Tak. Czynna codziennie od 6 do 22.tomo pisze:Z tego co się orientuję to na pętli Metro Wilanowska PB ma jakąś "budę" i tam można kupować bilety na wszystkie kursy i trasy.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: JacekM
tomo pisze:Z tego co się orientuję to na pętli Metro Wilanowska PB ma jakąś "budę" i tam można kupować bilety na wszystkie kursy i trasy.
PolskiBus.com pisze:PUNKT OBSŁUGI KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻY BILETÓW PolskiBus.com
Warszawa – pętla autobusowa przy Metrze Wilanowska, ul. Puławska 145, pon - ndz 06:00-22:00,
sprzedaż biletów wyłącznie za gotówkę, w dniu wyjazdu, na trasy krajowe z Warszawy
best_seler pisze:A skąd w ogóle informacja o możliwości kupowania biletów u kierowcy?
Aby skorzystać z nowych połączeń między Radomiem a Warszawą nie trzeba mieć dostępu do internetu. Każdy, kto przyjdzie na stanowisko dworca PKP, może skorzystać z usługi, jeśli tylko będzie jeszcze wolne miejsce w wozie. Wówczas zapłacimy na miejscu za bilet 15 złotych.
http://www.cozadzien.pl/komunikacja/wia ... 11192.html
A gdzie tu jest napisane, że to kierowca będzie sprzedawał bilety? To jest jakieś przekłamanie. Na konferencji była mowa tylko o kasie na dworcu PKS (nie PKP). Po konferencji rozmawiałem zresztą z tym dyrektorem i też nic nie wspominał o sprzedaży u kierowcy.Wolfchen pisze:Aby skorzystać z nowych połączeń między Radomiem a Warszawą nie trzeba mieć dostępu do internetu. Każdy, kto przyjdzie na stanowisko dworca PKP, może skorzystać z usługi, jeśli tylko będzie jeszcze wolne miejsce w wozie. Wówczas zapłacimy na miejscu za bilet 15 złotych.
http://www.cozadzien.pl/komunikacja/wia ... 11192.html
Jak zwykle zresztą.Rosa pisze:Wolfchen jakies ploty rozsiewa
Auć, to te nasze 70 autobusów to taka tylko mała przystawka do jego imperiumDrivter1234 pisze:.. Nie mówiąc o tym, że właściciel PB ma obecnie 12.000 ( tak, tak, tysięcy ) autobusów. Ma też statki, kolej. Ogólnie ilość jego sprzętu to 27.000 sztuk. Roczny przychód netto 400.000.000 funtów. ( tak tak... 400 milionów funtów )
[ Dodano: |27 Lip 2012|, 2012 11:56 ]
Jeżeli nie dajecie wiary... polecam...http://www.briansouter.com/ i porównajcie sobie te dwa artykuły...
http://natemat.pl/16341,byl-oszustem-i- ... amber-gold
I tu jest właśnie problem - i to istotny... Co z takimi autobusami zrobić? Bilety kartonikowe to koszty na tyle duże, że żaden prywaciarz tego nie wprowadzi. A jakoś zabiletować pasażerów trzeba - na CENTRUM to takie ograniczenie ma sens, ale na POSTĘPU?person pisze:A jak pojazd będzie potrzebował choćby i 10 minut, to niech stoi i blokuje (np. przystanek CENTRUM), nie?![]()
W takim razie nie zdziwi mnie, jak po prostu agentowi dadzą kasę fiskalną i będzie bilety sprzedawał. Bo raczej w odsyłanie pasażerów od drzwi i czekanie aż wrócą z kasy mi się wierzyć nie chce - a dopiero przy wpuszczaniu wiadomo, ile dokładnie jest pasażerów (zdarzają się tacy, co na ostatnią chwilę kupują bilety).best_seler pisze:Na konferencji była mowa tylko o kasie na dworcu PKS (nie PKP). Po konferencji rozmawiałem zresztą z tym dyrektorem i też nic nie wspominał o sprzedaży u kierowcy.
Akurat w centrum Wawy problem będzie rozwiązany - na mocy uchwały Rady Miasta nie będą wydawane nowe pozwolenia na postój w strefie śródmiejskiej, a (auto)busy przeniosą się w wygodniejsze miejsca (pętle/dworce/wherever)Wolfchen pisze:I tu jest właśnie problem - i to istotny... Co z takimi autobusami zrobić?