Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Uwaga, prywata: Jaki jest cel wywalenia 338 z pl. Hallera i puszczenia go na Wschodni? Samo 170, które będzie sobie radośnie tkwić na Ratuszowej, może się obsrać.
Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Aktualnie na Hallera krańcuje 5 linii, w tym jedna posiadająca jakąkolwiek częstotliwość, będą cztery, (tyle, ile peronów jest), więc z miejscem problemów być nie powinno. No i jeszcze co do 302: na Tarchominie dzieci z kocyków wypadały, jak 302 stawało się 302, bo przychodnia na Dąbrowszczaków jest kluczowa, niezbędna, to niemalże mekka Tarchodworów. A teraz 302 do przychodni nie dowozi, naprawdę to taki problem puścić to wokół placu do Dąbrowszczaków?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jest potrzebna? 512 miewałem ostatnio dość często, zazwyczaj wymiana była okołozerowa.
A co - za długo jest punktualne?
Nie wiem czy jest potrzeba, ale zawsze jak jestem w okolicy to widzę, jak emerytki z laskami paradują po ulicy, żeby nie iść do schodów. Rozumiem, że komuś może być ciężko i jakiekolwiek połączenie autobusowe warto zostawić. Choćby 410. Aczkolwiek policja by się przydała w tamtym rejonie trochę częściej - aż dziwne, że tak mało jest wypadków z udziałem pieszych.
Nie wiem czy jest potrzeba, ale zawsze jak jestem w okolicy to widzę, jak emerytki z laskami paradują po ulicy, żeby nie iść do schodów. Rozumiem, że komuś może być ciężko i jakiekolwiek połączenie autobusowe warto zostawić. Choćby 410. Aczkolwiek policja by się przydała w tamtym rejonie trochę częściej - aż dziwne, że tak mało jest wypadków z udziałem pieszych.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jak mi tam załatwisz 520, będę Cię błogosławił.Szeregowy_Równoległy pisze:Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
Tak, to jest skrajna prywata i dlatego sam o to nie walczę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.Szeregowy_Równoległy pisze:Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
Panie, wakacje są. 190 będzie miało przecież praktycznie tę samą trasę, jaką miałoby Z12 (prócz Człuchowskiej).drja pisze:A Górczewska traci 512
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
O ile na całej trasie jest to socjal, to odcinkowo (jeśli odcinek Ursus - centrum można tak nazwać) już socjalem nie jest, a bardziej uzupełnieniem, bądź jakąś alternatywą, dla kulawej kolei. I dziwi mnie, że Organizator wiedząc o beznadziei 138 tworzy analogicznego potworka. Przez Ząbkowską w dupę były bite Mokotów i Służewiec, teraz dodatkowo będzie bity Ursus.Bastian pisze:No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.