Co mają brzydko zachowujący się panowie w N13 do nocnego metra? W metrze też by mogli narozrabiać.kukuryk12 pisze:Po ewentualnym wyłączeniu nocnego metra, ochrona nocnej komunikacji miejskiej nie może wyglądać tak jak wygląda.
Bezpieczeństwo w pojazdach komunikacji
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
A rozwiń wątek - o powód nie pytam, bo pewnie spotkałeś po prostu agresywnych bezbiletowych, ale jak przebiegały te sytuacje i jak się skończyły? Bo wyobraźnia podsuwa od razu, że bezbiletowy pasażer chciał Cię wepchnąć pod metro na tej Wilanowskiej...Fik w temacie o metrze w nocy pisze:Cóż, nigdy nie aspirowałem do normalności specjalnie, ale myślę jednak, że pod tym względem jednak normalny jestem. W pracy kontrolera naprawdę stresujące/stykowe sytuacje miałem trzy: przy Łazienkach o 20, na Białowiejskiej o 18 i na metrze Wilanowska o 15. W nocy największym problemem jest porozumienie się z pasażerem, a nie jego agresja.
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bezbiletowy to jest złodziej,a nie żaden pasażer
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja wiem, że to bezczelny złodziej którego należy tępić i cudownie, że kontrolerzy to robią, ale nie lubię być zbyt dosadna.Glonojad pisze:Bezbiletowy to jest złodziej,a nie żaden pasażer
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale teraz zmienił się regulamin, może będzie lepiej.vernalisadonis pisze:To jeszcze dostaje za to wpis do akt? trochę dziwna ta polityka. Kierowca powinnien wypraszać takich delikwentów i nie powinnien w żaden sposób być karany. Co innego jak zrobił coś faktycznie źle.6391 pisze:Inna inszość jest taka, iż znam paru kierowców dziennych, którzy wypraszali takich zapachowych delikwentów od siebie z wozu, po czym przychodziły na nich oficjalne skargi zbulwersowanych innych pasażerów, którym w głowie nie mieści się iż kierowca śmiał wyprosić pasażera. Kończyło się to wówczas na upomnieniu lub naganie z wpisem do akt. Także nie dziwcie się niektórym kierowcom iż im się nie chce, oni po prostu wolą uniknąć późniejszego chodzenia i tłumaczenia się oraz kar jakie mogą dostać.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Strasz miejska reaguje tylko, jeśli pijany i/lub awanturny. Jeśli sobie siedzi/śpi i śmierdzi, to nie przyjeżdżają. Podobno.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i właśnie tu zaczyna się problem Jest oczywiście uchwała RM w sprawie regulaminu przewozów, zwłaszcza par. 13 i 14, ale miałbym wątpliwości co do legalności takiego przepisu. Można się też chwycić zagrożenia zdrowia publicznego, ponieważ nigdy nie wiadomo, co bezdomnemu dolega, a dolega coś prawie na pewno (do tego nierzadko dochodzą niezagojone rany).
A po co ochrona?!kukuryk12 pisze:Moim zdaniem pierwszą rzeczą jaką zrobić trzeba, żeby w nocnych nie śmierdziało i było bezpiecznie, to pomnożenie patroli ochrony nocnych autobusów.
Zagonić do tego miejskich. Skoro już się nauczyli wypisywać mandaty za picie piwa gdzieśtam oraz opanowali sztukę zakładania blokad na koła, to czas poszerzyć horyzonty i pobawić się z menelami i agresywnymi pijanymi.
Może wreszcie się do czegoś przydadzą.
Wychodzi drożej, niż zatrudnienie ochrony, zaś uprawnienia są tylko nieznacznie większe. Ponadto w nocy SM dużo nie widziałem... Ile w ogóle patroli weekendami jest na mieście?BJ pisze:Zagonić do tego miejskich!
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Stałeś na DWC, kiedy do wozu weszło kilkoro agresywnych dresów, to czemu nie wezwałeś odpowiednich służb, by się nimi zajęli? Na DWC jest przecież posterunek Policji, daleko nie mają. Albo mogłeś połączyć się z CR i powiedzieć, że nie możesz odjechać z typkami stwarzającymi zagrożenie dla pasażerów i kierowcy.kukuryk12 pisze:Burdy na N13 o 3:45.
Odnośnie nurków to osobiście denerwują mnie właśnie tacy kierowcy, którzy ich wożą całą noc! Jakoś kierowcy z R-1 czy R-2 mogą ich wyrzucać na Kabatach, wiele razy byłem świadkiem, a ty co, boisz się
Dlaczego?Wolfchen pisze:Wychodzi drożej, niż zatrudnienie ochrony
SM ma budżet, raczej niemały. Skoro ZTM zleca przewozy przewoźnikom i jest jednostką budżetową miasta (tak to się chyba nazywa?), to tak samo SM jest jednostką finansowaną z budżetu miasta, więc przerzucić - powiedzmy - 8 patroli samochodowych na patrole piesze tłukące się nocnymi i już.
Wszystkich nie spatrolują, ale 8 to nie 2, a jeszcze oszczędzimy na paliwie do radiowozów...
Na pewno bardziej pomogą społeczeństwu w ten sposób niż czając się w krzakach na polu na Kabatach o 2 rano.
Ja ich widzę więcej niż policji. I to bynajmniej nie tylko w centrum. Panowie lubią sobie stanąć na drzemkę w takich ogniskach zła i występku jak Cm. Wolski o 3 rano czy parking pod Realem na Ursynowie.Wolfchen pisze:Ponadto w nocy SM dużo nie widziałem...