Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 19:22
- Lokalizacja: Leszno
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Poszerzać nie, natomiast wydłużenie by nie zaszkodziło.michael112 pisze:Też tak myślę. Tylko czy koniecznie trzeba poszerzać zatokę?
-
- Posty: 3040
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jak już wspominałem na facebookowym funpage'u ZTM najprawdopodobniej powstający przystanek to Park Moczydło, który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać). Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa. Pozbywamy się w tym rejonie przystanków w jednym kierunku.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Przypuszczasz czy wiesz?Maciek pisze:Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To, że coś jest głupotą nie oznacza, że ZTM z pomysłu zrezygnuje.Maciek pisze:Przypuszczam. Dwa stojące niemal obok siebie przystanki byłby istną głupotą.Szeregowy_Równoległy pisze:Przypuszczasz czy wiesz?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka. Manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas jest dużo łatwiejszy w przypadku, gdy przystanek jest bliżej Centrum, a dalej od skrzyżowania. W stosunku do tego co jest teraz na pewno będzie trudniej, ale da możliwość przesiadki jednoperonowej.ctl83 pisze:W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.Maciek pisze:który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać).
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
A były takie propozycje? Bo mam nadzieję że nie, to byłoby ciężkie do wykonania.Maciek pisze:Łatwiej w stosunku do hipotetycznej sytuacji, w której 520 by stawało przy Ciołka.ctl83 pisze: W jaki sposób łatwiejszy? Przecież do tej pory 520 jak słusznie zauważyłeś nie zatrzymywało się przy Ciołka, a dopiero po skręcie przy Jana Olbrachta, i mogło zmieniać pas już od Płockiej. Akurat w tamtym miejscu Górczewska się trochę przytyka, więc łatwiej chyba nie będzie.