Autobusy San i inne pojazdy historyczne

Moderatorzy: JacekM, Dantte

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 28 lis 2012, 22:23

ZEA_R-0 pisze:Czy istniałaby jakakolwiek techniczna możliwość przerobienia tego pługu-Ikarusa 620 #799 spowrotem na autobus?
Nie postuluję tego teraz ani nic, tylko jestem ciekaw czy jest w ogóle taka możliwość, nawet ogromnym nakładem finansowym.
Będzie kiedyś Ikarus 620.
http://phototrans.pl/14,592033,0,Ikarus_630_.html

Znalazłem takie coś. ;-)

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 28 lis 2012, 22:31


sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 28 lis 2012, 22:52

Pomyliłem Ikarusa 620 z 630 O-) . Nie mniej sugerowałem się opisem pod zdjęciem.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 29 lis 2012, 17:15

Trochę słabo że ogłoszenie tylko po polsku.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7680
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 30 lis 2012, 0:31

JacekM pisze:Trochę słabo że ogłoszenie tylko po polsku.
Celowo jest skierowane do klientów polskojęzycznych.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 10 gru 2012, 19:55

Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 10 gru 2012, 23:45

ziuuu.ex.1205 pisze:Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:
Dlatego, że były w relatywnie dobrym stanie technicznym i dawały w miarę łatwą możliwość wpisania do ewidencji zabytków. Poza tym 2600 to prawdopodobnie jedyna zachowana w Polsce 280-tla z osiami MVB. A dlaczego pytasz?
Pozdrawiam serdecznie
Paweł Zadrożny
http://firr.org.pl/uploads/PUB/090608_D ... iejska.pdf

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 11 gru 2012, 22:53

zadzior pisze:
ziuuu.ex.1205 pisze:Dlaczego KMKM kupiło akurat autobusy 289 i 2600? :?:
Dlatego, że były w relatywnie dobrym stanie technicznym i dawały w miarę łatwą możliwość wpisania do ewidencji zabytków. Poza tym 2600 to prawdopodobnie jedyna zachowana w Polsce 280-tla z osiami MVB. A dlaczego pytasz?
Zastanawałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7680
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 gru 2012, 8:07

ziuuu.ex.1205 pisze:Zastanawiałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)
Bo były w dobrym stanie, w danym momencie dostępne do przejęcia i spełniały warunki wpisu do ewidencji zabytków (ani 1299 ani 2306 ich wówczas nie spełniały).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

1000
Posty: 624
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 12 gru 2012, 11:55

MisiekK pisze:
ziuuu.ex.1205 pisze:Zastanawiałem się dlaczego akurat te, a nie np. 1299 i 2306. ;-)
Bo były w dobrym stanie, w danym momencie dostępne do przejęcia i spełniały warunki wpisu do ewidencji zabytków (ani 1299 ani 2306 ich wówczas nie spełniały).
A ponadto kiedy przejmowano 2600 i 289, wozy 1299 i 2306 były jednymi z bardzo wielu lewarów w ruchu i nikt nawet nie przypuszczał, że to one zostaną tymi ostatnimi na naszych ulicach... a że udało im się dotrwać "do końca" to w dużej mierze przypadek (były w miarę w dobrym stanie i nie rozsypały się wcześniej)...

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 13 gru 2012, 11:54

Jaki jest obecnie stan tego składu? #795+534

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 16 gru 2012, 14:49

Mam pytanie.

Czy San H100B ma na tylnej osi bliźniaki?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 gru 2012, 15:29

Tak.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 04 sty 2013, 22:58

Może głupie pytanie, ale tak się ostatnio nad tym zastanawiałem...
Jakie linie ma na przednim filmie #3873? I czy ten film robił ktoś z KMKM?

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 04 sty 2013, 23:04

ZEA_R-0 pisze:Jakie linie ma na przednim filmie #3873?
Ma na pewno linie takie jak:
180bis. 180, 188, 111, B, 175, 422, 116, 166, Abis, M, 202, A, 327, 137bis, 113, 117, 168, 182, 146, 161, 438, 143, F, J, 132.
Innych nie kojarzę.

Co do autora nie wiem.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

ODPOWIEDZ