Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
Nxo, śmiało możesz ujmować 304 na S2/S3/S9 (obieg 23), a 412 na S2/S3.
Ponieważ wszystkie Impulsy i wszystkie sprawne 14WE są w ruchu, ta 405 być może w rezerwie gdzieś stoi, 301+302 może podobnie; 411 nie widziałem powrotu z Bydgoszczy.
Naprawy bieżące: 303 - złamany pantograf, 407 - może to w nim wczoraj była zbita szyba. Dla mnie jako laika w sprawach kolejowo-technicznych nie są to naprawy zbyt złożone, ale może wypowie się ktoś bardziej obeznany jak długo i na jakim poziomie to może trwać.
Ponieważ wszystkie Impulsy i wszystkie sprawne 14WE są w ruchu, ta 405 być może w rezerwie gdzieś stoi, 301+302 może podobnie; 411 nie widziałem powrotu z Bydgoszczy.
Naprawy bieżące: 303 - złamany pantograf, 407 - może to w nim wczoraj była zbita szyba. Dla mnie jako laika w sprawach kolejowo-technicznych nie są to naprawy zbyt złożone, ale może wypowie się ktoś bardziej obeznany jak długo i na jakim poziomie to może trwać.
Pantograf - chwila (wizyta na depo, np na Grochowie albo Tłuszczu), o ile pantograf jest na miejscu. Nie zawsze tak jest.
Szyba - max kilkanaście godzin na depo, również jak się ją ma. Zakładam, że są to elementy zawsze dostępne przynajmniej po jednej sztuce do tych EZT, więc nawet jak nie ma ich w Warszawie (bo gdzie by to miała SKM trzymać), to dotrą szybko z Sącza, bo szyba w Mińsku jakaś powinna czekać.
Szyba - max kilkanaście godzin na depo, również jak się ją ma. Zakładam, że są to elementy zawsze dostępne przynajmniej po jednej sztuce do tych EZT, więc nawet jak nie ma ich w Warszawie (bo gdzie by to miała SKM trzymać), to dotrą szybko z Sącza, bo szyba w Mińsku jakaś powinna czekać.
Mogę potwierdzić 505 na S9VLnt7 pisze:S1: 502, 503, 506
S9 (z mapki): 501, 505
Podejrzewam, że 504 poszło do mycia. Podobnie było z 502, kiedy ten jeszcze do niedawna był zdecydowanie najbardziej ubrudzonym (jeżdżącym) pociągiem na Mazowszu...
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://s19.postimg.org/oey9tb59f/renfe_130_001.jpg)
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Dziś na S1 póki co "widać":
2x(2x14WE) (101+102, 107+108),
2x(2x14WE) (301+304, 302+303),
1x35WE (506),
więc gdzieś się musi jeszcze czaić 503 i/lub 103+105 (albo Elf za jedno z nich).
Na S9 trzy Impulsy (501, 504, 505)
Być może któryś z nich to obieg 30 z S2/S3, a na SKM-93 jednak Elf, jednak nie mam w tej chwili możliwości się wgłębić (rano zaglądam tu w pośpiechu, zamiast zrobienia sobie kanapek do pracy
).
Na tą chwilę 408 w Mińsku.
2x(2x14WE) (101+102, 107+108),
2x(2x14WE) (301+304, 302+303),
1x35WE (506),
więc gdzieś się musi jeszcze czaić 503 i/lub 103+105 (albo Elf za jedno z nich).
Na S9 trzy Impulsy (501, 504, 505)
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na tą chwilę 408 w Mińsku.
Tak, widzę, że znowu wszystkie Impulsy były w ruchu (S1: 502, 503, 506; S9: 501, 504, 505). Teraz to 302 na S1 zgubił GPS - albo rozpięto jedną parę 19WE
Prawdopodobny zestaw na S2/S3:
401, 402, 403, 404, 405, 406, 409, 410, 412, 413,
w tym dwie jednostki (409 i 413) widoczne już na Szczęśliwicach.
W Mińsku teraz dla odmiany znów stoi 407 (choć rano wydawało mi się, że jeździł).
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Prawdopodobny zestaw na S2/S3:
401, 402, 403, 404, 405, 406, 409, 410, 412, 413,
w tym dwie jednostki (409 i 413) widoczne już na Szczęśliwicach.
W Mińsku teraz dla odmiany znów stoi 407 (choć rano wydawało mi się, że jeździł).
Też mi się tak wydawało - z tym, że sygnał od 302 jakoś ginął i nie miałem pewności czy jeżdżą w duecie, czy sam 303 (nie widziałem w terenie).przewoz pisze:Rano chyba na S1 jeździł jeszcze 302+303, potem je zdjęto.
Prawdopodobnie wraz z przesunięciem 407 na S1 jego miejsce na S2/S3 zajął rezerwowy dziś Elf 404. Tak na marginesie, 14WE o nr 103 to się w ciągu ostatnich dni coś niewiele najeździł, mimo że tak niedawno był na P4.