Zmiany obsługowe - wrzesień 2012

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

TeRrahiel
Posty: 128
Rejestracja: 15 sie 2011, 18:47
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Post autor: TeRrahiel » 18 wrz 2012, 18:00

Szeregowy_Równoległy pisze:pasażerowie szczęśliwi
Zwłaszcza gdy kierowca nie zna trasy - mogą go sobie poprowadzić pod sam dom;) A tak serio, to jestem zdania, że po to w MZA jest 5 zakładów, żeby każdy jeździł w miarę możliwości po swoich rejonach.
Blank page, a self-imposed curse
Scrawling thoughts... to write for what?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 18 wrz 2012, 18:21

Ale i tak żaden zakład nie jeździ po swoich rejonach. Nocne nie będą wyjątkiem. Czy Os. Derby to rejony Redutowej? A Marki były od zawsze Kleszczowe? Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza. No i dalej mam wątpliwości, czy faktycznie po to MZA posiadają pięć zajezdni, żeby państwo z Woronicza do Legionowa nie jeździli z pasażerami. Bo moim zdaniem te zajezdnie istnieją po to, żeby nie było potrzeby zasuwania na pusto przez pół miasta. A z pasażerami jeździ się wszędzie, szczególnie że czasem zwyczajnie nie da się inaczej. Kto ma obsługiwać tę BWL 527+131? Bo jakoś nie umiem sobie wyobrazić zajezdni, która miałaby obie trasy w "swoich rejonach".
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 18 wrz 2012, 19:35

TeRrahiel pisze:A tak serio, to jestem zdania, że po to w MZA jest 5 zakładów, żeby każdy jeździł w miarę możliwości po swoich rejonach.
Tylko zauważ, misiu kolorowy, że wielu kierowców MZA nie mieszka w okolicach swojej zajezdni. I tak kierowca z R5 (z Woli) niechętnie może jeździć do Marek, a taki kierowca z R5 (z Ząbek) chętnie jeździłby do nich. :P

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 19 wrz 2012, 9:01

Szeregowy_Równoległy pisze:Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza.
Ale Stalowa na owym 503 na Natolinie jest ok? Jedna ryba... Po prostu tak długa linia, że liczy się choćby jeden kraniec, a nie oba.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 wrz 2012, 10:31

chester pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza.
Ale Stalowa na owym 503 na Natolinie jest ok?
Oczywiście, że Stalowa na Natolinie jest OK. Dowolny wóz z dowolnej zajezdni jeżdżący liniowo na dowolny kraniec są OK. A pretensje, że płacący za jazdę ZTM wymaga, żeby jeździć tam, gdzie ZTM sobie zażyczy, są zwyczajnie śmieszne. Przy czym chodzi mi o kilometry płatne, gdyby ZTM kazał zasuwać z Woronicza do Legionowa na pusto i nie chciał za to płacić, to pretensje byłyby uzasadnione.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 20 wrz 2012, 17:17

od poniedziałku na 511 w A będzie jeden dodatek więcej? Zwiększa się czestotliwość kursowania z 5 na 4 minuty. Czy w ramach tej samej ilości brygad podkręcają częstotliwość? Widzę, że w zakresie godziny 7 ilosc kursów zwieksza się z 10/h do 14/h, więc chyba jednak muszą dorzucić dodatek.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 wrz 2012, 18:23

3 poranne dodatki dojdą. Dawcą będzie 460.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:25

pawcio pisze:3 poranne dodatki dojdą. Dawcą będzie 460.
że jak? Tzn, że będzie 012,013,014? Oj to przesadzili trochę. Wystarczyło dołozyć jeden dodatek. Z tego wynika, że z powodu braku miejsca na Dąbrówce w mikroszczycie A postój będzie tam zerowy?, a dluższy na marymoncie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 wrz 2012, 18:27

Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:30

pawcio pisze:Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 20 wrz 2012, 18:32

marko80 pisze:
pawcio pisze:Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?
460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 wrz 2012, 18:32

Zmniejszą częstotliwość do co 10.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:36

ARTUR P pisze:
marko80 pisze: tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?
460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?
ale wtyczki na 509 są solowe a na 511 mają być przegubowce.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 wrz 2012, 18:37

bartoni722 pisze:Zmniejszą częstotliwość do co 10.
Czyli jedna część Białołęki utrudnia życie tym, co na Wileńskim zaczynają codzienną przygodę z ZTM, bo zapycha bezcenne sloty swoim zbędnym w tym miejscu 527, a druga część Białołęki dosrywa tych z Wileniaka jeszcze bardziej, bo żeby dogodzić Białołęce trzeba oberżnąć 460? Super.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 20 wrz 2012, 18:46

marko80 pisze:
ARTUR P pisze: 460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?
ale wtyczki na 509 są solowe a na 511 mają być przegubowce.
To trzeba było zabrać z E4 /ewentualnie z E8/, a 460 zostawić w spokoju. Zaraz październik, bedzie jeszcze gorzej :!:

Zablokowany