Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 24 wrz 2012, 12:08

drja pisze:Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.
A Ci, co zjeżdżają 'z góry', to jaki mają znak? :D

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 24 wrz 2012, 13:20

No i co z tego? Czy ten znak w magiczny sposób ułatwia przedarcie się o 3 pasy na prawo na ~80 metrach? Za dużo tam razy widziałem (a właściwie słyszałem) heblowanie fur zjeżdżających z Ostrobramskiej przed 143, które akurat jakaś samotna duszyczka postanowiła haltnąć. Na Woli jednak metrów na podobny manewr byłoby/będzie cirka jebałt 250m. See the difference?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 wrz 2012, 18:49

drja pisze:Cięższe od podjazdu na Kanał Gocławski 01 dla 141, 143 i 188? Ajdontfinksoł.
To, że przy Kanale Gocławskim ktoś uparcie zmusza kierowców autobusów do bardzo niebezpiecznych manewrów nie znaczy, że gdzieś indziej też tak można. Nie przestaje mnie fascynować, że w stronę Wiatracznej/Ostrobramskiej przy Kanale Gocławskim zatrzymuje się tylko 182, chociaż bez większego problemu mogłyby się zatrzymywać wszystkie czarnuchy, a w przeciwną stronę, gdzie jest faktycznie niebezpiecznie, zatrzymuje się wszystko. A wracając na Wolę: z tej nowej zatoki na Górczewskiej w Olbrachta to się spokojnie skręci i pasy też bez większego problemu się zmieni, więc w czym problem?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36869
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 wrz 2012, 18:55

Szeregowy_Równoległy pisze:wracając na Wolę
I słusznie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 24 wrz 2012, 19:01

Szeregowy_Równoległy pisze:A wracając na Wolę: z tej nowej zatoki na Górczewskiej w Olbrachta to się spokojnie skręci i pasy też bez większego problemu się zmieni, więc w czym problem?
Pracownikowi Zarządu daleko na przystanek? Bez sensu - jak nazwą ten przystanek? Deotymy? Po cholerę robić przystanki co 100m? Bo zakładam, że od 'Deotymy' do 'Ciołka' będzie właśnie 100m... Co więcej - pewnie oba w jedną minutę wrzucą. :D

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 wrz 2012, 19:55

Zdrowy rozsądek nakazywałby likwidację przystanku CIOŁKA, a wrzucenie wszystkiego na JANA OLBRACHTA, gdzie aktualnie zatrzymuje się tylko 154. Wg Macrosystemu (sprawdzałem) od tej nowej zatoki do CIOŁKA jest 200 metrów. Jeśli to nie jest strefa dojścia, to nie za bardzo wiem co nią jest. Ciekawi mnie natomiast, czy to inicjatywa własna ZTM, czy były jakieś sygnały (sensownie uzasadnione) od pasażerów, że pragną PARKU MOCZYDŁO w kierunku Bemowa.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

marts
Posty: 54
Rejestracja: 01 cze 2007, 11:54
Lokalizacja: Ochota, Wola

Post autor: marts » 13 lis 2012, 14:59

Maciek pisze:Jak już wspominałem na facebookowym funpage'u ZTM najprawdopodobniej powstający przystanek to Park Moczydło, który dodatkowo oprócz linii, które zatrzymywały się na Ciołka wzbogaci się o 520 (manewr przeskoczenia na skrajny lewy pas będzie dużo łatwiejszy + linie zjeżdżające do zajezdni od strony Centrum będą mogły się tam spokojnie zatrzymać). Oczywiście przystankowi Ciołka mówimy papa. Pozbywamy się w tym rejonie przystanków w jednym kierunku.
No i się wyjaśniło:

http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=2949&l=1

Takiego rozwiązania chyba nikt nie obstawiał ? :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lis 2012, 15:08

Uzwyklić 520.
W sumie czemu gros autobusów ma zatrzymywać się na Ciołka, a nie na tym Parku Moczydło? Przystanki byłyby bardziej odsunięte od Jana Olbrachta :-k Przynajmniej czarnych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 13 lis 2012, 15:15

Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd. ](*,)

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 13 lis 2012, 16:11

KwZ pisze:Uzwyklić 520
Oj, zabolało by to Marysin.
(Choć niektórym mogło by się to spodobać. Ostatnio widuję całkiem sporą grupę spacerowiczów, którzy idą pieszo z przystanku na Płowieckiej wzdłuż Marsa. Tam, na szczycie wiaduktu, w okolicach przystanku PKP Gocławek łapią autobusy które im uciekły z Płowieckiej lub te jeszcze wcześniejsze, bo często pieszo pokonuje się ten odcinek szybciej niż autobusem. Gdyby 520 było uzwyklone to pewnie też miało by większą frekwencję na tym odcinku). ;-)

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 13 lis 2012, 16:28

Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd. ](*,)
Nie pierwszy, nie ostatni. Widać rzucona przeze mnie analogia do Kanału Gocławskiego nie jest taka przypadkowa - tam też w stronę Grochowa tylko 182... Aha. Czy oprócz tego 520 staną tam też zjazdy takiego E-2?

edit: a, zresztą spoko loko, luz i spontan. Zaraz pójdzie lawina maili o przystanek dla wszystkiego innego i będziemy mieli kolejne "przyspieszenie ujemne" transportu. Bo w dodanie tego tworu dla 1xx wierzę. W uwalenie Ciołka czy choćby przeniesienie go na wspólny ze 154 nie wierzę nikuta.

8833
Posty: 238
Rejestracja: 25 lut 2009, 21:18

Post autor: 8833 » 13 lis 2012, 17:19

Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd. ](*,)
Sam jesteś absurd. Bardzo dobrze, że ten przystanek powstał. Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 13 lis 2012, 17:24

8833 pisze:Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.
Generalnie sens w tym jest. Bo Ci, co czekają na Olbrachta, a chcą podjechać jeden przystanek, nie patrzą co to jedzie, gdzie jedzie... Ale przecież takiej babulinki nie wywiezie się na zajezdnię... Pora to ogarnąć, Zarządzie. ;-)

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 13 lis 2012, 17:32

8833 pisze:
Maciek pisze:Bez sensu! Po co tylko 520? W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki. To jest takie wysadzanie pasażerów w polu. Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd. ](*,)
Sam jesteś absurd. Bardzo dobrze, że ten przystanek powstał. Mam tylko nadzieje, że będą na nim stawać zjazdy do Redutowej od strony Śródmieścia.
Gdzie ja napisałem, że ten przystanek to absurd?

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 13 lis 2012, 17:56

Maciek pisze:Gdzie ja napisałem, że ten przystanek to absurd?
Tu:
Maciek pisze:Bez sensu!
Tu:
Maciek pisze:W żaden sposób to nie ułatwi przesiadki.
Tu:
Maciek pisze:To jest takie wysadzanie pasażerów w polu.
O, i tu:
Maciek pisze:Robić dużą zatokę autobusową dla jednej linii to absurd. ](*,)

Wszystkie te cztery cytaty można podsumować jednoznacznie. ABSURD. Serio.

ODPOWIEDZ