![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
A bywam w takich godzinach, że obecnie tylko nocne zdjęcia, więc i aparatowi zwykłemu byłoby ciężko.
Moderator: JacekM
No właśnie - jakoś na tablicach informacje były wyświetlane w miarę poprawnie - po prostu powinni podpiąć zapowiedzi głosowe pod tablice.przewoz pisze:Bałagan się robił niesamowity, bo jak jechała S1, a zapowiedź leciała już dotycząca S2, a czasem i pociągu do Mińska, to ludzie ładowali się w S1 sądząc, że to S2, bo przecież tor się zgadza, zapowiedź też - może na tablicach się pomylili.
oj... dzięki braku uwzględnienia czegoś takiego, mamy dziś na Zachodniej zapowiedzi:MichalJ pisze:Więzy typu 'z Lotniska do Zachodniej nie jedzie się przez Legionowo' to już chyba byłalby przesada,
Ja słyszałem jeszcze odmianę "Pociąg WKD ze stacji Milanówek Grudów do stacji Warszawa Śródmieście WKD i stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska"Plesim pisze:Pociąg osobowy WKD ze stacji Grodzisk Mazowiecki Radońska do stacji Warszawa Śródmieście WKD, Podkowa Leśna Główna wjedzie na tor przy peronie 1".
Bo robią to bezmózgi, które nigdy w życiu nie jechały tramwajem. Stworzenie systemu, który po kilku tygodniach umiałby każdą brygadę co do kilku sekund podać, powinno zająć jakiś osobomiesiąc.MichalJ pisze:Niepojęte jest dla mnie, dlaczego specyfikacje i realizacje tych wszystkich superduper zapowiedzi nie uwzględniają najprostszych w świecie więzów, które ja potrafiłbym podać w minutę.
Na przykład - SIP w Alejach nie miał zaprogramowane, że tramwaje nie mogą się wyprzedzać.
Zapowiedzi w świngach nie mają warunku 'nic nie mówić o przystanku N przed ruszeniem z przystanku N-1'.
Informacja kolejowa nie ma zaprogramowanego warunku 'zapowiadać i wyświetlać to samo'.
Przecież to jest elementarz.
Więzy typu 'z Lotniska do Zachodniej nie jedzie się przez Legionowo' to już chyba byłalby przesada, tym bardziej, że zaraz by się okazało, że niedasie zapowiedzieć na WC Krakowa przez Wschodnią.