Mercedes Conecto
Byle by to nie były okna z systemem otwierania, a' la przegubowe MAN-y ITS-u ( identyczny system mają też MAN-y z MZA, te z najnowszej dostawy-czyli 34xy).
Raz: aby tam otworzyć okno trzeba się trochę wysilić fizycznie, dwa: ze nie jest to najszczęśliwszy system otwierania, niektórzy pasażerowie których widziałem w ogóle nie potrafią tego obsługiwać.
Raz: aby tam otworzyć okno trzeba się trochę wysilić fizycznie, dwa: ze nie jest to najszczęśliwszy system otwierania, niektórzy pasażerowie których widziałem w ogóle nie potrafią tego obsługiwać.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Widziałem takie sytuacje, naciskanie klamek etc. Jest to nie tylko zabawne ale i niestety żałosne... Nic jednak nie przebije otwierania drzwi kasownikiem lub pokrętłem umieszczonym w drzwiach, a służącym do zamykania ich na skobel ( U 18 )Pawel_ pisze: niektórzy mają problem, żeby otworzyć okno w SU15, Neoplanie.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Szczególnie jak jest rączka urwana albo odłamana jej część.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Możesz to bliżej opisać?mobil one pisze:Nic jednak nie przebije otwierania drzwi kasownikiem
A ja byłbym z tego całkiem zadowolony. Wydaje mi się jednak, że będzie to system zbliżony do znanego z solarisów. Przynajmniej coś wyglądającego podobnie jak w solarkach widziałem w bydgoskich connectach.mobil one pisze:Byle by to nie były okna z systemem otwierania, a' la przegubowe MAN-y ITS-u.
Niepokojące są pogłoski o braku rzeźni w członie B.
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Doskonale znam te okna z lubelskich Mercedesów Citaro G. Są na prawdę duże, otwierają się obydwie połówki. Przesuwają się bardzo lekko. Wszystko świetnie, ale mają jedną wadę - blokada przy włączonej klimatyzacji. Nie jest na popularny kwadrat, tylko jest małe wcięcie na śrubokręt, więc każdy może odblokować okno wkładając grosik. W dodatku blokada jest słaba i przy mocniejszym pociągnięciu puszcza.
To akurat dobrze. Przypadkowi pasażerowie i tak nie będą umieli okna otworzyć, a z drugiej strony jak kierowca zablokuje okna i nie włączy klimatyzacji, to przynajmniej my będziemy mogli łatwo je otworzyć mi zostać bohaterami w autobusachkonri pisze:blokada przy włączonej klimatyzacji. Nie jest na popularny kwadrat, tylko jest małe wcięcie na śrubokręt, więc każdy może odblokować okno wkładając grosik.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7007
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
W Citaro ZTMu są trochę inne okna , nie ma pewności, że otwierają się w takim sam sposób.konri pisze:Doskonale znam te okna z lubelskich Mercedesów Citaro G. Są na prawdę duże, otwierają się obydwie połówki. Przesówają się bardzo lekko. Wszystko świetnie, ale mają jedną wadę - blokada przy włączonej klimatyzacji. Nie jest na popularny kwadrat, tylko jest małe wcięcie na śrubokręt, więc każdy może odblokować okno wkładając grosik. W dodatku blokada jest słaba i przy mocniejszym pociągnięciu puszcza.
Poza tym, na zdjęciach z pierwszego posta nie widzę wcale klameczek po obu stronach
I z pewnością nie jest to rozwiązanie znane Lion's City, bo tam jest tak, że gdy okno jest zamknięte, to tworzy z szybą gładką powierzchnię. A na zdjęciach widać, że gładko wcale nie jest.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 06 sie 2012, 16:01
- Lokalizacja: Polska
Ja natomiast zauważyłem na zdjęciu umieszczonym na omni-busie, że w warszawskich Conecto zastosowano z tyłu przy szafie układ siedzeń 1+półtorak. Rozwiązanie prawdę mówiąc beznadziejne, znane doskonale z lubelskich Conecto i Citaro.
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... play_media
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... play_media
Warszawa -najpiękniejsze miasto w Polsce
-
- Posty: 3309
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Te dwa autobusy na tym zdjęciu mają dwa różne tyły o co tu chodzi?kamiloux92 pisze:Ja natomiast zauważyłem na zdjęciu umieszczonym na omni-busie, że w warszawskich Conecto zastosowano z tyłu przy szafie układ siedzeń 1+półtorak. Rozwiązanie prawdę mówiąc beznadziejne, znane doskonale z lubelskich Conecto i Citaro.
http://omni-bus.eu/omnigaleria/displayi ... play_media
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo