Koleją na warszawskie lotnisko
Moderator: JacekM
- a/p TALENT
- Posty: 1739
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Gonitwa po Dw. Zachodnim, aby trafić na właściwy peron, z właściwym pociągiem to żadna nowość. Nic nie przebije przełomu lat 70/80. Teraz jest o tyle gorzej, że można dostać kociokwiku i oczopląsu od kolorów i typów taboru na stacji. A kiedyś wiadomo: żółto- granatowe to były pociągi podmiejskie, a dalekobieżne to zieleń i oliwka.
Idiokracja nas otacza
W/g wykazu PLK na 2012/13:MichalJ pisze:80 km/h się jedzie. Nie wszędzie oczywiście. Jak ja jechałem, to na każdym przystanku przeczekiwał, żeby nie być przed czasem.
linia W. Zach. Krak. G. O.
tor N
km 3,328 - 5,6 v= 60
km 5,6 - 38,8 v= 80
tor P
km 2,641 - 6,7 v= 60
km 6,7 - 23,06 v= 80
oczywiście ,,dwudziestki chestera'' tu by chyba nie ujęli.
Przejechałem się dziś na lotnisko i prócz drobnych mankamentów w postaci informacji pasażerskiej nie mam żadnych zastrzeżeń. Fajnie dojechać pociągiem z lotniska prawie pod sam dom (niech tylko stacja Warszawa Toruńska przestanie przypominać plac budowy). Siedziałem w pociągu czekając na odjazd i nagle wysiadł prąd, przez co inni pasażerowie nie mogli wejść do środka, dość komiczna sytuacja. 
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 11868
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
radeom pisze:Przejechałem się dziś na lotnisko i prócz drobnych mankamentów w postaci informacji pasażerskiej nie mam żadnych zastrzeżeń.
Faktycznie, poza informacją pasażerską wszystko było idealnieradeom pisze:Siedziałem w pociągu czekając na odjazd i nagle wysiadł prąd, przez co inni pasażerowie nie mogli wejść do środka, dość komiczna sytuacja.
To źle obstawiasz. Mieszkam na Zielonym Ursynowie i przynajmniej 2-3 razy w tyg zdarzało mi się zboczenie jazdy pociągiem do/z Centrum.
Na Alejach ktoś tam wsiada, ale jeśli oznaczałoby to skrócenie czasu przejazdu o 2-3 min., to zdecydowanie bym ten przystanek poświęcił.
[ Dodano: |5 Cze 2012|, 2012 00:57 ]
Mimo wszystko to nie tramwaj albo autobus.
Na Alejach ktoś tam wsiada, ale jeśli oznaczałoby to skrócenie czasu przejazdu o 2-3 min., to zdecydowanie bym ten przystanek poświęcił.
[ Dodano: |5 Cze 2012|, 2012 00:57 ]
Mimo wszystko to nie tramwaj albo autobus.
Może zmieniał kierunek jazdy. ELF tak ma, że jak się aktywuje drugą kabinę, to na chwilę z tego co widzę wszystko wariuje, choć tak na prawdę nie ma ku temu powodu. Mogliby jeszcze przy tym przysiąść. A może reset ELFa, czyli też standard.radeom pisze:Siedziałem w pociągu czekając na odjazd i nagle wysiadł prąd, przez co inni pasażerowie nie mogli wejść do środka, dość komiczna sytuacja.
Teraz już nic nie zmienimy, to oczywiste. Jednak równie oczywiste wydawało się to, że skoro odc. AlJ-Okęcie jest zmodernizowany, to będziemy SZYBKO jeździć po tym odcinku. A i tak nadal pociągi się wloką. WTF?
Wypowiem się jeszcze dokładniej, jak sam znajdę czas, żeby się przejechać tym cudem, ale na razie opinie nie napawają optymizmem.
No właśnie. Póki co mamy tylko względny komfort.biedronp pisze:Rolą SKM jest komfortowy i szybki
SKMka wygra tylko w szczycie. No, może póki mamy chory buspas na ŻiW, to do końca czerwca również w międzyszczycie, choć to oczywiście zależy, gdzie mieszkamy.biedronp pisze:w porównaniu z własnym samochodem
No ale kłopot w tym, że SKMka miała być super alternatywą dla 175, a nią nie jest. I o to mi tylko chodzi. Ja linii lotniskowej życzę jak najlepiej, ale na razie - sądząc po komentarzach - to jakaś atrapa.biedronp pisze:A w twoim rozumowaniu - rolą SKM jest to aby była szybsza o 3 minuty od 175.
Wypowiem się jeszcze dokładniej, jak sam znajdę czas, żeby się przejechać tym cudem, ale na razie opinie nie napawają optymizmem.
Gdyby tak jechało po trasie 175... Ale w sumie to ona jedzie raczej do lasu: Służewiec - jak donosi prasa - skoki przez płotki, Żwirki - dojazd tam transportem kołowym jest w miarę. Rakowiec - są tramwaje. Aleje - też jakieś takie to na uboczu. A samo lotnisko... Może i fajne połączenie. Jak ktoś ma głowę kombinować czy S czy C, to może podjechać. Na dobrą sprawę to tę linię rozrusza chyba dopiero uruchomienie prostego i wygodnego przejścia w kierunku Słuzewca biurowego - w od strony pętli, i od Taśmowej.
Popatrz, jaka franca!
OIDP przed modernizacją było i tak wolniejBJ pisze:to będziemy SZYBKO jeździć po tym odcinku. A i tak nadal pociągi się wloką.