Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
Mong
- (ZEA_R-0)
- Posty: 3832
- Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
- Lokalizacja: Warszawa Grochów
Post
autor: Mong » 03 cze 2012, 18:21
Mam takie głupie pytanie: Dlaczego nie ma linii 737? Ten numer był zarezerwowany dla jakiegoś połączenia, które nie wypaliło?
-
kajo
- Posty: 2822
- Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
- Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec
Post
autor: kajo » 03 cze 2012, 18:27
ZEA_R-0 pisze:Mam takie głupie pytanie: Dlaczego nie ma linii 737? Ten numer był zarezerwowany dla jakiegoś połączenia, które nie wypaliło?
On chyba cały czas jest zarezerwowany na połączenie do Złotokłosu przez Puławską. Taka rodzina linii z 727.
-
Dęboszczak
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Post
autor: Dęboszczak » 03 cze 2012, 20:59
kajo pisze:ZEA_R-0 pisze:Mam takie głupie pytanie: Dlaczego nie ma linii 737? Ten numer był zarezerwowany dla jakiegoś połączenia, które nie wypaliło?
On chyba cały czas jest zarezerwowany na połączenie do Złotokłosu przez Puławską. Taka rodzina linii z 727.
miało być 807->7xx
-
ashir
- Posty: 28023
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 04 cze 2012, 16:12
ZTM pisze:Uruchomienie linii nocnej N56 do Łomianek
od 08.06.2012 (piątek)
Na wniosek Urzędu Miasta Łomianki od nocy 8/9.06.2012 r. (noc z piątku na sobotę) uruchamia się weekendową linię nocną N56 kursującą na trasie:
ZACHODNIA (Łomianki) - Zachodnia – Wiosenna – Kolejowa - Wiślana – Akacjowa (powrót: Wiślana – Zachodnia) – Partyzantów – Kampinoska – Trenów – Estrady – Arkuszowa – Wólczyńska – Sokratesa – Kasprowicza – Nocznickiego – Kasprowicza – METRO MŁOCINY
Linia podstawowo będzie kursować w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 04 cze 2012, 17:46
O matko przenajświętsza, PO CO?!
Jest nocna Ł-ka, a w 701 wieczorami głośno hula wiatr.
noidea
-
bartoni722
- Posty: 12177
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 04 cze 2012, 17:47
A to nie jest w myśl zasady "gmina chce, gmina płaci, gmina ma"?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 04 cze 2012, 17:48
bartoni722 pisze:A to nie jest w myśl zasady "gmina chce, gmina płaci, gmina ma"?
Pewnie tak, tylko dlaczego w tym wypadku "gmina chce"?
noidea
-
ashir
- Posty: 28023
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 04 cze 2012, 17:50
Mistrzostwa będą, może dlatego. Gmina musi się dobrze zaprezentować.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 04 cze 2012, 17:51
Adam G. pisze:O matko przenajświętsza, PO CO?!
Żeby było co zaliczać po następnym waflospocie?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 04 cze 2012, 18:36
Adam G. pisze:Pewnie tak, tylko dlaczego w tym wypadku "gmina chce"?
Skomunikowanie nocne południowo-zachodniej części Łomianek?
Ale w sumie można to było zrobić wariantem Ł-ki...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 04 cze 2012, 20:32
A może po prostu ktoś to przeliczył i wyszło, że taniej jest wydębić tę jedną brygadę od ZTM-u niżby miała jeździć Ł-ka? Wszak to uruchomienie takiego autobusu nocnego to chyba dość kłopotliwa sprawa - zakład musi jakoś tam funkcjonować, musi być kierowca w rezerwie, etc. Dla jednej linii to może być naprawdę nieopłacalne.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 04 cze 2012, 20:53
Przecież Łka ma obecnie kursy nocne, więc dodanie paru przystanków powoduje minimalne koszty...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Post
autor: Solaris U10 » 04 cze 2012, 22:17
Może chodzi o to, żeby mieszkańcy rejonu obsługiwanego przez 701 nie musieli kupować w nocy biletów KMŁ, tylko mogli korzystać z miesięcznych ZTM?
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 05 cze 2012, 0:14
Solaris U10 pisze:Może chodzi o to, żeby mieszkańcy rejonu obsługiwanego przez 701 nie musieli kupować w nocy biletów KMŁ, tylko mogli korzystać z miesięcznych ZTM?
Te 2-3 osoby / półkurs które wieczorami dojeżdżają 701 dalej niż do Wólki Węglowej?
noidea