Mercedes Conecto
Jak zasłonią firanką albo plakatem tudzież gazetą to będzie jeszcze fajniejmobil one pisze:Zaokrąglona tylna szyba kabiny kierowcy, kojarzy się ze starymi kabinami w Ikarusach (niewątpliwe, coś dla miłośników -ikarusofilów )...
Nowe mercedesy już w Warszawie. Mają otwierane okna!
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Voith.fifi pisze:czy ktos wie jaka te cuda maja skrzynie biegow?
Od siebie mogę napisać tyle, że mogliby zasłonić dolną część przestrzeni kierowcy. Tak, jak ma to miejsce w Solarisach. Po cholerę pasażerowie mają się mi przyglądać, co mam w kabinie?
PS. Czy mi się wydaje, czy klima będzie hulała tak, jak w nowych MANach?
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 21 sie 2012, 16:59
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
#28
Ja od początku życzyłem MZA uduszenia się na tych swozach
Ja od początku życzyłem MZA uduszenia się na tych swozach
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Kiedy planowo "Kebaby" mają ruszyć na ulice.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Możliwe że przed listopadem się wyrobią z pierwszymi: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 59544.html
I co w tym sensacyjnego?? Jak przychodziły Many czy Solarisy to nie ciekło z niech?? Ciekło i jakoś sensacji nie było. A jak widać Many i Solarisy jeżdżą, aż miło.Rasowy Kleszcz pisze:A Teraz wam cos ciekawego napisze. Te merce zapowiadaja sie ciekawie. Po podrozy z fabryki juz w niektorych olej Leje sie z silnika. Fantastyczna jakos by turek
5280
No chyba, że z Merców olej leje się litrami, to co innego A kolega napisał, że się5280 pisze: I co w tym sensacyjnego?? Jak przychodziły Many czy Solarisy to nie ciekło z niech?? Ciekło i jakoś sensacji nie było. A jak widać Many i Solarisy jeżdżą, aż miło.
Rasowy Kleszcz pisze: Leje sie z silnika
MotorMan
Spokojnie. Zdjęcia wozów już mamy, wiemy mniej więcej jak będzie wyglądało wnętrze i jest dobrze. Natomiast co do przybycia wozów, to nie byłbym taki optymistyczny..
J-31 poprosił mnie, abym uspokoił was i przekazał wam to co napisał na KM-F.
Z wieloletnich obserwacji serwisu w wykonaniu J-31, wygląda to tak
- krakowskie Citara, czekały na przekazanie około 2 miesiące
- wrocławskie Citara również
- Conecto dla Bydgoszczy ok. 1 miesiąc czekały w serwisie
Wg. (bardzo) ostrożnych prognoz J-31, ze względu na dużą ilość pojazdów, możemy poczekać około półtora miesiąca na pierwsze egzemplarze
Spory cytat z posta J-31 ja KM-F:
"Aktualnie, te autobusy, to są "golasy". One nic nie mają - to zresztą doskonale widać na zdjęciach na Omnibusie. Nie ma tam elektroniki, którą zamówiło MZA. Nie ma SIP.
Jest też jeszcze jedna kwestia, której szczegółów nie znamy. Producent w Turcji nie zabezpieczył miejsca pod boczne tablice elektroniczne SIP. Nie wiadomo, czy poprowadzono instalację. Jeśli w Turcji tego nie zrobiono - a jest to prawdopodobne - to instalację musi poprowadzić serwis... a to przedłuży czas wykonania prac przy tych pojazdach.
Pytanie kolejne, czy producent poprowadził instalację pod kątem dodatkowych LCD ? Jeśli nie - a to też jest możliwe - no to serwis ma automatycznie znów większy zakres prac.
Gdyby to były Citaro - to nie zadawałbym takich pytań. A jak postąpił turecki producent ? Tego nie wiemy, ale przejrzałem sobie najnowsze fotki na Omnibusie i zauważyłem tam zwisające kable... a to oznacza, że serwis właśnie wykonuje dodatkowe okablowanie
Evobus dopiero zamawia wyposażenie końcowe do tych pojazdów, potem musi to wszystko oprogramować i zgrać, żeby działało. Dla 60 sztuk autobusów - nawet dla ~24 sztuk pojazdów (jakie powinny być teraz) - to musi potrwać.
Doskonale pamiętamy dostawę Solbusów Solcity 10 - producent dłuuugo motał się z informacją pasażerską. To jest tylko elektronika - nie wszystko musi od razu grać.
I jeszcze jedno co mnie wkurza. O ile rozumiem miłośników z Warszawy, którzy teraz jeżdżą do Wolicy masowo i przez płot robią zdjęcia - co zresztą wkurza serwis. Każdy teraz chce mieć fotki
O tyle kompletnie nie rozumiem, czemu fotoreporter z Gazety również podkrada się pod płot - i przez siatkę wykonuje serie zdjęć. Przecież pan fotoreporter nie działa prywatnie, tylko foci służbowo dla redakcji i spokojnie mógł się umówić na wizytę w serwisie, wejść na teren i legalnie "strzelać".
Te pielgrzymki chętnych powodują, że wkurzeni są pracownicy serwisu, ochrona, a najbardziej wściekła jest zapewne właścicielka tego pola, której syn ma wielką ochotę dać komuś w papę - i to nie żart. "
J-31 poprosił mnie, abym uspokoił was i przekazał wam to co napisał na KM-F.
Z wieloletnich obserwacji serwisu w wykonaniu J-31, wygląda to tak
- krakowskie Citara, czekały na przekazanie około 2 miesiące
- wrocławskie Citara również
- Conecto dla Bydgoszczy ok. 1 miesiąc czekały w serwisie
Wg. (bardzo) ostrożnych prognoz J-31, ze względu na dużą ilość pojazdów, możemy poczekać około półtora miesiąca na pierwsze egzemplarze
Spory cytat z posta J-31 ja KM-F:
"Aktualnie, te autobusy, to są "golasy". One nic nie mają - to zresztą doskonale widać na zdjęciach na Omnibusie. Nie ma tam elektroniki, którą zamówiło MZA. Nie ma SIP.
Jest też jeszcze jedna kwestia, której szczegółów nie znamy. Producent w Turcji nie zabezpieczył miejsca pod boczne tablice elektroniczne SIP. Nie wiadomo, czy poprowadzono instalację. Jeśli w Turcji tego nie zrobiono - a jest to prawdopodobne - to instalację musi poprowadzić serwis... a to przedłuży czas wykonania prac przy tych pojazdach.
Pytanie kolejne, czy producent poprowadził instalację pod kątem dodatkowych LCD ? Jeśli nie - a to też jest możliwe - no to serwis ma automatycznie znów większy zakres prac.
Gdyby to były Citaro - to nie zadawałbym takich pytań. A jak postąpił turecki producent ? Tego nie wiemy, ale przejrzałem sobie najnowsze fotki na Omnibusie i zauważyłem tam zwisające kable... a to oznacza, że serwis właśnie wykonuje dodatkowe okablowanie
Evobus dopiero zamawia wyposażenie końcowe do tych pojazdów, potem musi to wszystko oprogramować i zgrać, żeby działało. Dla 60 sztuk autobusów - nawet dla ~24 sztuk pojazdów (jakie powinny być teraz) - to musi potrwać.
Doskonale pamiętamy dostawę Solbusów Solcity 10 - producent dłuuugo motał się z informacją pasażerską. To jest tylko elektronika - nie wszystko musi od razu grać.
I jeszcze jedno co mnie wkurza. O ile rozumiem miłośników z Warszawy, którzy teraz jeżdżą do Wolicy masowo i przez płot robią zdjęcia - co zresztą wkurza serwis. Każdy teraz chce mieć fotki
O tyle kompletnie nie rozumiem, czemu fotoreporter z Gazety również podkrada się pod płot - i przez siatkę wykonuje serie zdjęć. Przecież pan fotoreporter nie działa prywatnie, tylko foci służbowo dla redakcji i spokojnie mógł się umówić na wizytę w serwisie, wejść na teren i legalnie "strzelać".
Te pielgrzymki chętnych powodują, że wkurzeni są pracownicy serwisu, ochrona, a najbardziej wściekła jest zapewne właścicielka tego pola, której syn ma wielką ochotę dać komuś w papę - i to nie żart. "
Jak nie wiesz co piszesz to nie pisz!!!!!!! Tudzież nie oznacza lub!!! tylko ORAZ!!!!Bernard pisze:Jak zasłonią firanką albo plakatem tudzież gazetą to będzie jeszcze fajniejmobil one pisze:Zaokrąglona tylna szyba kabiny kierowcy, kojarzy się ze starymi kabinami w Ikarusach (niewątpliwe, coś dla miłośników -ikarusofilów )...
Nowe mercedesy już w Warszawie. Mają otwierane okna!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wnętrze wydaje mi się jednak nieco przesycone fotelami. Rozumiem, że na R11 zastąpią ścierwoplany, ale pojadą także na linie osiemnastkowe typu 189 czy 517, czyżnie?
Z drugiej strony jednak - gdyby nie wywalenie drugiej rzeźni, w członie B w ogóle nie byłoby wygodnych dla osób o ograniczonej mobilności, tj. dostępnych z poziomu podłogi, miejsc. No, może dwa na kole by wylądowały oparte na podeście, a nie z nogami na nim.
Szerokość przejścia nad drugą osią wydaje się strasznie mizerna. Chyba nawet w Twiście jest lepiej
Tak więc układ nie zachwyca.
Z drugiej strony jednak - gdyby nie wywalenie drugiej rzeźni, w członie B w ogóle nie byłoby wygodnych dla osób o ograniczonej mobilności, tj. dostępnych z poziomu podłogi, miejsc. No, może dwa na kole by wylądowały oparte na podeście, a nie z nogami na nim.
Szerokość przejścia nad drugą osią wydaje się strasznie mizerna. Chyba nawet w Twiście jest lepiej
Tak więc układ nie zachwyca.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Osobiście mam wrażenie, że są nieco krótsze niż SU18 i mają 16 metrów długości, ale poprawcie mnie jeżeli się mylę Natomiast ogólnie bardzo ładnie się prezentują, kabina wydaje się jakoś taka bardziej przyjazna dla oka niż SU18, ale faktycznie jak już ktoś zauważył przód mają taki trochę smutny a szkoda Natomiast z tego co widzę to lustra zewnętrzne to jakieś chyba takie trochę kiszkowate, jakoś takie małe mi się wydają i taką lipą trochę "pachną" bo wyglądają jak lipne lusterka w Jelczu