Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
A to takie dziś cuda się dzieją Dlatego wypatrzyłem tylko jednego Elfa, 411 na obiegu 13.Proboszcz pisze:Dziś rano SKM zgłaszała problem z taborem, przez to obiegi 11/S1 i 14/S1 wyjechały pierwszym kursem z W-wa Zachodnia odpowiednio 28 i 35 minut opóźnione. Więc i na innych obiegach mogło być nieplanowo.
Superciekawe zestawienie Czy to oznacza, że "bratnia pomoc" obiegów z S2/S3 na niektórych kursach S9 może jednak odpadnie? Trzy Impulsy na linii kursującej co godzinę z czasem obiegu ok. 40-45 minut w jedną stronę (nie licząc manewrów i przerw) wydaje się być sporo...Lonik pisze:Nastąpi roszada na wszystkich obiegach S2 i S3.
Planowane rozdysponowanie taboru od 3 IX.
Najbardziej zainteresował mnie obieg 26: pojedynczy 19WE w dzień roboczy, a w weekendy/święta Elf... Założone wykorzystanie 19WE w dni robocze na poziomie 100% stanu... Może w praktyce i tak na obiegu 26 lub 16 będzie musiał wyjechać Impuls lub Elf, albo obieg 14 stopnieje do jednego 19WE... Przynajmniej ja (gdybym był dyspozytorem) pewnie tak bym zrobił. Być może w użyciu też były dane z zainstalowanych w niektórych składach liczników pasażerów (jeszcze nie tak dawno Impulsy na S1 obstawiały obiegi 12, 14 i 16)...
Zanim wejdziemy w nowy układ obiegów od września - to, co widywałem na torach dość często w okresie ostatnich 2-3 tygodni:
S1 (dni robocze)
obiegi 11, 17 - 2x14WE lub 2x19WE,
obiegi 12, 14, 16 - 1x35WE,
obiegi 13, 15 - 1x27WE.
S2/S3C/S3S, S9
obiegi 21 do 28 oraz 30 - 1x27WE,
obieg 29 - 1x19WE lub 1x35WE,
obiegi 91, 92 - 1x35WE.
Podsumowania obiegów weekendowych na linii otwockiej się nie podejmuję (dużo zmian, czasem nawet między sobotą a niedzielą; co wydaje się dość pewne to 3 obiegi 1x14WE).
Wszelka konstruktywna krytyka, uwagi, uzupełnienia itp. mile widziane
S1 (dni robocze)
obiegi 11, 17 - 2x14WE lub 2x19WE,
obiegi 12, 14, 16 - 1x35WE,
obiegi 13, 15 - 1x27WE.
S2/S3C/S3S, S9
obiegi 21 do 28 oraz 30 - 1x27WE,
obieg 29 - 1x19WE lub 1x35WE,
obiegi 91, 92 - 1x35WE.
Podsumowania obiegów weekendowych na linii otwockiej się nie podejmuję (dużo zmian, czasem nawet między sobotą a niedzielą; co wydaje się dość pewne to 3 obiegi 1x14WE).
Wszelka konstruktywna krytyka, uwagi, uzupełnienia itp. mile widziane
Zabłąkane info o obiegach z sąsiedniego wątku:
Rozumiem, że jeśli rozdzielono 301 i 302, to i tak musiała być ściągnięta dodatkowa brygada. Ci, których skład się wykrzaczy, muszą go odstawić na bazę itp., trzeba ściągnąć nowy - przesiadają się potem na innego EZT, czy mają po prostu wolne?...
[ Dodano: |31 Sie 2012|, 2012 22:49 ]
EDIT: Nie wiem na ile to nowość, ale właśnie zobaczyłem taki komunikat ZTM:
Utrudnienia na linii SKM S1
21:46 W związku z wstrzymaniem ruchu na odcinku Warszawa Falenica - Warszawa Wawer w kierunku Centrum pociągi linii S1 kursują wahadłowo po jednym torze. Możliwe opóźnienia.
opublikowano 28 sierpnia 2012r.
ostatnia aktualizacja 31 sierpnia 2012r.
I ledwie zdążyłem napisać, że obiegi 11 i 17 to przeważnie 14WE lub 19WE, a już na obu pojawił się Impulsrufio198 pisze:A ja też widziałem jak zjeżdżała w połączeniu ze 102 na Grochów przed czasemJacek Z. pisze:Dziś pierwszy raz po P4 widziałem 103 w normalnym ruchu.
W zamian za to rozdzielono 19WE
Rozumiem, że jeśli rozdzielono 301 i 302, to i tak musiała być ściągnięta dodatkowa brygada. Ci, których skład się wykrzaczy, muszą go odstawić na bazę itp., trzeba ściągnąć nowy - przesiadają się potem na innego EZT, czy mają po prostu wolne?...
[ Dodano: |31 Sie 2012|, 2012 22:49 ]
EDIT: Nie wiem na ile to nowość, ale właśnie zobaczyłem taki komunikat ZTM:
Utrudnienia na linii SKM S1
21:46 W związku z wstrzymaniem ruchu na odcinku Warszawa Falenica - Warszawa Wawer w kierunku Centrum pociągi linii S1 kursują wahadłowo po jednym torze. Możliwe opóźnienia.
opublikowano 28 sierpnia 2012r.
ostatnia aktualizacja 31 sierpnia 2012r.
Ee... Ale dzisiaj były dalej 3 sztuki, choć na obiegach... Cholera, nie znam obiegów. Te numerki dla mnie są nielogiczne.Jacek Z. pisze:I ledwie zdążyłem napisać, że obiegi 11 i 17 to przeważnie 14WE lub 19WE, a już na obu pojawił się Impuls
Na pewno na obiegu 14 i dwóch kolejnych... Czyli zaczynając od 14 i co pół godziny dalej: 35/35/35/27/14(*2)/27/19(*2)
Z rozklekotanych dzisiaj jeździły chyba 107+108.
Przy okazji, SKM nieźle się upiera na niektóre obiegi. Na SKM-13 zawsze jeździ elfik (odkąd tylko pierwszy i jedyny z nich pojawił się na naszej linii w październiku 2011), a na SKM-14 zawsze jeździ 35WE. No, poza tymi przypadkami, gdy SKM nam powiedziało "eee, jednak nie dajemy wam tego 35WE, bo S9 nie wytrzyma bez swojej drugiej sztuki".
Czekam na czasy, gdy na S1 będzie więcej typów ezetów, niż obiegów. A niewiele brakuje.
Czyli wg kolejności obiegów:VLnt7 pisze:Cholera, nie znam obiegów. Te numerki dla mnie są nielogiczne.
Na pewno na obiegu 14 i dwóch kolejnych... Czyli zaczynając od 14 i co pół godziny dalej: 35/35/35/27/14(*2)/27/19(*2)
14-16-17-13-12-15-11.
Nie zawsze. W weekendy na SKM-13 zdarza się 14WE, a na SKM-14 - Elf.VLnt7 pisze:Przy okazji, SKM nieźle się upiera na niektóre obiegi. Na SKM-13 zawsze jeździ elfik (odkąd tylko pierwszy i jedyny z nich pojawił się na naszej linii w październiku 2011), a na SKM-14 zawsze jeździ 35WE.
Nie kracz Żeby obsłużyć ją 4 obiegami, musiałaby być to linia Zachodni-Falenica.VLnt7 pisze:Czekam na czasy, gdy na S1 będzie więcej typów ezetów, niż obiegów. A niewiele brakuje.