłacisz za nie tak czy siak - po prostu wozokilometry płatne będą droższe, bo będą uwzględniały inne koszty. Albo firma będzie miała stratę ze względu na dojazdy i właściciel - MZA - dopłaci.
Pomijam już aspekt kosztów społecznych (zewnętrznych), że środowisku naturalnemu to też nie jest wszystko jedno, czy wóz spaliny na pusto emituje przez 4 czy 12 km dojazdu.
Twoja argumentacja byłaby słuszna i przekonywająca, gdyby nie fakt, że ktoś o lokalizacji zajezdni decyduje. Ktoś decyduje też o rozdysponowaniu wozów. Prosty przykład: gdyby na Kleszczowej były niskopodłogowe przeguby, to Woronicza nie musiałaby obsługiwać 517 i kilku jeszcze innych linii i miałaby wozy choćby właśnie na takie E-2. A kto decyduje o rozdysponowaniu wozów jak nie kierownictwo miejskiej spółki? Zresztą w tym przypadku, to tak jak już mówiłem, fakt kończenia na tym a nie innym przystanku nie wydłużyłby zjazdów w sposób znaczący - nawet jeśli kończyć kurs z pasażerami przy Rondzie de Gaulle'a a korzyści byłyby znaczące. Już teraz na przystanku Foksal są duże wymiany, a teraz pamiętajmy, że dochodzi jeszcze wyłączenie Marszałkowskiej z ruchu. Nie każdy będzie chciał się ściskać w metrze.
-
autobusomaniak
- Posty: 187
- Rejestracja: 09 wrz 2011, 18:10
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: autobusomaniak » 07 maja 2012, 20:04
Domas pisze:konri pisze: A mi wydaję się że jednak 08/
123 będzie na IK260, w końcu w wykazie widnieje symbol "S"

Bullshit. Jest "J" jak byk.
W wykazie na 100% jest na Jelcza (J)

-
pewu
- Posty: 88
- Rejestracja: 29 cze 2011, 23:19
- Lokalizacja: Tarchomin-wilydż
-
Kontakt:
Post
autor: pewu » 08 maja 2012, 13:59
Od 7 maja 06 i 09/
516 jest na Ikarusa.

-
marko80
- Posty: 2098
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 08 maja 2012, 17:28
1/516 jest na pewno ze stalowej bo widziałem dziś 4783 na teh brygadzie, więc pewnie coś ITS oddał na R-13.
-
TeRrahiel
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 sie 2011, 18:47
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontakt:
Post
autor: TeRrahiel » 08 maja 2012, 21:23
Walas pisze:I czy Woronicza na 520 będzie też w DP czy tylko w DS? A jeśli będzie to jakie brygady będzie miała?
2 poranne dodatki na 520: 011 i 015.
Blank page, a self-imposed curse
Scrawling thoughts... to write for what?
-
ZaciszaniN
- Posty: 2297
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 10 maja 2012, 3:27
Wyłapane z dyskusji...
drja pisze:EDIT: żeby nieco bardziej do tematu - a niech tam sobie R4 śmiga na E2, co tam - byle nie kosztem takich akcji rozkładowych. Naprawdę te półkursy na Bemowo i z powrotem by nie zabolały MZA (i kasy miejskiej), za to ich brak będzie bolał pasażerów.
Akurat MZA płatne PTRy na wariantowych kursach 514 nie bolą, bo za wszystkie mają płatne więc...
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
drapka
- Posty: 3502
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 10 maja 2012, 10:51
No i Edziowi się poszerzyły horyzonty:
http://ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php?c=182&l=1&q=E-2
Tyko czy jak ktoś po ostatnim wyszedł na przystanek i słapał zonka, teraz da się przekonać, żeby znów isć na przystanek, bo teraz E-2 już jeździ o tej porze...

Popatrz, jaka franca!
-
Łukasz
- Posty: 11623
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 10 maja 2012, 10:56
Czy te wszystkie zjazdy do Bankowego nie mogłyby naprawdę jechać do Dw.Wileńskiego z pasażerami?
ŁK
-
pawcio
- Posty: 24721
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 10 maja 2012, 11:03
One to powinny przez Uniwerek jeździć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
osa
- Posty: 2589
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 10 maja 2012, 12:39
A co się dokładnie z E-2 zmieniło, bo rano nadal kończy na pl. Bankowym?
-
pawcio
- Posty: 24721
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 10 maja 2012, 12:42
W drugą stronę przestawiono zjazdy, najpierw są na Redutową, potem Stalową. I dołożono kilka kursów rano z Wilanowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
osa
- Posty: 2589
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 10 maja 2012, 12:43
Świetnie, tylko że większy był problem z Bemowem, a tego już łaskawcy nie raczyli poprawić za jednym zamachem.