O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
FPL wozi węgiel tylko do końca roku, przegrał przetarg.rufio198 pisze:FPL ciśnie PLK-ę o podniesienie parametrów technicznych szlaku żeby mogli z Tłuszcza do Ostrołęki jeździć Classami - do tej pory albo przez Małkinię jeżdżą, albo wymiana w Tłuszczu na elektrowóz.
Elektrowozy jeździły do Małkini ale już je oddali, zostały tylko Classy.
KM ogłosiły przetarg na montaż biletomatów do ELFów (po 2 na pojazd) i utrzymanie ich przez 24 miesiące.
Mam nadzieję, że biletomaty będą w miarę normalne i jako podstawowe bilety do wyboru będą miały opcję biletu lotniskowego i w relacjach Modlin/LC - Warszawa Centralna/Śródmieście etc...
http://www.mazowieckie.com.pl/przetargi ... d,112.html
Ale z drugiej strony przetarg na pośrednictwo sprzedaży biletów z automatów stacjonarnych ciągnie się już kilka miesięcy...
Mam nadzieję, że biletomaty będą w miarę normalne i jako podstawowe bilety do wyboru będą miały opcję biletu lotniskowego i w relacjach Modlin/LC - Warszawa Centralna/Śródmieście etc...
http://www.mazowieckie.com.pl/przetargi ... d,112.html
Ale z drugiej strony przetarg na pośrednictwo sprzedaży biletów z automatów stacjonarnych ciągnie się już kilka miesięcy...
Przetarg na automaty biletowe - stacjonarne unieważniono. Przekroczony budżet (nam nieznany).
Jedyny oferent: Mennica Polska.
Teraz, po kilku mocnych miesiącach przetargu nie będziemy mieli ani jednego automatu. A tak miało być pięknie. Ciekawe, czy chociaż te pytania doprecyzowujące zostaną uwzględnione w ewentualnym kolejnym przetargu...
Jedyny oferent: Mennica Polska.
Teraz, po kilku mocnych miesiącach przetargu nie będziemy mieli ani jednego automatu. A tak miało być pięknie. Ciekawe, czy chociaż te pytania doprecyzowujące zostaną uwzględnione w ewentualnym kolejnym przetargu...
Co to za firma?
http://www.mazowieckie.com.pl/g2/orygin ... 630977.pdf
TO rozstrzygnięcie jednego z przetargów na kontrolę biletów w pociągach KM (32 w dobie).
Wcześniejszy anulowano (brak ofert). Podejrzewam, że ludzie ci sami
http://www.mazowieckie.com.pl/g2/orygin ... 630977.pdf
TO rozstrzygnięcie jednego z przetargów na kontrolę biletów w pociągach KM (32 w dobie).
Wcześniejszy anulowano (brak ofert). Podejrzewam, że ludzie ci sami
Wg jakich kryteriów wydawane są bilety w formie paragonów? Mam dwa bilety na tą samą trasę (6,76 zł) i jeden ma formę paragonu, a drugi normalną...
Inna sprawa, że w Wyszkowie nie widziałem żadnych blankietów, pomijając kilka do okresowych.
Inna sprawa, że w Wyszkowie nie widziałem żadnych blankietów, pomijając kilka do okresowych.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Muszę przyznać, że zaskoczyły mnie ostatnio Koleje Mazowieckie. Dokładnie wczoraj w relacji 701 Dęblin-WZ jechałem zwykłym starym truposzem, a przed WW... rozległ się głos, że jedziemy przez WC. Nigdy wcześniej coś takiego się nie zdarzyło, że w zwyczajnym EN57 ktoś coś ogłaszał przez system nagłośnienia - a myślałem, że kible takiego nie mają. Po wylądowaniu na t24/p5 kierownik jeszcze przechodził przez pociąg i powtarzał. Tak trzymać - informować!
Przepraszam, ale mam takie lamerskie pytanie: gdzie mogę znaleźć numery linii pociągów KM (np. KM 203 Warszawa Zachodnia - Siedlce)?
Dzięki piękneMeWa pisze:Zadzior - http://www.mazowieckie.com.pl/g2/orygin ... 2f5557.pdf
Czy Koleje Mazowieckie nie mogłyby wydzielić linii lotniskowej jako oddzielnej linii KML? Z KM9 ma wspólnych 7 przystanków, czyli o jeden mniej, niż linie ze średnicy podmiejskiej. Stacje początkowe i końcowe są inne. Jakoś ZTM nie podaje kursów S3 jako wariantów S9, może KMy też by mogły? Zmiana byłaby kosmetyczna, a poprawiłaby czytelność rozkładów.