Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
TeRrahiel
- Posty: 128
- Rejestracja: 15 sie 2011, 18:47
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontakt:
Post
autor: TeRrahiel » 18 wrz 2012, 18:00
Szeregowy_Równoległy pisze:pasażerowie szczęśliwi
Zwłaszcza gdy kierowca nie zna trasy - mogą go sobie poprowadzić pod sam dom;) A tak serio, to jestem zdania, że po to w MZA jest 5 zakładów, żeby każdy jeździł w miarę możliwości po swoich rejonach.
Blank page, a self-imposed curse
Scrawling thoughts... to write for what?
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 18 wrz 2012, 18:21
Ale i tak żaden zakład nie jeździ po swoich rejonach. Nocne nie będą wyjątkiem. Czy Os. Derby to rejony Redutowej? A Marki były od zawsze Kleszczowe? Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza. No i dalej mam wątpliwości, czy faktycznie po to MZA posiadają pięć zajezdni, żeby państwo z Woronicza do Legionowa nie jeździli z pasażerami. Bo moim zdaniem te zajezdnie istnieją po to, żeby nie było potrzeby zasuwania na pusto przez pół miasta. A z pasażerami jeździ się wszędzie, szczególnie że czasem zwyczajnie nie da się inaczej. Kto ma obsługiwać tę BWL 527+131? Bo jakoś nie umiem sobie wyobrazić zajezdni, która miałaby obie trasy w "swoich rejonach".
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 18 wrz 2012, 19:35
TeRrahiel pisze:A tak serio, to jestem zdania, że po to w MZA jest 5 zakładów, żeby każdy jeździł w miarę możliwości po swoich rejonach.
Tylko zauważ, misiu kolorowy, że wielu kierowców MZA nie mieszka w okolicach swojej zajezdni. I tak kierowca z R5 (z Woli) niechętnie może jeździć do Marek, a taki kierowca z R5 (z Ząbek) chętnie jeździłby do nich.
-
chester
- Posty: 3937
- Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: chester » 19 wrz 2012, 9:01
Szeregowy_Równoległy pisze:Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza.
Ale Stalowa na owym 503 na Natolinie jest ok? Jedna ryba... Po prostu tak długa linia, że liczy się choćby jeden kraniec, a nie oba.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 19 wrz 2012, 10:31
chester pisze:Szeregowy_Równoległy pisze:Takich przykładów można przytaczać więcej, jak wspomniane przeze mnie 503 z Woronicza.
Ale Stalowa na owym 503 na Natolinie jest ok?
Oczywiście, że Stalowa na Natolinie jest OK. Dowolny wóz z dowolnej zajezdni jeżdżący liniowo na dowolny kraniec są OK. A pretensje, że płacący za jazdę ZTM wymaga, żeby jeździć tam, gdzie ZTM sobie zażyczy, są zwyczajnie śmieszne. Przy czym chodzi mi o kilometry płatne, gdyby ZTM kazał zasuwać z Woronicza do Legionowa na pusto i nie chciał za to płacić, to pretensje byłyby uzasadnione.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 20 wrz 2012, 17:17
od poniedziałku na 511 w A będzie jeden dodatek więcej? Zwiększa się czestotliwość kursowania z 5 na 4 minuty. Czy w ramach tej samej ilości brygad podkręcają częstotliwość? Widzę, że w zakresie godziny 7 ilosc kursów zwieksza się z 10/h do 14/h, więc chyba jednak muszą dorzucić dodatek.
-
pawcio
- Posty: 25426
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 20 wrz 2012, 18:23
3 poranne dodatki dojdą. Dawcą będzie 460.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:25
pawcio pisze:3 poranne dodatki dojdą. Dawcą będzie 460.
że jak? Tzn, że będzie 012,013,014? Oj to przesadzili trochę. Wystarczyło dołozyć jeden dodatek. Z tego wynika, że z powodu braku miejsca na Dąbrówce w mikroszczycie A postój będzie tam zerowy?, a dluższy na marymoncie?
-
pawcio
- Posty: 25426
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 20 wrz 2012, 18:27
Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:30
pawcio pisze:Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?
-
ARTUR P
- Posty: 741
- Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46
Post
autor: ARTUR P » 20 wrz 2012, 18:32
marko80 pisze:pawcio pisze:Na DW postoje będą po ok. 6 minut.
tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?
460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?
-
bartoni722
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 20 wrz 2012, 18:32
Zmniejszą częstotliwość do co 10.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
marko80
- Posty: 2426
- Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10
Post
autor: marko80 » 20 wrz 2012, 18:36
ARTUR P pisze:marko80 pisze:
tzn, że 460 zmniejsza częstotliwosc, czy solówki wchodzą na 460?
460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?
ale wtyczki na 509 są solowe a na 511 mają być przegubowce.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 20 wrz 2012, 18:37
bartoni722 pisze:Zmniejszą częstotliwość do co 10.
Czyli jedna część Białołęki utrudnia życie tym, co na Wileńskim zaczynają codzienną przygodę z ZTM, bo zapycha bezcenne sloty swoim zbędnym w tym miejscu 527, a druga część Białołęki dosrywa tych z Wileniaka jeszcze bardziej, bo żeby dogodzić Białołęce trzeba oberżnąć 460? Super.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
ARTUR P
- Posty: 741
- Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46
Post
autor: ARTUR P » 20 wrz 2012, 18:46
marko80 pisze:ARTUR P pisze:
460 bedzie co 10 minut. Czy nie lepiej byłoby zabrac wtyczki z 509?
ale wtyczki na 509 są solowe a na 511 mają być przegubowce.
To trzeba było zabrać z E4 /ewentualnie z E8/, a 460 zostawić w spokoju. Zaraz październik, bedzie jeszcze gorzej