To że ZTM nie kontroluje i nie wymaga, to insza inszość.Poc Vocem pisze:Żeby jeszcze zatrudnienie przewoźników prywatnych miało wpływ na jakość... a tak niestety wcale nie jest, zwłaszcza pod koniec kontraktów więc nie wiem czy kasowanie MZA jest dobrym rozwiązaniem wizerunkowo.
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Już ktoś to chyba tu kiedyś tłumaczył (Pawcio?), że ZTM mógłby karać, ale wtedy zaczęłyby się nierealizowane kursy, bo trzeba by zesłać na zakład 3/4 wozów. Skoro więc nie ma jak wywrzeć na przewoźnikach prywatnych już teraz utrzymania standardów to jeśli zwiększymy ich udział procentowy będzie jeszcze gorzej. Dla porównania na MZA zaś naciski zawsze można wywrzeć chociażby przez groźby pozbawienia pana prezesa stołka. Dlatego wolę już miejską spółkę, nad którą miasto ma jakąś kontrolę.
Z punktu widzenia pasażera nie jest przecież istotne, że przewoźnik zapłacił karę za niezrealizowany kurs. Dla niego istotnie jest, że kurs się na przystanku nie pojawił i ewentualne późniejsze straty z tym związane.
Z punktu widzenia pasażera nie jest przecież istotne, że przewoźnik zapłacił karę za niezrealizowany kurs. Dla niego istotnie jest, że kurs się na przystanku nie pojawił i ewentualne późniejsze straty z tym związane.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- vernalisadonis
- Posty: 3196
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A czy Mobilis będzie mógł sobie zostawić tak z kilka dobrych SU10 jako rezerwę. Przykład zepsuje się Solina albo Libero to wyjeżdża w zamian SU10.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
pawcio pisze:vernalisadonis pisze:A przegubowe MANy z ITSu do kiedy jeżdżą po Warszawie?Przegubowy ITS ma już chyba zapisane stopniowe schodzenie z miasta po 10 brygad na miesiąc.konri pisze:Do 2016 roku, ale nie wiem dokładnie do którego miesiąca.
Chodziło o solówki, tak?
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
W takim razie jak przeguby mają schodzić po 10 miesięcznie skoro brygad jest niespełna 50 a do 2016 jeszcze kilkadziesiąt miesięcy?
-
- Posty: 842
- Rejestracja: 11 lip 2007, 20:57
- Lokalizacja: Białołęka-Ratusz
A ZTM na to:beni pisze:31.12.2018 - koniec umowy na 50 brygad U18 z Mobilisu
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=825&i=58&l=1&m=5Nie ulegnie zmianie termin zakończenia umowy określony na dzień 30.11.2018 r.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 sty 2013, 11:03
[ Dodano: |21 Sty 2013|, 2013 11:29 ]
Ale nikt z was nie bierze pod uwagę tego, że w MZA ludzie mają najlepsze warunki pracy spośród przewoźników w
warszawie, że MZA ma mechaników sprawdzających codziennie autobusy od strony technicznej i żadne z autobusów który jest uszkodzony nie może wyjechać na miasto (w przeciwieństwie do Ajentów co czasem i widać gołym okiem....
Nikogo nie interesuje, że jedzie np. autobusme mobilisu i nie ma pewności, że zaraz mu się zawieszenie nie rozjedzie bo tam nikt w to nie zagląda, wszyscy tylko patrzą w swój portfel a reszta nieistotna...
Dlaczego prywatni przewoźnicy są tańsi?
Bo nie utrzymują mechaników na cały etat tylko na część etatu żeby tylko na papierze byli, bo pałci ludziom głodowe pensje, kierowcy pracują naokrągło nie zachowując przepisowych norm odpoczynku co w MZA jest normą i obowiązkiem...a to wszystko wchodzi w stawke...jeśli chce się mieć ładne autobusy i bezpieczne przedewszystkim z porządnym zapleczem technicznym to niestety za darmo nic nie ma i automnatycznie stawka za wozokilometr musi być trochę wyższa, ale czy naprawde dla bezpieczeństwa nie warto? Czy ludzie tam pracujący nie są godziwi tych pieniędzy które zarabiają swoją nie raz niełatwą i odpowiedzialną pracą? Czemu nikt nie potrafi tego zrozumieć?
Widze, że wszyscy (a przynajmniej wiekszość) jadą równo po tym MZA, że za drogie, że to, że tamto...Poc Vocem pisze:Żeby jeszcze zatrudnienie przewoźników prywatnych miało wpływ na jakość... a tak niestety wcale nie jest, zwłaszcza pod koniec kontraktów więc nie wiem czy kasowanie MZA jest dobrym rozwiązaniem wizerunkowo.
Ale nikt z was nie bierze pod uwagę tego, że w MZA ludzie mają najlepsze warunki pracy spośród przewoźników w
warszawie, że MZA ma mechaników sprawdzających codziennie autobusy od strony technicznej i żadne z autobusów który jest uszkodzony nie może wyjechać na miasto (w przeciwieństwie do Ajentów co czasem i widać gołym okiem....
Nikogo nie interesuje, że jedzie np. autobusme mobilisu i nie ma pewności, że zaraz mu się zawieszenie nie rozjedzie bo tam nikt w to nie zagląda, wszyscy tylko patrzą w swój portfel a reszta nieistotna...
Dlaczego prywatni przewoźnicy są tańsi?
Bo nie utrzymują mechaników na cały etat tylko na część etatu żeby tylko na papierze byli, bo pałci ludziom głodowe pensje, kierowcy pracują naokrągło nie zachowując przepisowych norm odpoczynku co w MZA jest normą i obowiązkiem...a to wszystko wchodzi w stawke...jeśli chce się mieć ładne autobusy i bezpieczne przedewszystkim z porządnym zapleczem technicznym to niestety za darmo nic nie ma i automnatycznie stawka za wozokilometr musi być trochę wyższa, ale czy naprawde dla bezpieczeństwa nie warto? Czy ludzie tam pracujący nie są godziwi tych pieniędzy które zarabiają swoją nie raz niełatwą i odpowiedzialną pracą? Czemu nikt nie potrafi tego zrozumieć?
To jakas propagandówka czy na serio uważasz że w autobusach MZA jest nienaganny stan techniczny?driving_lajsens pisze:że MZA ma mechaników sprawdzających codziennie autobusy od strony technicznej i żadne z autobusów który jest uszkodzony nie może wyjechać na miasto (w przeciwieństwie do Ajentów co czasem i widać gołym okiem....
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 21 sty 2013, 11:03
W MZA są przestrzegane wszystkie przepisy co do odpoczynku, ludzie mają ludzkie warunki pracy i firma ma odpowiednie zaplecze techniczne...ale każdy patrzy tylko żeby było taniej... a niestety to taniej bije tylko i wyłącznie w ludzi! A potem każdy narzeka, że warunki pracy mamy jakie mamy bo przecież każdy chce najtaniej...PePe pisze:Na pewno o niebo lepszy niż w Grodziu czy Mobilisie, pomijając fakt że wiem przynajmniej, że kierowca MZA nie przespał nocy w zimnym baraku na zajezdni i nie pracuje 16-ta godzinę - a po zjeździe na zajezdnię nie bedzie musiał jeszcze umyć autobusu szczotką z wiadrem wody