 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 59438.html
No i czy takie puste składy jeżdżą zawsze czy tylko o tej 13:00? Czy może to jest zmanipulowane nagranie?
Moderator: JacekM
Rozumiem, ze świński ścisk dopiero zadowoli dziennikarzy. A zabranie 175 powinno być naturalna konsekwencją uruchomienia pociągów + zrobienie porządnej informacji wizualnej (wiem, z tym to już może być trudno, ale to już inna bajka).osa pisze:Dalej, dalej, co jeszcze? O ruchu na Służewcu było wyraźnie napisane, też zresztą z nieprzesadnie dużymi wynikami jak na możliwości 900-osobowego elfa. Przedni jest też pomysł, żeby zabierać z lotniska 175, bo w ten sposób może zapełnią się pociągi. Proszę o jeszcze.
Mam wrażenie, że S2 to w miarę regularnie jeździ (przesunięcia są minutowe) a na dodatek po tej samej trasie.Wolfchen pisze:Mam odmienne zdanie, szczególnie przy takiej ofercie kolei, jaka jest teraz (brak regularności, rozstrzał po dworcach w Centrum i różne taryfy - tak, niby jest porozumienie, ale ono jest czasowe tylko).
W USA biją Murzynów. Tak samo można dostał po głowie w pociągu jak i w metrze.reserved pisze:I jeszcze jedno. Idąc na pociąg nie czuję się bezpiecznie. W metrze jak najbardziej. Nie chcę iść gdzieś i bać się, że mnie okradną, napadną itd. To się często zdarza na kolei.
Róznica między nami jest taka, że ja codziennie korzystam z usług kolei, a ty siedzisz w redakcji i piszesz bajki na temat kolei. Tak więc żyjemy w dwóch różnych światach, w twoim rzeczywiście kolej może być problematyczna i niewygodna, taki masz zawód...osa pisze:Ależ notoryczne awarie, wypadki czy kradzieże urządzeń sterowania ruchem wcale nie są problemem Warszawskiego Węzła Kolejowego.
Który przystanek lotniskowej SKM jest w środku pola? Ten przy Jerozolimskich, ten przy Krakowskiej, a może ten przy Żwirkach lub przy Sasanki?reserved pisze:Dlatego, że pociąg ma stacje "w środku pola" a metro nie.MeWa pisze:A dlaczego pociąg ma się popsuć w środku pola, a metro ma się nie zepsuć w środku tunelu? Za grosz nie ma w tym logiki
Fiasko komunikacji samochodowej.Po wypadku w tym miejscu utworzył się ogromny korek na wylotówce z Warszawy. Kierowcy wyjeżdżający ze stolicy pokonują ten odcinek w godzinę. Przejezdny jest tylko jeden z czterech pasów ruchu.
Ja np. nie planuję nigdy podróży z czekaniem na przystanku na jeden autobus. Praktycznie zawsze w podróży wybieram korzystanie z przystanków gdzie mogę wsiąść w coś co przyjedzie mi częściej niż co 10 min. Idąc na pociąg muszę liczyć na pociąg. Nawet nie chodzi o informację. Co mi po tym, że będę stał na stacji i czytał komunikat, że najbliższy pociąg będzie opóźniony pół godziny jeśli nie mam możliwości żadnej alternatywy?marcin3001 pisze:Komunikaty o skm często mówią, że możliwe są opóźnienia do 10 min. A, że ostatnio czekałem na 176 ponad pół godziny to co? Ani komunikatu, infopasażera dla autobusów nie ma, więc lipa bo stoję i czekam. Ale dla dziennikarza autobus działa sprawniej, bo nie ma komunikatu...
Wszystkie naraz. Chyba, że się w ciągu tygodnia coś zmieniło. Sorry ale PKP WKD Al. Jerozolimskie to dla mnie np. nie jest cywilizacja. To są krzaki, ja się tam nie boję chodzić bo to są moje rejony ale moja rodzina np. woli się tam nie zapuszczać po zmroku. Wiem wiem, mam rodzinę z kosmosu.chester pisze:Który przystanek lotniskowej SKM jest w środku pola? Ten przy Jerozolimskich, ten przy Krakowskiej, a może ten przy Żwirkach lub przy Sasanki?
Akurat w przypadku tramwajów tak.MichalJ pisze:A wczoraj się zderzyło 6 tramwajów i też była przerwa w ruchu. Fiasko komunikacji tramwajowej.
Samolotem lecisz z Pruszkowa do Warszawy? Samolotem lecisz z centrum na Pragę? (tą warszawską Pragę) Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Przecież ja nie przeczę, że w relacjach Warszawa-Kraków, nie wiem... Warszawa-Gdańsk, Warszawa-Berlin pociągi jak i samoloty nie są dobre. Wręcz przeciwnie, omijają ruch samochodowy i są sprawniejsze. Ale w relacji czysto miejskiej jest odwrotnie.MichalJ pisze:Dziś samoloty nie latały z powodu mgły. Fiasko komunikacji lotniczej.
Dobra... czyli jeśli jedziesz samochodem i jest nagle wypadek przed Tobą to wyłączasz silnik i czekasz 3h? Różne wypadki widziałem ale w najgorszych przypadkach przejeżdżało się wolno bo wolno ale jednak.MichalJ pisze:Fiasko komunikacji samochodowej.
Wygoda jak wygoda. Ja też uważam, że wygodniejsza jest SKM-ka niż choćby Neoplan (który jest wg mnie najwygodniejszym autobusem) tylko na co to wszystko jeśli dojście do tego pociągu jest beznadziejne. Chyba, że ktoś się przesiada na dworcu to oczywiście, że jest mu tak wygodniej. Ale ja zakładam przesiadkę z komunikacji miejskiej autobusowej/tramwajowej na pociąg.JacekM pisze:Choć dla mnie niebagatelny jest problem wygody - każda jednostka, nawet fullplastik EN57, jest wygodniejsza do jazdy z bagażem od przegubowego solarisa.
No i w tym jest sedno problemu i całej tej dyskusji. Jeżeli jest dobrze, to trzeba walczyć z tym, że dla opinii publicznej jest źle lub przynajmniej kiepsko.JacekM pisze:Ale nie wmówicie mi, że kolej dobrze wizerunkowo rozgrywa problem połączenia na lotnisko.
Ale ja mówiłem o dostępności informacji i wynikającego z tego pozornego wizerunku, a ty znowu gadasz o swoich przyzwyczajeniach i fobiach...reserved pisze:Ja np. nie planuję nigdy podróży z czekaniem na przystanku na jeden autobus. Praktycznie zawsze w podróży wybieram korzystanie z przystanków gdzie mogę wsiąść w coś co przyjedzie mi częściej niż co 10 min. Idąc na pociąg muszę liczyć na pociąg. Nawet nie chodzi o informację. Co mi po tym, że będę stał na stacji i czytał komunikat, że najbliższy pociąg będzie opóźniony pół godziny jeśli nie mam możliwości żadnej alternatywy?marcin3001 pisze:Komunikaty o skm często mówią, że możliwe są opóźnienia do 10 min. A, że ostatnio czekałem na 176 ponad pół godziny to co? Ani komunikatu, infopasażera dla autobusów nie ma, więc lipa bo stoję i czekam. Ale dla dziennikarza autobus działa sprawniej, bo nie ma komunikatu...
Nie, nie jest dobrze. Jest średnio. I już pisałem, co wg mnie trzeba poprawić (*).Bastian pisze:No i w tym jest sedno problemu i całej tej dyskusji. Jeżeli jest dobrze, to trzeba walczyć z tym, że dla opinii publicznej jest źle lub przynajmniej kiepsko.JacekM pisze:Ale nie wmówicie mi, że kolej dobrze wizerunkowo rozgrywa problem połączenia na lotnisko.