SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
michalek^
Posty: 329
Rejestracja: 14 lis 2011, 19:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalek^ » 23 sty 2013, 12:47

wczoraj na rakowcu to ja stałem godzinę i w strone centrum z lotniska nic nie przyjechało, ani s3, ani s2.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 sty 2013, 19:48

Wczoraj na Alejach była awaria rozjazdów. Co dziś? Sprawdzać własciwy wątek... Z reguły kolejne awarie...

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 27 lut 2013, 23:39

Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3198
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 27 lut 2013, 23:44

VLnt7 pisze: I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?
Może tak jak kiedyś było z Sulejówkiem. Pociąg jechał tylko do Woli Grzybowskiej potem jechał dalej ale jako przejazd techniczny do Sulejówka Miłosnej, tam zawracał, znowu jechał jako przejazd techniczny do Woli Grzybowskiej i rozpoczynał znowu trasę.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 28 lut 2013, 1:32

Teraz tak sobie myślę. Zamówili nowy tabor... A co by było gdyby wszystkie podwarszawskie gminy zmówiły się i nie zgodziły na obecne warunki ZTMu? Zostawiliby takie ogryzki i połowę taboru odstawili? :D Gdyby robiły składy puste obroty do Legionowa/Pruszkowa/Sulejówka to ZTM cienko by śpiewał :P

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 28 lut 2013, 9:37

VLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?
I poraz kolejny ZTM niewie o czym pisze. To jest jakaś chora organizacja działająca jak dawne władze PRL.
Wmawiają ludziom ze jak władze Pruszkowa się nie zgodzą na wspólny bilet to nie bedzie SKM co jest bzdurą, nawet sami na swojej stronie piszą ze jak nie będzie wspólnego biletu to SKM i tak będzie dojeżdżać do Pruszkowa.
Poza tym wmawiają ludiom ze ich rozwiązania są sukcesem ale jak się dokładniej przyjrzeć to są totalną klapom. ( przykład linii 2 na nowym moście )

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 01 mar 2013, 0:15

VLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Normalnie chyba organiczna nienawiść do wszystkiego co nie jest Warszawą ich zaślepia... Wypominają gminom ościennym nieufność niczym żona mężowi dziewictwo po 30 latach pożycia :D

Czy ci ludzie nie zauważając, że robiąc wokół tej sprawy "sejmową" atmosferę, podpiłowują gałąź na której siedzą? No i wkurza mnie to, że cały odcinek Wschodnia - Otwock jest traktowany jak "zło konieczne" przedłużona zawrotka trasy z/do Pruszkowa. To co, ZTM-ie, na wschód od Wisły to już nie ludzie :?: Tyle za 4 miliony?...

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 01 mar 2013, 6:54

Oczywiście. W końcu do nas nikt zupełnie nie jeździ. PIC stwierdziło to samo. :)
W nas widzą tylko szansę na pozbycie się 521, o której nikt ze zdrowym rozumem ani myśli się pozbyć.

Ale się zdziwią, gdy im licznik pasażerów poda dane.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 mar 2013, 22:11

Jacek Z. pisze:o co, ZTM-ie, na wschód od Wisły to już nie ludzie
Chyba, że Legionowo.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 08 maja 2013, 16:34

ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ashir
Posty: 27980
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 maja 2013, 17:35

Tylko, żeby teraz nie podali służbowego rozkładu do Grodziska Mazowieckiego dla SKM, jak ostatnio zrobili. :D A najfajniejsze w tym remocnie jest to, że na WKM można jeździć legalnie do Brwinowa. :)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 maja 2013, 19:45

MeWa pisze:
ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?
Rano:

Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.

Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 maja 2013, 19:48

O KUR... :boje sie:
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 09 maja 2013, 1:46

Już to było przerabiane przy okazji remontu w Ursusie ;)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1862
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 09 maja 2013, 15:29

SławekM pisze:Rano:
Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.

Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.
Układ torowy stacji w Pruszkowie jest delikatnie mówiąc niezbyt wygodny dla ruchów pomiędzy torami podmiejskimi i dalekobieżnymi. Dodatkowy problem stanowi fakt, że coś mi się obiło o uszy, że tor 5 stacji w Pruszkowie jest całkowicie zamknięty włącznie z rozjazdem 59, co całkowicie uniemożliwia przejazd z torów dalekobieżnych na podmiejskie przy jeździe w stronę Warszawy (i odwrotnie w kierunku przeciwnym - dlatego na kończącym się etapie objazdów pociągi dalekobieżne mijające utrudnienia torami podmiejskimi musiały wjeżdżać na nie już w Grodzisku).
Ilustracja:
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... uszkow.gif

ODPOWIEDZ