3116 i 3117 chyba też. Pamiętam, że wyglądały one identtycznie jak 3113-3115 (mowa oczywiście o pierwszej obsadzie)Michalk001 pisze:Stalowa:
3112,3113,3114,3115,3119 (1 obsada),
[Historia] Autobusy
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
2367 ' nie był też przypadkiem, jak wy to nazywacie : "buraczkowy" ?
Jeżeli nie był-to przepraszam że mieszam
Jeżeli nie był-to przepraszam że mieszam
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Przewinęły mi się zdjęcia kiedyś tych wozów i jak dobrze pamiętam i jeśli masz na myśli obsady #2276 ('86-ex2127), #2277('86-ex3136) i 2278 ('90) to te wozy buraczkowe nie były na pewno. Wozy te były remontowane w T-4, a #2278 był sześciobiegiem więc tymbardziej nie mógł mieć takiego koloru lakieru.1000 pisze:O ile dobrze pamiętam, Redutowe buraczki były m.in. 2276, 2277 i 2278.
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie
Dzięki Wam za odpowiedź
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Kiedy przestano montować Ikarusom 260 tablice rejestracyjne na zderzaku?
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Matrix2441 pisze:A ja na basen także jeździłem turystycznym Ikarusem chyba 256.
Nie, tamten był taki... buraczkowy z domieszką karminu, nie taki, jak pokazany wyżej 2619 przez matu. Ten kolor był taki trochę jakby zaśniedziały, a wóz był typowym autokarem. Do MZA zatem zapewne nie należał. Jak nie było Ikarusa jako dowozówki, to przyjeżdżał Autosan.MC pisze:To może jednak MZA-owski?
Turystyczne Ikarusy we flocie MZK to
Ikarus 256.55 - 8025 Wpisany na stan 20-02-1985 druga obsada tego numeru, WAB 650C => WXC 5914 stacjonujący na R-5
Ikarus 256.55 – 8027 Wpisany na stan 1-03-1985, WAB 399C stacjonujący na R-13
Ikarus 250 – 8036 prod. 1990 Wpisany na stan 1-03-1991 WAB 470P => WI 71001 przenumerowany w 2006 na 9036 stacjonujący na R-7 sprzedany w 2008.
Ikarus 260.04 Numer 9 wpisany na stan 14-12-1981 pod numerem 9, WAA 309R następnie 31-08-1985 przemianowany na gospodarczy 608-R5 a następnie przerobiony i wpisany, jako autokar w dniu 17-08-1989 stacjonujący na R-5.
Ikarus 256.55 - 8025 Wpisany na stan 20-02-1985 druga obsada tego numeru, WAB 650C => WXC 5914 stacjonujący na R-5
Ikarus 256.55 – 8027 Wpisany na stan 1-03-1985, WAB 399C stacjonujący na R-13
Ikarus 250 – 8036 prod. 1990 Wpisany na stan 1-03-1991 WAB 470P => WI 71001 przenumerowany w 2006 na 9036 stacjonujący na R-7 sprzedany w 2008.
Ikarus 260.04 Numer 9 wpisany na stan 14-12-1981 pod numerem 9, WAA 309R następnie 31-08-1985 przemianowany na gospodarczy 608-R5 a następnie przerobiony i wpisany, jako autokar w dniu 17-08-1989 stacjonujący na R-5.
-
- Posty: 1220
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dla miłośników Ikarusów - dziś dowiedziałem się z filmiku na YT że istniało coś takiego jak bizon IK260. Szkoda że tego u nas nie było.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z-vs#t=40s
Zbiornik paliwa chyba musieli upchać za tylną osią po lewej stronie.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z-vs#t=40s
Zbiornik paliwa chyba musieli upchać za tylną osią po lewej stronie.
Na jakich zajezdniach stacjonowały pierwotnie kwadraty? (chodzi mi o to do których je dostarczano). Może to ktoś wie.