Warszawska Kolej Dojazdowa

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 cze 2012, 17:17

Nie wydaje mi się, żeby u maszynisty było ze 30 rodzajów biletów... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

paszym
Posty: 159
Rejestracja: 22 wrz 2011, 20:11
Lokalizacja: Opypy

Post autor: paszym » 14 cze 2012, 17:22

Vilén pisze: Z tego co pamiętam, w regulaminie przewozów WKD też chyba jest zapis, że w przypadku jak się nie da kupić biletu na przystanku, to da się kupić bilet bez dopłaty dodatkowej... a może mi się to tylko wydawało? oO
Tylko na przystanku Polesie. Ale wciąż tylko normalny.
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 14 cze 2012, 19:01

Pamiętam, że dwa lata temu na Brzózkach, albo Kazimierówce bilety kupowało się w furtce jednego z prywatnych domów położonego najbliżej przystanku. Dwa razy na godzinę wychodziła pani, wywieszała tabliczkę i sprzedawała bilety. Jak pani nie było to wystarczyło zadzwonić domofonem :)

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 cze 2012, 13:12

Michał J pisze:Pamiętam, że dwa lata temu na Brzózkach, albo Kazimierówce bilety kupowało się w furtce jednego z prywatnych domów położonego najbliżej przystanku. Dwa razy na godzinę wychodziła pani, wywieszała tabliczkę i sprzedawała bilety. Jak pani nie było to wystarczyło zadzwonić domofonem :)
Tak było też na stacji Grodzisk Maz. Okrężna

Na kilku stacjach WKD stanęły biletomaty i od dziś można kupować w nich bilety. ;-)

manyg1
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2012, 8:13

Post autor: manyg1 » 19 cze 2012, 0:49

Wiadomo już kiedy przyjadą 007 i 008? Chciałbym zapolować na nie na łącznicy.

Piotr Wi
Posty: 56
Rejestracja: 20 cze 2008, 19:37
Lokalizacja: Kanie

Post autor: Piotr Wi » 21 cze 2012, 17:07

Przetestowałem wreszcie we wtorek podróż EN97 (-006). Podzielam spostrzeżenia co do głośnego pokonywania rozjazdów i nierówności toru niezbyt spokojnej jazdy przy wyższej prędkości. Co klimatyzacji to jest nieźle, choć może była zbyt niska frekwencja. Dziwnie też blisko widać koniec półpociągu od strony bezkabinowej. Poza tymi uwagami może być, jak na pociąg z czasem podróży nie dłuższym niż 1 godz. Cóż EN95 jedzie się przyjemniej. Liczę, że po zmianie napięcia na 3kV "przeróbka" podniesie jej niezawodność.

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 cze 2012, 21:15

Piotr Wi pisze:Przetestowałem wreszcie we wtorek podróż EN97 (-006). Podzielam spostrzeżenia co do głośnego pokonywania rozjazdów i nierówności toru niezbyt spokojnej jazdy przy wyższej prędkości. Co klimatyzacji to jest nieźle, choć może była zbyt niska frekwencja. Dziwnie też blisko widać koniec półpociągu od strony bezkabinowej. Poza tymi uwagami może być, jak na pociąg z czasem podróży nie dłuższym niż 1 godz. Cóż EN95 jedzie się przyjemniej. Liczę, że po zmianie napięcia na 3kV "przeróbka" podniesie jej niezawodność.
EN95-01 jedzie się może i przyjemniej, ale EN95-01 ma dłuższy czas ruszania po zatrzymaniu się niż EN97.

Walas
Posty: 17107
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 23 cze 2012, 11:46

Dziś na WKD znów PKP gdzieś sypie tłuczeń i kolejki jeźdzą jak ostatnio. :-"
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 cze 2012, 15:13

...o czym jakiejkolwiek informacji oczywiście znowu brak. :mur:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 cze 2012, 15:17

A właśnie, że nie, bo już jest informacja. :razz:
WKD pisze:UWAGA - Utrudnienia na linii

W związku z awaryjnym zabezpieczeniem przed deformacjami torów nr 1 i nr 2 na odcinku Warszawa Śródmieście WKD - Komorów w dniach 23 czerwca i 24 czerwca br. (sobota-niedziela) w godz. 10:00-14:00 wystąpią utrudnienia w ruchu pociągów WKD.

W dniu 23 czerwca (sobota) na w/w odcinku w godz. 10-14 zostanie zamknięty tor nr 1. Ruch pociągów WKD będzie odbywać się wahadłowo (w obu kierunkach) wyłącznie po torze nr 2 (tor w kierunku Warszawy). [zakończenie prac w sobotę: godz. 13:40]

Sobota, godz. 13:40 - zakończenie prac na torze nr 1 i przywrócenie ruchu pociągów po obydwu torach.

W dniu 24 czerwca (niedziela) w godz. 10-14 zostanie zamknięty tor nr 2. Ruch pociągów WKD będzie odbywać się wahadłowo (w obu kierunkach) wyłącznie po torze nr 1 (tor w kierunku Grodziska Maz.).

W związku z powyższym mogą wystąpić opóźnienia.

Szczegółowe informacje o sytuacji ruchowej na linii dostępne są pod numerami telefonów:

22 755 70 82 - Dyspozytor WKD

22 758 00 12 - Dyżurny Ruchu WKD

Za wszelkie utrudnienia związane z zaistniałą sytuacją awaryjną serdecznie przepraszamy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 cze 2012, 17:24

Czy zrobienie przejścia między torami gdzieś pomiędzy Komorowem a Warszawą przerasta siły WKD?

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 23 cze 2012, 17:27

MichalJ pisze:Czy zrobienie przejścia między torami gdzieś pomiędzy Komorowem a Warszawą przerasta siły WKD?
Prędzej przerasta budżet...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 cze 2012, 17:30

ashir pisze:A właśnie, że nie, bo już jest informacja. :P
W terenie miałem na myśli :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2012, 18:16

MichalJ pisze:Czy zrobienie przejścia między torami gdzieś pomiędzy Komorowem a Warszawą przerasta siły WKD?
Na pewno planowane jest na Warszawie Zachodniej (tak, wiem, to w Warszawie jest :p). Problem w tym, że nie ma po drodze jakiejś większej miejscowości, gdzie znacząco łamałby się potok, więc pewnie uznano, że dla sytuacji awaryjnych nie opłaca się montować przejścia (koszty utrzymania rozjazdów są traktowane z dużym strachem przez kolejarzy).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 24 cze 2012, 16:51

Przejście między Komorowem a Warszawą powinno być już od dawna. W końcowym efekcie, było by opłacalne i dawało by większe możliwości manewrowania ruchem pociągów WKD w razie awarii lub wypadków.
Co do nowych pociągów WKD, to jaki "gamoń" zaprojektował schody w części przedniej i tylnej wagonu? Ja tutaj obstawiam że to był jakiś lipny projektant lub projekt zrobiony 20 - 30 lat temu. Obecnie się stosuje niską podłogę na całej długości. Ale pociągi WKD muszą mieć schody, to chyba taka wpisana tradycja.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

ODPOWIEDZ