zaciszanin pisze:A w różnych godzinach w przedziale późnoporannym-wczesnopołudniowym, gdy jest jasno. Zwykle przemieszczałem się w stronę Falenicy ze Strusiej i Traktu Lubelskiego jak również z Traktu na Strusią.
Pewnie miałeś takie szczęście że trafiałeś na kursy za linią 142 702,albo wspólnie,zresztą w strone Zerznia 305 ma jednak gorszą frekwencje, jeszcze nie widziałem żeby kurs miał powyżej 10 osób,za to w drugą strone zdarzały się kursy gdzie prawie wszystkie miejsca były zajęte, jednak to nie usprawiedliwia tej linii na całej trasie
zaciszanin pisze:Nie popadajmy w paranoję. Raz - wykonanie czynności w podanej przez Ciebie kolejności zajmuje mniej czasu niż czekanie średnio 15-20 minut na autobus, dwa - gdy np. zaczną remontować chodnik wzdłuż ulicy, przy której mieszkam, nie ruszajac wysepek przystankowych, to czy mam się domagać uruchomienia dodatkowej linii, dowożącej mnie do sklepu osiedlowego znajdującego się na ulicy poprzecznej, unikając tym samym przechodzenia przez ulicę w niedozwolonym miejscu Podobna taktyka
Ja zawsze jak chodziłem do przychodni to pokonywałem tą droge przez tory i ulice w 10 minut jak nie lepiej,zresztą z tym postulatem wyszły babcie ,które poprosiły mojego sąsiada aby zajął się tą sprawą ,on jest członkiem rady i redaktorem tej gazetki,której teraz już chyba nie ma.
zaciszanin pisze:Chyba nie ma sensownego rozwiązania pozostawiając 305 w relacji Strusia - Zerzeń. Dlatego linię bym całkowicie skasował radykalnie zmieniając przy tym trasę 142 w celu uzyskania lepszej częstotliwości. Na pewno 142 powinno zostać wycofane z Aleksandrowa i przynajmniej kursować na trasie skróconej: WIATRACZNA - ... - Walcownicza (powrót: Narcyzowa - Ochocza - Bystrzycka - Walcownicza) - MIEDZESZYN. Można też skierować 142 Przewodową zamiast Bysławską albo w ogóle wycofać z rejonu Miedzeszyna i pozostawić na trasie WIATRACZNA - WĘDKARSKA
2 dni temu jechałem całą trasą linii142 od Wiatracznej do Aleksandrowa i i z powrotem do Falenicy.
A więc od Wiatraka wszystkie miejsca zajęte,tłok zaczął się robić od Szembeka,od Płowieckiej ludzie stali na schodkach,na Trakcie w Wawrze wsiadły 3 osoby,akurat mało jak z tego przystanku zwykle wsiada,kilka osób wysiadło.
Dużo osób wysiadło przy Dzielnicowej i na dalszych przystankach ,zaczęło się robić lużno z każdym przystankiem.
Od Zerznia stało tylko kilka osób,w Borkowie znalazły się wolne miejsca,od ronda do Falenicy jechały może z 3-4 osoby w tym ja.Na przystanku koło bazaru wsiadło z 15-20 osób tak na oko,do Aleksandrowa dojechało z 10 osób,do pętli ja i jeszcze jedna osoba.
A więc nie potrzebny jest odcinek rondo -Falenica,
Ja bym też puścił linie 142 Przewodową i tak jak kolega proponuje.
Bo skrócenie do ronda to dublowanie 702 na całej trasie,a do Falenicy dojazd bym zostawił,szczególnie w sobote ,kiedy jest bazar.
Tylko jak z czasem i brygadami i 115 troche częściej niż obecnie,nie bez powodu rano jest wtyczka.
zaciszanin pisze:Może być 305 - nikt nie broni. Tylko to raczej nie zwiększy popularności 305 i wykluczy poprawę rozkładu 142.
Jak bym tej linii tam nie puszczam,bo też będą pustki,chyba trzeba będzie poczekać na dokończenie Kadetów i tam coś kombinować,na południe od Wąbrzeskiej coś budują zapewne osiedle i to spore, więc autobus się przyda.
Po obliczeniach wyszło tak:
142/15/30/15/30
Trasa tak :
Wiatraczna-Grochowska-Płowiecka-Trakt Lubelski[ z powrotem Floriana-Błękitna-Widoczna-Płowiecka]-Wał Miedzeszyński-Przewodowa-Patriotów-Walcownicza-Narcyzowa-Ochocza-Bystrzycka[tylko pytanie gdzie pętla.]
Brygady:
7brygad-4 stałe,3 dodatki.
115- dodanie 2 brygad.
305-likwidacja.