Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 lip 2012, 9:14

emyl pisze:Jednak zwalona orientacja tych mapek często powoduje, że mapka ma większe przybliżenie (jeśli przybliżamy teren pożądany prostokątny, który nie jest ustawiony w osi północ-południe), a ten efekt wpływa już akurat pozytywnie na czytelność.
Zawsze tekst można dać z boku (od kilkunastu lat edytory na to pozwalają) - dawanie go pod spodem nie jest dogmatem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

5556
Posty: 2591
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 22 lip 2012, 17:50

Po co 527 dali przystanki Kołowa i Rondo Starzyńskiego? Nie mogło być tak jak kiedyś?
185 - najlepsza linia w mieście!

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 22 lip 2012, 18:55

5556 pisze:Po co 527 dali przystanki […] Rondo Starzyńskiego
Po to, żeby nie omijała węzłów przesiadkowych.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 22 lip 2012, 19:27

5556 pisze:Po co 527 dali przystanki Kołowa i Rondo Starzyńskiego? Nie mogło być tak jak kiedyś?
Dogodne przesiadki. To dobrze, linia w obecnym kształcie powinna zostać na stałe na tej trasie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 19:37

Georg pisze:
Kracho pisze:Rondo Daszyńskiego jest zbyt ważnym punktem przesiadkowym.
Chyba Starzyńskiego?
Akurat Starzyńskiego punktem przesiadkowym, owszem, jest.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 lip 2012, 19:44

Ale ze Św. Wincentego (w obu kierunkach) robić stały przystanek jest debilizmem. Co ma w sobie 527, że musi tam zawsze stawać? Czerwony kolor?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 19:59

A co zyska pomijając go, skoro to wąska, jednojezdniowa ulica o dużym ruchu i kiepskiej jego swobodzie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 lip 2012, 20:04

Kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Pytanie, czy pasażerowie z Rogowskiej na pewno powinni mieć możliwość szturmowania i tak pełnego 527? Skoro na Tarchominie swego czasu ktoś mądrze (bez ironii) rozdzielił E-4 i E-8, to tutaj wskazane by mogło być rozdzielenie 500 i 527. 527 ze Skarbka wyjeżdża pełne, więc nie wiem, czy trzeba jeszcze dowalać Bródnem i Wincentego.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 20:09

A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść? Przypominam, że nawet mieszkaniówka ma miejsca pracy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 lip 2012, 20:11

Glonojad pisze:A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść?
To pojedzie 204/120?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 lip 2012, 20:13

Jak już 527 ma być kompatybilne, to brakuje cm. Bródnowskiego ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 20:16

Szeregowy_Równoległy pisze:
Glonojad pisze:A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść?
To pojedzie 204/120?
120 to linia poważna średnio (czas jazdy uzupełniony przez czas oczekiwania porównywalny z czasem podroży rowerem jest prawdopodobnie) 204 potraktuję zaś jako wstawkę ubarwiającą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 lip 2012, 20:21

Nie wiem czemu, 204 to bezpośrednie połączenia Skarbka z Bródnem, zresztą dość szybkie, a 120 to bezpośrednie połączenia z Bródnem Kątów Grodziskich i Głębockiej, czyli tego, co na Bródno dowozi 527. A ani jedno, ani drugie, przepełnione nie jeździ. Głębocka ma jeszcze 732, co łącznie daje 5 do 7 kursów na godzinę. Wydaje mi się, że to wystarczająca podaż dla potoku Głębocka - Bródno. A rozkładowy czas jazdy między Okrągłą a Św. Wincentego w przypadku 527 i 120 jest dokładnie taki sam. A w 204 rezerwa miejsc też jest, przepełnione to nie jeździ. Naprawdę, jeśli ktoś mieszka niemalże na wsi, bo ciężko inaczej Derby nazwać, to nie powinien oczekiwać autobusu co 5 minut w dowolnych kierunkach, Nowodwory są tylko jedne ;)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 22 lip 2012, 23:10

Szeregowy_Równoległy pisze:Nie wiem czemu, 204 to bezpośrednie połączenia Skarbka z Bródnem, zresztą dość szybkie
Szczególnie, jak najbliższy odjazd autobusu jest za 30 minut…

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 lip 2012, 23:11

Rozmowa jest o szczycie, a tam 204 zahacza nawet o 10 minut.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ