Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 26 kwie 2012, 23:07
Nie, uchwyt jest przykręcany na ampula, a do odkręcenia samego lusterka wystarczy zwykła trzynastka. Trzynastkę ma prawie każdy, ampule to już towar deficytowy
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 06 maja 2012, 19:00
Jakiś czas temu narzekano na SU12 z Kleszczowej czy Redutowej, z permanentnym STOPem zapalonym. Dzisiaj Mobilis wystawił A307 w takiej wersji (na 107).
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
webtom
- Posty: 322
- Rejestracja: 29 cze 2009, 21:10
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: webtom » 06 maja 2012, 19:02
chester pisze:Jakiś czas temu narzekano na SU12 z Kleszczowej czy Redutowej, z permanentnym STOPem zapalonym. Dzisiaj Mobilis wystawił A307 w takiej wersji (na 107).
Notorycznie spotkane w SU, szczególnie w dwunastkach.
-
Professor
- Posty: 681
- Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
- Lokalizacja: Kobiałka/Witolin
Post
autor: Professor » 17 maja 2012, 7:24
W Jelczu M083 na 134 wczoraj zauważyłem latającą na sznurku pokrywę plastikową zasłaniającą na suficie Kable . Czyżby nowy sposób ,,mocowania" plastików w Mobilisie stosują
???
-
konri
- Posty: 2061
- Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: konri » 17 maja 2012, 13:03
W Mobilsie stosują sznurki, a w ITS taśmę klejącą. Ostatnio widziałem A4xx w którym klapka wlewu borygo była zaklejona brązową taśmą. I tak nic to nie pomogło, gdyż klej puścił i klapka była otwarta
-
Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Patryk2222 » 19 maja 2012, 9:10
Wczoraj widziałem 6747 jeżdżącego bokiem
, tył odchylał się o jakieś 5-10 stopni.
-
Desert
- Zbanowany
- Posty: 3030
- Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
- Lokalizacja: 100-(L)ica
Post
autor: Desert » 19 maja 2012, 10:34
Nie tylko ten egzemplarz tak ma
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 19 maja 2012, 10:56
Podczas Dni Logistyki SGGW w 6747 bito rekord pojemności - weszło 305 osób, może to wydarzenie mu się ciągle odbija czkawką
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
konri
- Posty: 2061
- Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: konri » 19 maja 2012, 16:25
O Boże! Jaka tam musiała być duchota
Przecież Neoplan to autobus bez okien.
-
primoż
- Posty: 3812
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 19 maja 2012, 16:40
R-9 Chełmska pisze:Podczas Dni Logistyki SGGW w 6747 bito rekord pojemności - weszło 305 osób, może to wydarzenie mu się ciągle odbija czkawką
Infobus pisze:Studenci warszawskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego pobili rekord napełnienia autobusu komunikacji miejskiej. Aż 306 osób zmieściło się w Neoplanie 4020 należącym do warszawskich Miejskich Zakładów Autobusowych. Żeby do środka zmieściło się jak najwięcej osób przy jednoczesnym zachowaniu wymogów Księgi Rekordów Guinessa (wszystkie osoby musiały trzymać na podłodze) zastosowano różne metody –siadanie na nadkolach, na kolanach czy w głębokich uściskach). Studentom nie było łatwo, ponieważ po napełnieniu autobusu należało zamknąć wszystkie drzwi i okna, a żadna część ciała nie mogła wystawać poza autobus. Wyszli zmęczeni, ale szczęśliwi –kwietniowy rekord kieleckich licealistów został pobity o 60 osób. Bicie rekordu odbyło się w ramach Warszawskich Dni Logistyki organizowanych przez Koło Naukowe Logistyki SGGW.
Źródło.
-
Michalk001
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Post
autor: Michalk001 » 19 maja 2012, 20:53
Dobrze że wzięli coś po "remoncie" - jakiś egzemplarz przed chyba przełamałby się ze względu na stan kratownicy.
-
kocur
- Posty: 1320
- Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
- Lokalizacja: Ursynów Północny
Post
autor: kocur » 29 maja 2012, 9:47
A129 oferuje pasażerom dodatkową atrakcję - fotel bujany (siedzenie bezpośrednio za kierowcą). Tylko ten kasownik za siedzeniem uniemożliwia solidniejszy wychył do tyłu.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 29 maja 2012, 15:10
kocur pisze:A129 oferuje pasażerom dodatkową atrakcję - fotel bujany (siedzenie bezpośrednio za kierowcą).
Te siedzenia w ostatnich solarisach (tak gdzieś od A0xx, poprzez A7xx i 83xx, na 85xx kończąc) w ogóle niezbyt stabilnie mocowane.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
Ferest
- Posty: 43
- Rejestracja: 28 lip 2010, 10:22
- Lokalizacja: Raszyn
Post
autor: Ferest » 29 maja 2012, 19:41
Pierwsze drzwi w 6938 można bez wysiłku otworzyć podczas jazdy. Najciekawsze jest to że wóz po "nowemu" (czyt. remoncie)...
Ogólnie jadąc tym wozem miałem wrażenie lewitowania, bardziej niż w 677x, chyba 3.
-
netkuu
- Posty: 1019
- Rejestracja: 07 gru 2011, 18:24
- Lokalizacja: Raszyn
Post
autor: netkuu » 29 maja 2012, 21:36
Ja jadąc każdym neoplanem to mam wrażenie, że on się zaraz rozsypie. Strasznie nie lubię tych wozów.
P.S Widzę że kolega z Raszyna
A N T Y Neoplan !!!
Ostatnia przejażdżka lewarkiem:
30.06.2012r.
289
Schronisko "Na Paluchu"