I budowanie tunelu pod trawą nazwiesz mądrze wydanymi pieniędzmi?! Przecież to gorsze, niż tunel pod Ursynowem...Websterek pisze:Nie do końca, gdyż były takowe plany, aby budować pod ziemią, aby nie blokować lotniska.
No przecież S2 wokół lotniska jest już w budowie, nawet wikimapia to widzi. Nawet mieli to oddawać w tym roku, ale nie wiem, ile mają opóźnienia.Websterek pisze:nie wiem jak to się skończy.
Odnoszę wrażenie, że nie tylko nie jesteś ekspertem, ale nawet średnio zorientowanym amatorem; poczytaj.
Niby jak?Websterek pisze:Na to można spokojnie zaradzić,
Rozumiem, że to twój prywatny pogląd, czy też masz jakieś prognozy? Jeśli to pierwsze, to się z tym zwyczajnie nie zgadzam. 40% z 40 mln w 2020 roku to 16 mln, Okęcie tyle nie przerobi. Również wcale nie widzę powodu, aby Okęcie tak pęczniało; rośnie rola lotnisk regionalnych, a spada rola wielkich hubów.Websterek pisze:w kolejnych latach udział [Okęcia] zapewne nie zmaleje poniżej 40%.
Nie widzę związku logicznego. Z tego, że coraz więcej osób będzie chciało korzystać z Okęcia nie wynika, że trzeba będzie je zamknąć, tylko że ceny na nim wzrosną (i ew., że z tej premii za monopol będzie można sfinansować fanaberię typu CPL).Websterek pisze:Jednak, jeśli chcemy mieć porządne lotnisko, które będzie chętnie wybierane przez pasażerów w regionie, oraz przez przewoźników pokroju Emirates, to w pewnym momencie albo będzie trzeba Okęcie zamknąć, wybudować nowe, albo na gwałt je rozbudować.
Nie wiem, co to za przewoźnik Emirates, jakich ma klientów ani czemu ma być traktowany na specjalnych zasadach.
Raczej na Balice.Websterek pisze:Nie zbudowali od razu połączenia kolejowego i obawiam się, że będzie podobna szopka, jak z linią na Okęcie.