Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

activist
Posty: 8
Rejestracja: 25 kwie 2012, 23:20
Lokalizacja: Walencja, Hiszpania

Post autor: activist » 04 sty 2013, 18:04

W związku z ogłoszeniem oficjalnej decyzji o likwidacji nocnych kursów metra od lutego jak zmieni się komunikacja nocna? Bo pewne zmiany muszą nastąpić. Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych.

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 04 sty 2013, 18:11

Zasilenia N44, N37, N34
eNki

activist
Posty: 8
Rejestracja: 25 kwie 2012, 23:20
Lokalizacja: Walencja, Hiszpania

Post autor: activist » 04 sty 2013, 19:31

Może linia autobusowa wzdłuż metra?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 sty 2013, 20:10

activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7777
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 sty 2013, 20:54

MeWa pisze:
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
No i bardzo dobrze, mniej brygad się zużyje...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 sty 2013, 21:10

MeWa pisze:
activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
Nie wiem, czy ktokolwiek będzie potrafił jeszcze okazywać radość z tą świadomością. Ej, mówimy o nocy. Korki nie grożą, a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi? ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 05 sty 2013, 0:07

Szeregowy_Równoległy pisze: a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi? ;P
Podpisuję się obiema rękami pod tą tezą!
Nocne metro to nikomu niepotrzebny zbytek, tą samą pracę przewozową można wykonać 5 razy taniej autobusami.

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 06 sty 2013, 2:05

Nocnym metrem, wg mnie, wożą, jeszcze, swe jaśniepańskie tyłki mieszkańcy Ursynowa oraz Kabat. Wygodni są i czas im to ukrócić bo N34 i N37 ze zwiększonym ilostanem brygad dadzą rade obsłużyć te rejony. Bielanom zaś starczy N44 bo metro tam jeździ puste.

Mam nadzieję, że jakiejś brygady na R-3 zawitają w związku z tym.

Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 sty 2013, 7:13

Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 07 sty 2013, 9:53

hmmm...skoro N75 jest teraz muchowozem, to może wycofanie go z Otwocka argumentując, iż nikt tam nie jeździ, nie było dobrym pomysłem?

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 07 sty 2013, 10:59

pawcio pisze:
Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.
No dobra, ale komunikacja miejska jest dla ludzi, prawda? A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję. Teraz to co, linia dla Wału Miedzeszyńskiego i dla nikogo więcej...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 sty 2013, 11:11

55 minut postoju co kółko w Falenicy? W systemie się to nie bilansuje. Nawet gdyby takie N75 pchnąć do Aleksandrowa luzując nieco N22/N72.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 sty 2013, 13:08

Aleksander2560 pisze:A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję.
Chyba piasku nadwiślańskiego. N75 było muchowozem, to i muchowozem zostało, tylko nieco krótszym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Qbeer
Posty: 111
Rejestracja: 21 cze 2007, 19:16

Post autor: Qbeer » 07 sty 2013, 13:39

del

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 sty 2013, 13:54

Qbeer pisze: Przyjmując, że do autobusu zmieści się 100 osób daje nam to 100 dodatkowych pojazdów w ruchu.
Z komunikacji miejskiej dziennie korzystają dwa miliony osób, ale mimo wszystko nie mamy 20000 pojazdów na ulicach, nie?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ