Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Bareizm ,jak pragnę zdrowia ! Do tej pory to była tylko fikcja filmowa,wymysł reżysera-a miał on miejsce w "Alternatywach 4". Rzeczywistość przerosła fikcję !
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Prywatny autobus z prywatnej firmy. Mieli prawo, a że to brzmi dziwnie, to już inna sprawa. Czy nikt z nas nigdy niczego nie przewoził w sposób, nazwijmy to - średnio konwencjonalny?mobil one pisze:Bareizm ,jak pragnę zdrowia ! Do tej pory to była tylko fikcja filmowa,wymysł reżysera-a miał on miejsce w "Alternatywach 4". Rzeczywistość przerosła fikcję !
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dać palec... W Ursusie nocnego nie ma wcale, siódemki jeżdżą rzadko i kończą wcześnie, podobnie jak pociąg. Utrata nawet bez jednego kursu N11 ma pod tym względem lepiej
noidea
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To, że Ursus ma gorzej, to nie jest żaden argument.
- panzerloud
- Posty: 212
- Rejestracja: 25 sie 2009, 15:08
To nieoficjalne zadupie na Utracie też ma mieszkańców, są tam jakieś domki, a nawet osiedle(!) Więc czemu Ci ludzie mają być traktowani gorzej niż inni? Patrzę na rozkład z przystanku zajezdnia Utrata, i w kierunku cywilizacji, czyli Targowej lub Dworca Centralnego jest tylko jeden autobus po północy, reszta jedzie w kierunku innego zadupia(skarbka z gór). Także w nocy nie idzie się stamtąd wydostać, dostać się też nie łatwo, gdyż ta linia to jedynie cztery kursy, jeden tuż po zakończeniu kursowania linii dziennych, a następne trzy na chwilę przed rozpoczęciem kursowania linii dziennych. Już lepiej jakby kursował jeden na godzinę, wtedy Ci co późno kończą pracę mogliby się tam dostać lub stamtąd uciec.Desert pisze:Nie porównuj stalowej do nieoficjalnego zadupia na utracie
Do diabła - niech Mobilis zapewni ekstrówkę do Wileniaka jak tak jest tragicznie. Mechanik może się na kilka minut przejechać wozem na test i odwieźć kolegów. Koszt tego jest prawie żaden. ITS potrafi swoje extra na Centralny podstawić.panzerloud pisze:wtedy Ci co późno kończą pracę mogliby się tam dostać lub stamtąd uciec.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Misiek, a tak poza Mobilisem, to tam generalnie jest cywilizacja, są jakieś domki, ludzie tam żyją. Fajnie byłoby, gdyby mieli jakąkolwiek komunikację. Poza tym nie tylko Mobilis tam pracuje w nocy, pampersy i Polsat również. Temat na forum GW poruszył ktoś od nas, ale problem nie dotyczy tylko kierowców Mobilisu. Jeśli rolą ZTM jest między innymi zapewnianie publicznego transportu tam, gdzie jest on potrzebny, bo na przykład mieszkają tam ludzie nocą odcięci od komunikacji (a podobno Utrata to jeszcze Warszawa), to niech go zapewnia.