[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 paź 2012, 18:01

pieszy pasażer pisze:Dziś mignął mi trójwagonowy skład z parówek przy zajezdni Woronicza
Trojsklad ze spietym sterowaniem?? A moze dwusklad holujacy kasata??
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pieszy pasażer
Posty: 26
Rejestracja: 21 sty 2012, 19:57
Kontakt:

Post autor: pieszy pasażer » 12 paź 2012, 18:15

To wyjechało z zajezdni i zaraz wjechało z powrotem, potem stał sobie z innymi tramwajami w środku.

Obrazek
użytkownik komunikacji miejskiej, czytający forum w celach poznawczych; fan tramwajów i zwolennik rozwoju sieci tramwajowej
http://tramwajowy.blogspot.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 12 paź 2012, 18:20

Pantograf opuszczony, czyli raczej jasne.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 paź 2012, 18:25

Raczej jego brak :D

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 12 paź 2012, 18:30

No tak, aż tak dokładnie się nie przyjrzałem :P
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 paź 2012, 19:58

Dwusklad z kasatem a nie trojsklad...

Na razie spiecie jazdy na 3 jest technicznie trudne, ale 3 wozy z puli historykow sa szykowane na przygotowanie do jazdy potrojnej.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5832
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 paź 2012, 20:12

29 lat temu śmigałem na stałe potrójniakiem złożonym z parówek , linią 36(żoliborską, a jak). O ile teraz daje się potrójne na 31, bo jest "duży target", w latach 80 potrójniaki były z powodu braku motorniczych(a tak dwóch robiło za trzech). Plan wagonów się zgadzał, częstotliwość słabła.
miłośnik 13N

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 12 paź 2012, 20:14

MisiekK: Wszystko pięknie i ładnie ale patrząc jak na polu niszczeją wagony 13N zachowane "na zabytek" to aż żal patrzeć. A kartka na szybie że jest zakaz szabrowania i tak pewnie nic nie daje. Ciekawe ile z tych zachowanych doczeka się kapitalnego NG. Może jeden. Wiem że są plany przywrócenia składów z różnych epok 13N ale niestety nie ma jakiegoś konkretnego celu działań. Zaś pasjonaci bez woli osób wyżej sytuowanych mogą sobie marzyć o tym czy o tamtym. Sory ale taka jest brutalna prawda patrząc na to jak się dba o historie naszego miasta. Muzeów budują a budują Kopernika, Sztuki Nowoczesnej. Ale żeby ktoś zaczął drążyć ostro temat o muzeum komunikacji to już nie ma zbytnio komu gdyż zwykli pasjonaci nie mają przebicia u góry.

Boję się że większość wagonów skończy jak ta 13N co gniła na R3 a teraz gnije u kogoś innego na podwórku zmieniło się tylko to że znalazła się plandeka do przykrycia.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 paź 2012, 21:47

beni pisze:MisiekK: Wszystko pięknie i ładnie ale patrząc jak na polu niszczeją wagony 13N zachowane "na zabytek" to aż żal patrzeć.


Już ci pisałem - załatw kilkadziesiąt tysięcy zł zamiast klepać bezmyślnie w klawiaturę i udzielać dobrych rad, to nie będą niszczeć.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Stary Pingwin
Posty: 5832
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 paź 2012, 21:49

KMKM ma status OPP?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 paź 2012, 21:53

Stary Pingwin pisze:KMKM ma status OPP?
Nie. Sąd rejestrowy ma problem od 2 lat z przyznaniem nam statusu OPP.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 paź 2012, 0:36

Glonojad pisze:R4 na dodatki 35je czasęm puszczala.
To że je puszczała (rzadko, bo rzadko!), to nie znaczy, że planowo miały jeździć.

[ Dodano: Sob 13 Paź, 2012 ]
Stary Pingwin pisze:Glonojad, Na wiosnę ktoś ważny z TW publicznie twierdził, że dokona się przeglądu ograniczeń tramwajowych w mieście i dokona weryfikacji. Jak widać na Filtrowej, DWMuF jest nadal silny.
Tak miało być: http://www.rynek-kolejowy.pl/32866/Wars ... ybciej.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 13 paź 2012, 23:49

Widzę, że większość osób jest zdecydowanie na nie parókom na stałe i rozumiem to. Pewnie też byłbym tylko za T ale ona nie jeździ cały rok a bardzo lubię nimi podróżować.
MeWa pisze:
Czotyk pisze:Nie tak dawno temu* było 35, może o to chodzi?
Na 35 to planowo się parówki nie pojawiały. W zasadzie od modernizacji trasy na Grójeckiej i Jerozolimskich, parówki na Filtrowej pojawiały się raczej przypadkowo. Więc bez powielania bzdur.
MeWa pisze:
Glonojad pisze:R4 na dodatki 35je czasęm puszczala.
To że je puszczała (rzadko, bo rzadko!), to nie znaczy, że planowo miały jeździć.
Ale jakich bzdur? Czy ja gdzieś pisałem coś o planowym jeżdżeniu? Ja tylko napisałem, że jeździły. Plany swoje, życie swoje, planowana to była SKMka do lotniska na 2008.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27411
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 paź 2012, 0:02

MeWa pisze:
Na 35 to planowo się parówki nie pojawiały. W zasadzie od modernizacji trasy na Grójeckiej i Jerozolimskich, parówki na Filtrowej pojawiały się raczej przypadkowo. Więc bez powielania bzdur.
Oj nie tak przypadkowo, jak jeszcze na Senatorskiej pracowałem, to regularnie przynajmniej dwa razy w tygodniu trafiałem 13N na 35 przy powrocie do domu, co oczywiście niezmiernie mnie radowało.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2012, 7:43

Zakazu na odcinek nie miały, więc w pomiarach hałasu uwzględniane być musiały.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ