Warszawska Kolej Dojazdowa
Moderator: JacekM
Tylko na przystanku Polesie. Ale wciąż tylko normalny.Vilén pisze: Z tego co pamiętam, w regulaminie przewozów WKD też chyba jest zapis, że w przypadku jak się nie da kupić biletu na przystanku, to da się kupić bilet bez dopłaty dodatkowej... a może mi się to tylko wydawało? oO
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.
Tak było też na stacji Grodzisk Maz. OkrężnaMichał J pisze:Pamiętam, że dwa lata temu na Brzózkach, albo Kazimierówce bilety kupowało się w furtce jednego z prywatnych domów położonego najbliżej przystanku. Dwa razy na godzinę wychodziła pani, wywieszała tabliczkę i sprzedawała bilety. Jak pani nie było to wystarczyło zadzwonić domofonem
Na kilku stacjach WKD stanęły biletomaty i od dziś można kupować w nich bilety.
Przetestowałem wreszcie we wtorek podróż EN97 (-006). Podzielam spostrzeżenia co do głośnego pokonywania rozjazdów i nierówności toru niezbyt spokojnej jazdy przy wyższej prędkości. Co klimatyzacji to jest nieźle, choć może była zbyt niska frekwencja. Dziwnie też blisko widać koniec półpociągu od strony bezkabinowej. Poza tymi uwagami może być, jak na pociąg z czasem podróży nie dłuższym niż 1 godz. Cóż EN95 jedzie się przyjemniej. Liczę, że po zmianie napięcia na 3kV "przeróbka" podniesie jej niezawodność.
EN95-01 jedzie się może i przyjemniej, ale EN95-01 ma dłuższy czas ruszania po zatrzymaniu się niż EN97.Piotr Wi pisze:Przetestowałem wreszcie we wtorek podróż EN97 (-006). Podzielam spostrzeżenia co do głośnego pokonywania rozjazdów i nierówności toru niezbyt spokojnej jazdy przy wyższej prędkości. Co klimatyzacji to jest nieźle, choć może była zbyt niska frekwencja. Dziwnie też blisko widać koniec półpociągu od strony bezkabinowej. Poza tymi uwagami może być, jak na pociąg z czasem podróży nie dłuższym niż 1 godz. Cóż EN95 jedzie się przyjemniej. Liczę, że po zmianie napięcia na 3kV "przeróbka" podniesie jej niezawodność.
A właśnie, że nie, bo już jest informacja.
WKD pisze:UWAGA - Utrudnienia na linii
W związku z awaryjnym zabezpieczeniem przed deformacjami torów nr 1 i nr 2 na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Komorów w dniach 23 czerwca i 24 czerwca br. (sobota-niedziela) w godz. 10:00-14:00 wystąpią utrudnienia w ruchu pociągów WKD.
W dniu 23 czerwca (sobota) na w/w odcinku w godz. 10-14 zostanie zamknięty tor nr 1. Ruch pociągów WKD będzie odbywać się wahadłowo (w obu kierunkach) wyłącznie po torze nr 2 (tor w kierunku Warszawy). [zakończenie prac w sobotę: godz. 13:40]
Sobota, godz. 13:40 - zakończenie prac na torze nr 1 i przywrócenie ruchu pociągów po obydwu torach.
W dniu 24 czerwca (niedziela) w godz. 10-14 zostanie zamknięty tor nr 2. Ruch pociągów WKD będzie odbywać się wahadłowo (w obu kierunkach) wyłącznie po torze nr 1 (tor w kierunku Grodziska Maz.).
W związku z powyższym mogą wystąpić opóźnienia.
Szczegółowe informacje o sytuacji ruchowej na linii dostępne są pod numerami telefonów:
22 755 70 82 - Dyspozytor WKD
22 758 00 12 - Dyżurny Ruchu WKD
Za wszelkie utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją awaryjną serdecznie przepraszamy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na pewno planowane jest na Warszawie Zachodniej (tak, wiem, to w Warszawie jest ). Problem w tym, że nie ma po drodze jakiejś większej miejscowości, gdzie znacząco łamałby się potok, więc pewnie uznano, że dla sytuacji awaryjnych nie opłaca się montować przejścia (koszty utrzymania rozjazdów są traktowane z dużym strachem przez kolejarzy).MichalJ pisze:Czy zrobienie przejścia między torami gdzieś pomiędzy Komorowem a Warszawą przerasta siły WKD?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przejście między Komorowem a Warszawą powinno być już od dawna. W końcowym efekcie, było by opłacalne i dawało by większe możliwości manewrowania ruchem pociągów WKD w razie awarii lub wypadków.
Co do nowych pociągów WKD, to jaki "gamoń" zaprojektował schody w części przedniej i tylnej wagonu? Ja tutaj obstawiam że to był jakiś lipny projektant lub projekt zrobiony 20 - 30 lat temu. Obecnie się stosuje niską podłogę na całej długości. Ale pociągi WKD muszą mieć schody, to chyba taka wpisana tradycja.
Co do nowych pociągów WKD, to jaki "gamoń" zaprojektował schody w części przedniej i tylnej wagonu? Ja tutaj obstawiam że to był jakiś lipny projektant lub projekt zrobiony 20 - 30 lat temu. Obecnie się stosuje niską podłogę na całej długości. Ale pociągi WKD muszą mieć schody, to chyba taka wpisana tradycja.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.