Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sie 2012, 15:41

Te tabuny z Marek to nie za bardzo mają gdzie się podziać. Jagiellońska z gumy też nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 sie 2012, 15:51

Ale mówicie na teraz czy na kiedyś?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 sie 2012, 16:27

pawcio pisze:Jagiellońska z gumy też nie jest.
Ale byłaby dużo bardziej przejezdna, gdyby SM pilnowała wjazdu, bo od cholery tam pojazdów, które nie powinny się tam znajdować.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

BJJ
Posty: 268
Rejestracja: 17 sie 2011, 13:32
Kontakt:

Post autor: BJJ » 17 sie 2012, 17:19

Dantte pisze:Oh, bardzo dobrze, że 527 out. Na ŚD 160, 190 i 226 to wszystko, co powinno zostać. Żadnych tabunów przegubów z Marek.
Na temat 527 się już nie wypowiadam, ale co zrobić z tabunami z Marek i Radzymina? Dowieźć do Wileniaka i kazać się przesiadać z te kilka 190?

Póki metra nie ma trzeba ich dowieźć w jakieś konkretne miejsce a nie tworzyć kolejne "dogodne" przesiadki.

W zasadzie to powinno się zrobić P+R przy Wschodnim od strony Kijowskiej i tam puszczać 7** małą Radzymińską i al. Tysiąclecia :)
Inicjatywa Społeczna na Rzecz
Zrównoważonego Rozwoju Białołęki
„Białołęka Jest Jedna”

http://www.bialolekajestjedna.blogspot.com

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 sie 2012, 17:31

BJJ pisze:Póki metra nie ma trzeba ich dowieźć w jakieś konkretne miejsce a nie tworzyć kolejne "dogodne" przesiadki.
Od roku 1988 linia o numerze 718 dojeżdżała do dworca Wschodniego. Owszem, w okolicy wiele się zmieniło, ale wytłumaczenie, że "dopóki nie ma metra, trzeba dowieźć ich do metra" jest średnie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 17 sie 2012, 17:37

BJJ pisze:W zasadzie to powinno się zrobić P+R przy Wschodnim od strony Kijowskiej
P+R w środku miasta?!
i tam puszczać 7** małą Radzymińską i al. Tysiąclecia :)
Po torach?
Na temat 527 się już nie wypowiadam, ale co zrobić z tabunami z Marek i Radzymina? Dowieźć do Wileniaka i kazać się przesiadać z te kilka 190?
Dowieźć do Wschodniego, i kazać się przesiadać na: 7 22 S1 S2 S3C S3S KM1 KM2 KM3 KM7 KM8 KML. Wszystkie dowożą do Śródmieścia po szynie.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 sie 2012, 18:22

Szkoda, że pętla na Esperanto nadal będzie świecić pustkami. Ale twórzmy więcej takich nieekspediowanych linii jak 527!
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 sie 2012, 18:28

Nie widzę sensu go wydłużać przez Rondo Radosława i Okopową, aby dojeżdżał do krańca Esperanto. Tylko po to, aby była ekspedycja, 527 jest raczej punktualne i wystarczą długie postoje obok Arkadii, a wyrównawczy na Skarbka z Gór. Szkoda brygad, na wydłużenie trasy...

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 sie 2012, 18:30

bartoni722 pisze:Szkoda, że pętla na Esperanto nadal będzie świecić pustkami. Ale twórzmy więcej takich nieekspediowanych linii jak 527!
Też mi przykro, że straciłeś swoją ulubioną linię. Ale teraz ma lepszą trasę - dowozi szybciej (może nie zauważalnie, ale jednak) do stacji metra, na której można częściej niż rzadziej w szczycie wsiąść (przyjdzie rok akademicki i wszystkie białołęczaki wspomnicie moje słowa), a przy okazji nie marnuje się brygad na jakieś durne zawijasy po Muranowie, z których nikt nie korzystał (DZIELNA!!!!!1111jedenjedenjeden) przez co miasto zyskuje więcej pieniędzy. Takie są fakty :)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 sie 2012, 18:33

Szkoda patrzeć na taką opustoszałą, wyremontowaną pętlę. No i jak już dowozić do Metra Skarbki, to do Marymontu 132. Z częstotliwością i taborem 527 oczywiście.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 sie 2012, 18:35

A to przede wszystkim. 132 bardzo dużo pasażerów teraz zyskało. Tylko z częstotliwością nadal marnie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 sie 2012, 18:36

Teraz to będzie przynajmniej jakaś dobra okazja do tego kroku, a nie odłożone na potem...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 sie 2012, 18:37

Myślę, że odłożą to na "po remoncie Grota". Licz, że 2017.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 17 sie 2012, 21:15

Bastian pisze:http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _blad.html
(...)
W porannym szczycie grozi nam więc jeszcze większy korek na zablokowanej teraz totalnie Wisłostradzie i nowy od strony Pragi. Utkną w nim nie tylko samochody, ale też autobusy, które do tej pory bez przeszkód dojeżdżały do Dworca Wileńskiego z Targówka czy Marek. W dodatku ZTM musi ograniczyć ich liczbę, żeby na moście Śląsko-Dąbrowskim zmieściły się na torach tramwajowych i nie zablokowały przystanków (teraz kursują jezdnią). Oznacza to większy tłok i zmiany tras. Szef ZTM Leszek Ruta przyznaje, że z objazdu przez most Gdański na Trasę W-Z może już nie wrócić popularna linia 527 z Zielonej Białołęki. Otwarcie mostu Śląsko-Dąbrowskiego dla wszystkich tak naprawdę nie będzie więc rozwiązaniem dobrym dla nikogo.

I bardzo dobrze, obecna trasa lini 527 jest optymalna!
Pytanie co z 512, 718, 738 i 805?
Może 512 do Esperanta /lub pl. Bankowego/ z wysoką częstotliwością w godzinach szczytu, a 805 trasą Toruńską do M. Marymont? 718 i 738 do Wschodniego lub do Dw. Wileńskiego? :-k

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 17 sie 2012, 21:35

ARTUR P pisze:I bardzo dobrze, obecna trasa lini 527 jest optymalna!
Oj, nie jest… na Białołęce linia robi jednokierunkowe kółko, a jej samej… nie powinno być. No ale to temat na inny temat.
Pytanie co z 512, 718, 738 i 805?
Może 512 do Esperanta /lub pl. Bankowego/ z wysoką częstotliwością w godzinach szczytu, a 805 trasą Toruńską do M. Marymont? 718 i 738 do Wschodniego lub do Dw. Wileńskiego? :-k
512 powinno się uzwyklić na trasie ZACISZE – DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/, jak to za komuny jeździło 119, podmiejskie… też skierować do Wschodniego.

ODPOWIEDZ