Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Dobrze zrobili, ELFy rzucili w całości na średnicę.
Jednakże jeżeli dobrze widziałem, w kierunku Zachodniego pojechała również pojedyncza 19We, co nie było miłe zapewne.
Jak jeszcze mam narzekać na wczorajszy wieczór, to niech mnie Rafał poprawi, ale jak czekałem na swoje Siedlce z peronu 6 na podmiejską średnicę pojechały KMy na 1 EN57
Z resztą jak jeszcze mogę coś dodać, to oczywiście SIP na Wschodnim rozbrajający, bo odprowadzałem jedną osobę na Żyrardów, który wedle wyświetlaczy był na peronie 3, tor 2. Tor ten był okupowany przez Brzechwę. Kiedy ten odjechał, naszym oczom ukazał się "żyrandol" stojący na peronie 4
Jedno co im wychodziło na prawdę, to informowanie o objazdach przez Centralny.
Ale te dwa ostatnie punkty nadają się do jakiegoś innego wątku chyba
Aha: jeden plus: po Siedlcach pojechały 3xAKM do Mińska. JA bym zamienił wyjątkowo kolejność: 3xAKM do Siedlec, 2xFlirt do Mińska. Na przyszłość po takim meczu.
Jak ktoś dziś złapie 35We to niech da znać
Jednakże jeżeli dobrze widziałem, w kierunku Zachodniego pojechała również pojedyncza 19We, co nie było miłe zapewne.
Jak jeszcze mam narzekać na wczorajszy wieczór, to niech mnie Rafał poprawi, ale jak czekałem na swoje Siedlce z peronu 6 na podmiejską średnicę pojechały KMy na 1 EN57
Z resztą jak jeszcze mogę coś dodać, to oczywiście SIP na Wschodnim rozbrajający, bo odprowadzałem jedną osobę na Żyrardów, który wedle wyświetlaczy był na peronie 3, tor 2. Tor ten był okupowany przez Brzechwę. Kiedy ten odjechał, naszym oczom ukazał się "żyrandol" stojący na peronie 4
Jedno co im wychodziło na prawdę, to informowanie o objazdach przez Centralny.
Ale te dwa ostatnie punkty nadają się do jakiegoś innego wątku chyba
Aha: jeden plus: po Siedlcach pojechały 3xAKM do Mińska. JA bym zamienił wyjątkowo kolejność: 3xAKM do Siedlec, 2xFlirt do Mińska. Na przyszłość po takim meczu.
Jak ktoś dziś złapie 35We to niech da znać
Znalezione na innym forum
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... O5UqyLdylI
od 3:28
żródło
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 3&page=146
A tak swoja droga to wiadomość że 35 we jeździ na S9 troszkę mnie wkurzyła bo bardziej potrzebny jest na S1 ale z drugiej strony to może i lepiej ze testują go nie na średnicy gdzie jakakolwiek awaria paraliżuje ruch w całej aglomeracji.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... O5UqyLdylI
od 3:28
żródło
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 3&page=146
A tak swoja droga to wiadomość że 35 we jeździ na S9 troszkę mnie wkurzyła bo bardziej potrzebny jest na S1 ale z drugiej strony to może i lepiej ze testują go nie na średnicy gdzie jakakolwiek awaria paraliżuje ruch w całej aglomeracji.
przewoz pisze:Jak ktoś dziś złapie 35We to niech da znać
Michałów - Reginów godz. 8:48.
Komfort jazdy bardzo dobry, porównywalny do elfa. Tylko przy hamowaniu mocno szarpał, ale to chyba ze względu na śliskość toru. Plus za bardzo wygodne siedzenia, oparcia nie są tak mocno odchylone do tyłu jak w elfie. Zapowiedź głosowa raz się rozjechała, o Warszawie Pradze poinformował po ruszeniu z tej stacji. Poza tym wszystko w porządku, biletomat działał, na monitorach prezentacja produktów Newagu... ogólnie pociąg bardzo in plus... impuls... .
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Zdjęcia 35WE http://www.rynek-kolejowy.pl/fotorelacje/389
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oj, patrząc na zdjęcia, to wnętrze trochę rozczarowuje. Zwłaszcza to wąskie, długie przejście między pół-pociągami z minimalną ledwie liczbą uchwytów do trzymania...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zaliczyłem ten wózek udało się.
To przejście wcale takie straszne nie jest. W przejściach i tak ludzie nie stoją.
To, czym się zawiodłem, to te szerokie wiatrołapy. Przynajmniej od strony rzeźni powinny być wąskie, takie jak w 19We. I to mi się tu nie podoba. Reszta: przytulniej niż w 19We czy ELFie. Może właśnie te wiatrołapy to powodują.
Przy tym przejściu w układzie siedzeń autobusowym jest tyle miejsca, że w wagonach 159A jest dużo ciaśniej Miejsca naprzemianległe - standardowa ilość miejsca.
Cisza. Przy 130km/h jest jak we Flircie, z resztą przejścia nad Jakobsami są normalnie z Flirtów wyjęte.
Napęd pracuje trochę inaczej niż w 19We, ale ciągle cicho wewnątrz, nawet przy samym napędzie, nad wózkami.
Jedyne stopnie to te dwa do tego przejścia. Z resztą niskie. Nad Jakobsami bardzo łagodnie wyszły pochylnie: krótkie i bezstopniowe. Ciężko mi ocenić odległości do peronu, na Gdańskim nie miałem porównania do ELFa, ale wózki są mocniej schowane niż w ELFie.
Drzwi reagują natychmiastowo, bezzwłocznie. Odjazd również bez zwłoki (cechy prosto z 19We).
Bieg spokojny, jazda przyjemna. To tak na szybko, bo jednostki nawet całej nie zdążyłem przejść Poczekam aż wejdzie na S1, na gorszą linię. Wstępnie ocena OK. Zobaczymy co z ogrzewaniem, piszą, że nawiewne.
To przejście wcale takie straszne nie jest. W przejściach i tak ludzie nie stoją.
To, czym się zawiodłem, to te szerokie wiatrołapy. Przynajmniej od strony rzeźni powinny być wąskie, takie jak w 19We. I to mi się tu nie podoba. Reszta: przytulniej niż w 19We czy ELFie. Może właśnie te wiatrołapy to powodują.
Przy tym przejściu w układzie siedzeń autobusowym jest tyle miejsca, że w wagonach 159A jest dużo ciaśniej Miejsca naprzemianległe - standardowa ilość miejsca.
Cisza. Przy 130km/h jest jak we Flircie, z resztą przejścia nad Jakobsami są normalnie z Flirtów wyjęte.
Napęd pracuje trochę inaczej niż w 19We, ale ciągle cicho wewnątrz, nawet przy samym napędzie, nad wózkami.
Jedyne stopnie to te dwa do tego przejścia. Z resztą niskie. Nad Jakobsami bardzo łagodnie wyszły pochylnie: krótkie i bezstopniowe. Ciężko mi ocenić odległości do peronu, na Gdańskim nie miałem porównania do ELFa, ale wózki są mocniej schowane niż w ELFie.
Drzwi reagują natychmiastowo, bezzwłocznie. Odjazd również bez zwłoki (cechy prosto z 19We).
Bieg spokojny, jazda przyjemna. To tak na szybko, bo jednostki nawet całej nie zdążyłem przejść Poczekam aż wejdzie na S1, na gorszą linię. Wstępnie ocena OK. Zobaczymy co z ogrzewaniem, piszą, że nawiewne.
Zachęcony opisami i zdjęciami wybrałem się na przejażdżkę 35WE. Rzeczywiście: układ napędowy pracuje bardzo cicho. IMPULSEM jedzie się przyjemnie, jednostka jest cichsza od ELFa nie tylko w kontekście wyposażenia elektrycznego, ale i bieg ma nieco od ELFa cichszy. Niestety, wykończenie wnętrza jest na haniebnie niskim poziomie. Liczyłem na coś więcej, na miarę aspiracji NEWAGU. Mam nadzieję, że nie tylko ja zauważyłem liczne partactwa.Ten produkt ma potencjał i życzę NEWAGOWI, by odniósł sukces na rynku nie tylko polskim, ale i zagranicznym.
- Załączniki
15/12/2005-12/7/2019
Przejrzałem zdjęcia które podlinkował Alojz i coraz bardziej ten 35WE przypomina mi wewnętrznie i zewnętrznie ezt którym jechałem na DB -seria 442 Bombardiera
http://www.fotokolej.home.pl/cpg1418/di ... fullsize=1
Schodki wewnątrz tez są w obu tych jednostkach
Newag nie ma jakiejś spółki z Bombardierem ?
http://www.fotokolej.home.pl/cpg1418/di ... fullsize=1
Schodki wewnątrz tez są w obu tych jednostkach
Newag nie ma jakiejś spółki z Bombardierem ?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Dziś na S1
4x19WE
3x(2x14WE)
ok 16:30 jedno zestawienie 2x14we zdefektowało w okolicach otwocka
co spowodowało ze w szczycie popołudniowym do Pruszkowa mozna było zapomnieć o S1 bo 3x(2X14WE) i 1x19 WE koczowały w Otwocku dopiero o 17:20 1 para 14 ruszyła w stronę wawy a za 10 minut kolejna
Zastanawiam się kiedy nastąpi dzień bez awarii 14 WE
4x19WE
3x(2x14WE)
ok 16:30 jedno zestawienie 2x14we zdefektowało w okolicach otwocka
co spowodowało ze w szczycie popołudniowym do Pruszkowa mozna było zapomnieć o S1 bo 3x(2X14WE) i 1x19 WE koczowały w Otwocku dopiero o 17:20 1 para 14 ruszyła w stronę wawy a za 10 minut kolejna
Zastanawiam się kiedy nastąpi dzień bez awarii 14 WE