Nie, no dwa stopnie usprężynowania jednak mają
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ale działa to tak, że faktycznie sam wiesz jak świetnie się jedzie komfortowo. Mój ulubiony odcinek do testowania wszelakich wózków: sześćdziesiątka (pełna) na rozjazdach podg Podskarbińska
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
oraz na wlocie na st. Włochy od Zachodniej
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co się tam nie rozleci - to przetrwa. EN57 tam wyczują każdziusieńkie łączenie. Szkoda, że wózków z ED73 nie opracowano wcześniej i nie wdrożono chociaż do ED72 i końcowej serii EN57 (19xx).
Na tych wózkach co są, po roku jeżdżenia składu, wewnątrz nie ma żadnej części, która by się nie telepała
![:D](./images/smilies/mg.gif)
SKM faktycznie myślała o modernizacji tych składów w szerszym zakresie. To by miało chyba większy sens niż przeróbka na zwykłą AC...