Żeby MAN wygrał, to MAN musi chcieć. A przynajmniej musi być bardziej zdeterminowany od EvoBusa.Shiom pisze:Założę się że w następnym przetargu wygra MAN [...] Zresztą ja chciałbym...
Rozdysponowanie taboru
Na cholerę Stalowej te 88xx? U15 wystarczą, i będzie idealnie na 169, 508 (tak, zjedzcie mnie białołęczaki), 414, 805, 512, 160 (tak, zjedzcie mnie ci, co muszą wsiąść w pierwszy autobus na MRA).
Swoją drogą
Swoją drogą
JKTpl pisze:mnie ciekawi, czy ten pdf to nie jest kolejna radosna twórczość beniego
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
I bardzo dobrze, że tak się stanie, paszła won w koncu z tymi rzęchami IK260 i IK280. One się już najezdziły. W końcu w roku 2013 wylecą wszystkie ikarusy. Ja wiem, że niektórzy liczyli na to że wszystkie zgraciałe IK280 zwiozą na stalową po dostawach nowych wozów na inne zajezdnie a tutaj zonk z czego bardzo się cieszę. Stalowa musiała być czekać do przysłowiowej śmierci aż wygra MAN w któryms z przetargów żeby się pozbyć ikarów, a tutaj ktoś w końcu pomyślał i przestał bredzić o kategoryzacji marek autobusów wg. poszczególnych zajezdni. Na stalową przerzucą 30 sztuk SU18 a jak w którymś z przetargów wygra MAN to się wyniosą na inny zakład.
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Skoro przyjechało tyle wozów z serii 88xx to jak się nie przyzwyczaić? Poza tym, i tak ta seria ze wszystkich U18 jest najgorsza ze wszystkich...Widzę, że do luksusu i przepychu już się przyzwyczailiście.
Nie wiem po co takie mieszanie wozami po między zakładami...przecież jakże jest to proste, przychodzi 60 sztuk Mercedesów na R-2, a zakład pozbywa się ok. 30-35 sztuk największych złomów z serii 67xx i 68xx...a tak to te ruiny mają jeszcze jeździć.... a U15 z powrotem na "macierzyste" oddziały... chore.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.michał1984 pisze:Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64konri pisze:Czyli na R-4 przechodzą U18 88xx te same które "Stalowa" oddała na R-1 i R-3, oraz te same solówki 18xx
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Racja były na stalowej a od września 2009 przeszły na kleszczaSławekM pisze:Tak ma marginesie to 1848, 1849 były już na Stalowej.michał1984 pisze: Co do u18 jak najbardziej to powrót 8850-8879 a u12 to inne,kiedyś był zakres 1825-1847 a bedzie 1800-1824,1848,1849 które od nowości były na kleszczowej i trzy redutowe 62,63,64
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Na 508, 169 i 805 tak, a na resztę to 18-stki jak najbardziejDantte pisze:Na cholerę Stalowej te 88xx? U15 wystarczą, i będzie idealnie na 169, 508 (tak, zjedzcie mnie białołęczaki), 414, 805, 512, 160 (tak, zjedzcie mnie ci, co muszą wsiąść w pierwszy autobus na MRA).
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka