Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lip 2012, 18:06

To skrócić 125 i zagęścić 226. Podobnie 517 i 138 - uzależnienie dwóch dzielnic po drugiej stronie Wisły (Ursus i Mokotów) od korków na Pradze przy budowie II linii metra. Absurd.

[ Dodano: |15 Lip 2012|, 2012 18:09 ]
Ok - może są wakacje i nie będzie żadnych korków.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lip 2012, 18:14

Uwaga, prywata: Jaki jest cel wywalenia 338 z pl. Hallera i puszczenia go na Wschodni? Samo 170, które będzie sobie radośnie tkwić na Ratuszowej, może się obsrać.
Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lip 2012, 18:18

Boją się, żeby w korkach nie utknęło to raz, dwa - miejsce dla innych linii na pl. Hallera. Tak przypuszczam.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lip 2012, 18:27

Aktualnie na Hallera krańcuje 5 linii, w tym jedna posiadająca jakąkolwiek częstotliwość, będą cztery, (tyle, ile peronów jest), więc z miejscem problemów być nie powinno. No i jeszcze co do 302: na Tarchominie dzieci z kocyków wypadały, jak 302 stawało się 302, bo przychodnia na Dąbrowszczaków jest kluczowa, niezbędna, to niemalże mekka Tarchodworów. A teraz 302 do przychodni nie dowozi, naprawdę to taki problem puścić to wokół placu do Dąbrowszczaków?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 15 lip 2012, 19:40

A Górczewska traci 512, bo zamiast Z12 dać z Zacisza do Wileńskiego i 512 OsG - Wileński, będzie na odwrót, a durne Z12 tylko do Bankowego. =D>

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lip 2012, 19:51

A właśnie - znowu nie będzie obsługi przystanku Zajezdnia Wola przez choćby 1 linię dzienną?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lip 2012, 19:52

A jest potrzebna? 512 miewałem ostatnio dość często, zazwyczaj wymiana była okołozerowa.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 15 lip 2012, 19:55

125 mogłoby wrócić na Górczewską. :keke:

Georg
Posty: 6017
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 lip 2012, 20:09

A co - za długo jest punktualne?
Nie wiem czy jest potrzeba, ale zawsze jak jestem w okolicy to widzę, jak emerytki z laskami paradują po ulicy, żeby nie iść do schodów. Rozumiem, że komuś może być ciężko i jakiekolwiek połączenie autobusowe warto zostawić. Choćby 410. Aczkolwiek policja by się przydała w tamtym rejonie trochę częściej - aż dziwne, że tak mało jest wypadków z udziałem pieszych.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lip 2012, 20:16

Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 15 lip 2012, 20:28

Szeregowy_Równoległy pisze:Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
=D>

527 mogłoby zostać na moście Gdańskim, a 512 max do Esperanto?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 lip 2012, 20:30

ARTUR P pisze:a 512 max do Esperanto?
Podoba mi się to myślenie.

Uwaga, prywata. :D
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lip 2012, 20:49

Szeregowy_Równoległy pisze:Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
Jak mi tam załatwisz 520, będę Cię błogosławił.
Tak, to jest skrajna prywata i dlatego sam o to nie walczę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 lip 2012, 21:38

Szeregowy_Równoległy pisze:Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.
drja pisze:A Górczewska traci 512
Panie, wakacje są. 190 będzie miało przecież praktycznie tę samą trasę, jaką miałoby Z12 (prócz Człuchowskiej).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 lip 2012, 21:55

Bastian pisze:No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.
O ile na całej trasie jest to socjal, to odcinkowo (jeśli odcinek Ursus - centrum można tak nazwać) już socjalem nie jest, a bardziej uzupełnieniem, bądź jakąś alternatywą, dla kulawej kolei. I dziwi mnie, że Organizator wiedząc o beznadziei 138 tworzy analogicznego potworka. Przez Ząbkowską w dupę były bite Mokotów i Służewiec, teraz dodatkowo będzie bity Ursus.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ