Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2851
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 cze 2012, 9:06
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
strona Wawra pisze:Ponadto informujemy, że zgodnie z deklaracją złożoną przez nas na
spotkaniu, w piśmie skierowanym do Urzędu Dzielnicy Wawer zasygnalizowaliśmy
zgłoszoną przez mieszkańców potrzebę wdrożenia po zakończeniu obecnej
inwestycji stałych zmian w układzie linii komunikacyjnych w rejonie ulic Lucerny,
Bronowskiej, Zwoleńskiej i Traktu Lubelskiego. Zadeklarowaliśmy również gotowość
udziału w spotkaniu poświęconym tej tematyce, zaś o organizację spotkania
poprosiliśmy Urząd Dzielnicy.
Które konkretnie masz na myśli? Borków - Juhasów?Krzysiek_S pisze:Dojdą nowe ulice do obsługi komunikacyjnej, więc kształt komunikacji będzie się musiał zmienic.
Obawiam się, że (wzorem poprzednich prób), znaczącej poprawy nie będzie... Za dużo ludzi mających rozbieżne opinie + upór poszczególnych osiedli broniących obecnych relacji.Krzysiek_S pisze:Jednak warto już teraz zacząc publiczną dyskusje jak ma wyglądac komunikacja zbiorowa po roku 2014 roku.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
1. Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i ewentualnie dalej Skalnicową do Wału Miedzeszyńskiego.Wolfchen pisze:Które konkretnie masz na myśli? Borków - Juhasów?
2. Przewodowa [ odcinek zachodni]
3. Borków - Juhasów
4. Nowozabielska [ pod warunkiem, że będą odpowiednie parametry].
Wiesz ale nic nie robic to jeszcze gorzej. Zresztą sam ZTM po prośbę mieszkańców ze spotkania w Zerzniu, chce spotkania.Wolfchen pisze:Obawiam się, że (wzorem poprzednich prób), znaczącej poprawy nie będzie... Za dużo ludzi mających rozbieżne opinie + upór poszczególnych osiedli broniących obecnych relacji.
Co racja to racja. Może da się coś metodą małych kroczków zrobić...
Chociaż będąc częstym gościem na Sztygarów, to praktycznie nigdy nie korzystałem z komunikacji miejskiej - od torów do Jontka się szybciej dochodziło pieszo, niż by przyszło czekać na 161 (chyba tylko raz przypadkiem trafiłem na autobus).
Chociaż będąc częstym gościem na Sztygarów, to praktycznie nigdy nie korzystałem z komunikacji miejskiej - od torów do Jontka się szybciej dochodziło pieszo, niż by przyszło czekać na 161 (chyba tylko raz przypadkiem trafiłem na autobus).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A ja mam pytanie odnośnie innej części Wawra: Dlaczego mimo skrócenia trasy 125 nadal jeździ razem z 525 w obie strony? Zawsze oba przyjeżdzaja prawie razem a potem 15-20 minut czekania... I tak od lat. Zawsze tłumaczono to długa trasą 125 i jego skomunikowaniem dalej. Co jest przyczyna teraz? To w końcu 12 przystanków i spory kawał ich trasy. Nie mówiąc , że strasznie wkurza w ruchu lokalnym.