Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
A to jakoś bardzo źle z tymi Młocinami? Z Centrum przynajmniej w dobrą stronę się jedzie, a jak będą korki, to i szybciej sporo. Jak ktoś metrem, to mu i tak wszystko jedno.
No tak tak, przesiadki.
[ Dodano: |18 Paź 2012|, 2012 23:16 ]
A, no i zastanawia mnie Olsztyn - on jeszcze został na pewno na Wilanowskiej.
No tak tak, przesiadki.
[ Dodano: |18 Paź 2012|, 2012 23:16 ]
A, no i zastanawia mnie Olsztyn - on jeszcze został na pewno na Wilanowskiej.
ŁK
Docelowo wszystkie linie wjeżdżające do Warszawy od północy (P1,P2,P11 i chyba także P8) powinny kończyć na Młocinach.
P3 i P4 zjeżdżające do Warszawy z A2 można by się zastanawiać gdzie dojadą łatwiej i szybciej czy na Młociny czy Wilanowską.
Całą resztę zostawić tak jak jest dzisiaj na Wilanowskiej.
W ten sposób ograniczymy do minimum czas jazdy przez Warszawę co przełoży się całkiem odczuwalnie na czas przejazdu całej trasy z miasta do miasta, a patrząc z punktu widzenia pasażera podróżującego najczęściej do/z centrum Warszawy czas i sposób dotarcia do/z jednego czy drugiego węzła PB są niemal identyczne, kwestia tego czy pojedziemy metrem w prawo czy w lewo.
Pozostaje do rozwiązania jedynie problem pasażerów przesiadkowych podróżujących w relacji północ-południe, ale akurat tutaj lepsze połączenie dwóch odległych od siebie punktów na mapie Warszawy niż 25-minutowa bezprzesiadkowa podróż metrem pod zakorkowanym miastem trudno sobie wyobrazić, dystans do pokonania na nogach z tobołkami od obu pętli do metra praktycznie zerowy.
Można ewentualnie pomyśleć nad zaoferowaniem przez PB jakiegoś wspólnego biletu umożliwiającego na podstawie biletu PB jednorazowy przejazd metrem, ale z drugiej strony chyba kupno biletu jednorazowego we własnym zakresie nie jest zadaniem skomplikowanym nawet dla średnio rozgarniętego podróżnika.
P.S. Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11, całość trasy wydłużyłaby się o jakieś 15 minut więc bardzo niewiele, no ale trzeba by zważyć wszystkie inne korzyści i straty jakie to rozwiązanie będzie za sobą niosło.
P3 i P4 zjeżdżające do Warszawy z A2 można by się zastanawiać gdzie dojadą łatwiej i szybciej czy na Młociny czy Wilanowską.
Całą resztę zostawić tak jak jest dzisiaj na Wilanowskiej.
W ten sposób ograniczymy do minimum czas jazdy przez Warszawę co przełoży się całkiem odczuwalnie na czas przejazdu całej trasy z miasta do miasta, a patrząc z punktu widzenia pasażera podróżującego najczęściej do/z centrum Warszawy czas i sposób dotarcia do/z jednego czy drugiego węzła PB są niemal identyczne, kwestia tego czy pojedziemy metrem w prawo czy w lewo.
Pozostaje do rozwiązania jedynie problem pasażerów przesiadkowych podróżujących w relacji północ-południe, ale akurat tutaj lepsze połączenie dwóch odległych od siebie punktów na mapie Warszawy niż 25-minutowa bezprzesiadkowa podróż metrem pod zakorkowanym miastem trudno sobie wyobrazić, dystans do pokonania na nogach z tobołkami od obu pętli do metra praktycznie zerowy.
Można ewentualnie pomyśleć nad zaoferowaniem przez PB jakiegoś wspólnego biletu umożliwiającego na podstawie biletu PB jednorazowy przejazd metrem, ale z drugiej strony chyba kupno biletu jednorazowego we własnym zakresie nie jest zadaniem skomplikowanym nawet dla średnio rozgarniętego podróżnika.
P.S. Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11, całość trasy wydłużyłaby się o jakieś 15 minut więc bardzo niewiele, no ale trzeba by zważyć wszystkie inne korzyści i straty jakie to rozwiązanie będzie za sobą niosło.
Wnioski o to, co ciekawe, już kiedyś były, ale podobno PB nie jest zainteresowane. A szkoda, poprawiłby się dojazd do Bygdoszczy i Torunia najbliższych okolic, jak i Bydgoszczy i Torunia na lotnisko.tomo pisze:Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należy
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7795
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
A co tam jest takiego problematycznego? Chyba jedynie skręt trójosiowcem z Żelazowskiej we Włościańską, ale chyba powinno się dać, skoro w drugą stronę dają radęKleszczu pisze: Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należy
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Brak skrętu w lewo z Włościańskiej na pętle (tzn. technicznie to jest do zrobienia ale chyba nikt na prośbę PB by tego nie zrobił ot tak...)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Byłem święcie przekonany, że tam jest ciągła i zakaz skrętuPlesim pisze:A kto Ci takich bajek naopowiadał? Jeszcze pięć minut temu był.
A poważnie to poranne włączenia z Redutowej tak właśnie wjeżdżają.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel