Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK
Moderator: JacekM
Conajmniej od wczoraj monitory na Stadionie (te działające) raczą nie wyświetlać żadnej informacji.
Dziś rano usłyszałem zapowiedź IR do Krakowa. Szczekaczka zachęcała do skorzystania z postoju w Idzikowicach
Znaczy Idzikowice były dodane jako "przez".
A poza tym po staremu. 5 minut po odjeździe pociągu do Tłuszcza (zapowiadany prawidłowo do chwili odjazdu), zapowiedziano jego wjazd.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A poza tym po staremu. 5 minut po odjeździe pociągu do Tłuszcza (zapowiadany prawidłowo do chwili odjazdu), zapowiedziano jego wjazd.
Dziś na Wschodnim automatyczna szczekaczka zaniemówiła, wrócił stary, znajomy głos.
No i zapomniałem - chyba w piątek na per. 6 widziałem kolesia z KM, który wyglądał na takiego, który spisywał, który pociąg na peron wjeżdżał/odjeżdżał, a który był wyświetlany i zapowiadany.
Poczekałem tam 15 minut. Przez ten czas absolutnie żaden pociąg z tego peronu (a łącznie chyba z 5) nie był prawidłowo odprawiony przez SIP
Koleś miał co spisywać...
No i zapomniałem - chyba w piątek na per. 6 widziałem kolesia z KM, który wyglądał na takiego, który spisywał, który pociąg na peron wjeżdżał/odjeżdżał, a który był wyświetlany i zapowiadany.
Poczekałem tam 15 minut. Przez ten czas absolutnie żaden pociąg z tego peronu (a łącznie chyba z 5) nie był prawidłowo odprawiony przez SIP
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie on pierwszy i nie ostatni.
Na Zachodnim specjalnością są błędne wyświetlania krawędzi peronowych na które podjeżdżają pociagi.
Natomiast na obu dworcach normą jest zapowiadanie pociągów po ich odjeździe, albo w momencie kiedy przy krawędzi stoi inny pociąg...
Jak ma być dobrze, skoro są czujniki, które wykrywają pociąg czasem są skierowane w peron i zawsze "coś" widzą? ech...
Na Zachodnim specjalnością są błędne wyświetlania krawędzi peronowych na które podjeżdżają pociagi.
Natomiast na obu dworcach normą jest zapowiadanie pociągów po ich odjeździe, albo w momencie kiedy przy krawędzi stoi inny pociąg...
Jak ma być dobrze, skoro są czujniki, które wykrywają pociąg czasem są skierowane w peron i zawsze "coś" widzą? ech...
Widziałem kilka razy na Wschodnim sytuację, kiedy tablice wskazywały pociąg jadący dalej, a w rzeczywistości kończył bieg. Nieświadomi pasażerowie do takiego pociągu wsiadali. A zdarza się nieraz, że kierownik nie obejdzie składu przed zamknięciem drzwi i nieświadomi pasażerowie zwiedzają Grochów.przewoz pisze: albo w momencie kiedy przy krawędzi stoi inny pociąg...
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
Do SRK wolałbym nic nie podłączać. Zamontowali czujniki, jest żywy duch na nastawni - powinno to wszystko działać. Nie działa.
Wytłumaczenie z komentarzy RK jest takie, że system jest dobry, tylko operatorzy są źli. Jakoś za czasów starego systemu takiego bałaganu nie było, choć system był do bani i tak.
Dopóki się to nie poprawi - będę się tego czepiał przy każdej możliwej okazji. Nie wyobrażam sobie, żeby tak działał SIP gdzieś w Niemczech na przykład.
Aha. Z plusów - coś tam poprawili w wymowie "Nasielsk". Przynajmniej na zachodnim.
Tak, to też "norma".aaa pisze:Widziałem kilka razy na Wschodnim sytuację, kiedy tablice wskazywały pociąg jadący dalej, a w rzeczywistości kończył bieg.
Wytłumaczenie z komentarzy RK jest takie, że system jest dobry, tylko operatorzy są źli. Jakoś za czasów starego systemu takiego bałaganu nie było, choć system był do bani i tak.
Dopóki się to nie poprawi - będę się tego czepiał przy każdej możliwej okazji. Nie wyobrażam sobie, żeby tak działał SIP gdzieś w Niemczech na przykład.
Aha. Z plusów - coś tam poprawili w wymowie "Nasielsk". Przynajmniej na zachodnim.
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
do SIPu podłączyli i te nieszczęsne czujniki i panią operator. To powinno wystarczyć. Jednak jak od razu czujniki nie potrafią zdjąć pociągu, albo zdejmują następny/inny pociąg (błąd operatora?) no to o czym tu mówić.
Około 17 na Zachodnim na tablicach siedziały pociągi z godziny 15-16. Co one tu robiły? Nie miały wpisanych opóźnień nawet (niektóre), a w tym czasie wszystko jeździło mniej więcej planowo ( max+3 minuty).
Nie wiem w jaki sposób zapowiedziano i wyświetlono pociąg do Modlina o 17, ale ludzie czekali na niego... na peronie 6, po jego odjeździe z peronu 2 (zakładam, że przeczytali tablicę "przyjazdy", bo na per. 6 wjechał pociąg opóźniony z Modlina do LC, ale grupa była spora... nie wierzę, że wszyscy popełnili ten sam błąd, bo inaczej jak oni trafią na lotnisku do właściwej bramki?).
I jeszcze wiele innych ciekawostek.
Wypisujcie co ciekawsze spostrzeżenia.
PS. Już z tydzień na zachodnim nie słyszałem zapowiedzi "pociągu WKD do stacji Warszawa Śródmieście WKD i stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska"![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Około 17 na Zachodnim na tablicach siedziały pociągi z godziny 15-16. Co one tu robiły? Nie miały wpisanych opóźnień nawet (niektóre), a w tym czasie wszystko jeździło mniej więcej planowo ( max+3 minuty).
Nie wiem w jaki sposób zapowiedziano i wyświetlono pociąg do Modlina o 17, ale ludzie czekali na niego... na peronie 6, po jego odjeździe z peronu 2 (zakładam, że przeczytali tablicę "przyjazdy", bo na per. 6 wjechał pociąg opóźniony z Modlina do LC, ale grupa była spora... nie wierzę, że wszyscy popełnili ten sam błąd, bo inaczej jak oni trafią na lotnisku do właściwej bramki?).
I jeszcze wiele innych ciekawostek.
Wypisujcie co ciekawsze spostrzeżenia.
PS. Już z tydzień na zachodnim nie słyszałem zapowiedzi "pociągu WKD do stacji Warszawa Śródmieście WKD i stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska"
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)