Wykaz brygad na poszczególnych liniach

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 cze 2012, 22:31

Czy ta droga, to ta sama droga, po której śmiga 734? Jak tak, to spokojnie niskaczem można jechać. W Warszawie jest sporo ulic w gorszym stanie, po których niskacze jeżdżą.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 14 cze 2012, 22:32

Szeregowy_Równoległy pisze:Czy ta droga, to ta sama droga, po której śmiga 734? Jak tak, to spokojnie niskaczem można jechać. W Warszawie jest sporo ulic w gorszym stanie, po których niskacze jeżdżą.
w miarę normalnym, nie jest aż tak zła jak w ryni :-)

można ją porównać na przykładzie Białołęckiej od mostu za dawną pętlą warszawa Białolęcka do Juranda

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 cze 2012, 22:37

Szeregowy_Równoległy pisze:Nie mam pojęcia co jeździ na 500. Natomiast założyłem, że Ashir nie bredzi i że faktycznie na rozkładowo niskich brygadach planowo objawiają się ikarusy. A taka sytuacja jest moim zdaniem niedopuszczalna. Awaryjnie owszem, ale nie planowo. Jeśli tak było, ale zostało to skorygowane, to super. Niemniej i tak nie rozumiem, czemu do takiej sytuacji doszło i powtórzę: mało to poważne, a ZTM przecież stara się uchodzić za bardzo, bardzo poważną instytucję.
To ja jeszcze raz powtórzę. Od 9 kwietnia, kiedy 500 wróciło na starą trasę znów zaczęły się regularnie pojawiać Ikarusy na dodatkach (stanowiące nawet 30% taboru na tej linii!). Według organizatora powinny być wyłącznie wozy niskopdłogowe. Taka sytuacja była dla mnie niedopuszczalna, więc zgłosiłem to ZTMowi. I od tego momentu mam wrażenie, że już się nie pojawią na tej linii Ikarusy. Jednak Desert twierdzi, że w planie brygadowym nadal te dodatki są wysokie. My tego nie wiemy. ;-)

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 14 cze 2012, 22:37

w przypadku linii 705 powodem nagłego, doraźnego wycofania taboru niskopodłogowego jest zły stan nawierzchni na fragmencie trasy do Ryni, powodujący liczne uszkodzenia autobusów. Tabor niskopodłogowy został wycofany tylko z kursów wykonywanych do Ryni, do czasu naprawy drogi. Ponieważ według uzyskanych informacji na naprawę jezdni nie ma co liczyć w przewidywalnym okresie uznaliśmy za wskazane wymianę informacji przystankowej linii 705. W celu zminimalizowania kosztów wymiana została dokonana przy okazji zmiany rozkładu jazdy linii 735 w związku z sezonowym jej zasileniem w dni wolne, tj. od dn.26.05.2012r.


[ Dodano: |14 Cze 2012|, 2012 22:39 ]
ashir pisze:Od 9 kwietnia, kiedy 500 wróciło na starą trasę znów zaczęły się regularnie pojawiać Ikarusy na dodatkach (stanowiące nawet 30% taboru na tej linii!).
Z ciekawości: kiedy ostatnio widziałeś Ikara na 500?

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 cze 2012, 22:42

Mimo wszystko 2/705 mogło pozostać niskie, bo we wszystkich kursach jeździ tylko do Białobrzegów. Ktoś też zapomniał o BWLce 735+705 na której jeżdżą przegubowe Many.

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 14 cze 2012, 22:48

ashir pisze:Mimo wszystko 2/705 mogło pozostać niskie, bo we wszystkich kursach jeździ tylko do Białobrzegów. Ktoś też zapomniał o BWLce 735+705 na której jeżdżą przegubowe Many.
tylko w weekend 53 i 54

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 cze 2012, 22:50

Zgadza się.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 14 cze 2012, 22:56

ashir pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Jak w rozkładzie jest niska podłoga, to powinna podjechać niska podłoga. Mało to poważne, jak Organizator w rozkładzie obiecuje niską podłogę, a potem sam się z tego nie wywiązuje.
Chociaż jeden mnie rozumie. :smile:
alojzy pisze:Od kiedy Ostrobramska ma brygadę na przegubowego solarisa na 102?
Chodzi ci o 89/102+N24?
Być może to był ten, ruszał z emilki ok.22.

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 14 cze 2012, 22:56

53 wykonuje kursy do Ryni a 54 do Białobrzegów

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 15 cze 2012, 0:01

alojzy pisze:Być może to był ten, ruszał z emilki ok.22.
W takim razie to ten na 100%

A ty ashir nie wiem po co mnie dublowałeś...

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 15 cze 2012, 8:41

ZEA_R-0 pisze:
alojzy pisze:Być może to był ten, ruszał z emilki ok.22.
W takim razie to ten na 100%

A ty ashir nie wiem po co mnie dublowałeś...
Ok. dzięki.
A czy solówki z R-7 na 180 i z R-11 na 316 to jakieś dziwadła?
Brakuje wieści Przegubowca...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 cze 2012, 8:53

Na 180 jedna solówka jest planowa. Kleszczowa na 316 jest także planowa, co więcej dojazdy i zjazdy wykonuje na linii 127.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 15 cze 2012, 14:51

Które kursy 460 są osiołkowymi wyjazdami na Z-1?
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 cze 2012, 16:22

O której godzinie mają włączenia 020/118 i 020/185?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 cze 2012, 16:30

Czotyk pisze:Które kursy 460 są osiołkowymi wyjazdami na Z-1?
Takowych już nie ma.

Z czym się łączy 53/410 i 54/174? :-s

Zablokowany