Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Miałem nieprzyjemność tańczyć dziś w A136 (kierowca strasznie szarpał) na 015/185. Nie wiem na czym to polega, ale przy wejściu do autobusu strasznie śmierdziało czymś a'la dym z ognia. Żeby było jasne, wchodziłem środkowymi, a wychodziłem drzwiami przy kierowcy.
...może szarpał (się) i gryzł ??ziuuu.ex.1205 pisze:(kierowca strasznie szarpał)
Tak poważnie-to chyba raczej : "autobus szarpał" ?
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A136 ma odwieczne problemy z elektroniką. Szarpać mogą: hamulec przystankowy, retarder, skrzynia biegów. Objawy nasilają się podczas opadów bądź przy zwiększonej wilgotności powietrza. Kierowca nie ma na to najmniejszego wpływu.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Niektórzy by takim wozem z zajezdni nie wyjechali. A136 odmawiałem dwukrotnie, mam wprawęStary Pingwin pisze:Niektórzy zesłaliby taki wóz do zajezdni. Zwłaszcza pasażer, który dojechał już do celu, potrafi kierowcy powiedzieć-"powinien pan zjechać".
Do szarpania zdążyłem się przyzwyczaić (jako, że głównie jeżdżę 157 i 185 na końcowych odcinkach tras). Bardziej mnie ciekawi, co to za smród. Jako laik się zapytam może to są trochę za bardzo podgrzane hamulce?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To dlaczego kierowca tym jeździł? Kurde, brak ogrzewania w taki dzień jak dziś to element wpływający na bezpieczeństwo, bo zmarznięty, zasmarkany kierowca jest mniej bezpieczny, niż ten, który ma ciepło, siedzi wygodnie zamiast się kulić i trząść i ma swobodę ruchów, co kurtka wyklucza... Sorry: jeśli kierowca jeździ nieogrzewanym wozem, to znaczy, że sprawia mu to przyjemność. Chyba, że w MZA kierowcy są karani za zjazdy na brak ogrzewania (w Mobilisie nie są), wtedy gościa rozumiem.lociu xd pisze:1311 jest strasznie zimny. Przy włączonym na max-a ogrzewaniu wiało lodowate powietrze. W przedziale pasażerskim było chwilami cieplej niż w kabinie kierowcy. A niby dopiero co wyjechał z remontu.