Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 16 lut 2013, 21:41

Wolfchen pisze:Raczej do innych autobusów
Polonus wita - i nie jest wcale taki zły ;)
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 16 lut 2013, 21:43

Tylko zawiesił praktycznie wszystko p.Brześce. Sama Góra sobie poradzi, gorzej z wiochami po drodze, które też tłumnie korzystają z 742.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 16 lut 2013, 21:51

R-9 Chełmska pisze:gorzej z wiochami po drodze, które też tłumnie korzystają z 742
Wisła nie daleko jest :D Ale tak na serio to 742 zostanie okrojone z kursów i tylko tyle... Niech pomyślą o 742 tylko do Konstancina O-)
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3096
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 16 lut 2013, 22:26

R-9 Chełmska pisze:Tylko zawiesił praktycznie wszystko p.Brześce. Sama Góra sobie poradzi, gorzej z wiochami po drodze, które też tłumnie korzystają z 742.
Na razie polonus w nie ma czego tam szukać. Ludzie przerzucili się na WKM i nawet jak muszą zapłacić za II strefę i i tak lepiej na tym wychodzą, niż by mieli kupować osobne bilety.
Dopóki jest tam 742 nie będzie polonusa.
Co do Góry Kalwarii to Góra poradzi sobie jak najbardziej nawet jak nie będzie 742. Z tego powodu, że mamy bardzo dużo przewoźników m.in Polonus, PKS Grójec czy prywatni przewoźnicy którzy oferują regularne kursy do Warszawy przez Piaseczno.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

zigirin
Posty: 141
Rejestracja: 24 sie 2011, 22:17
Lokalizacja: Kawęczyn

Post autor: zigirin » 16 lut 2013, 22:34

Okrojone z kursów...najłatwiej tak powiedziec. Teraz jeżdżą raz na półtorej, więc lepiej dodawac niż zabierac. Fakt, zabiorą dodatki do Brzesc i tyle. Zamiast tego MZA wejdzie i zamiast czętotliwości puszcza przeguby, które upchną te tłumy w szczycie, ale ja mam nadzieje, że Burmistrzowie utrą nosa ZTM i MZA i sami ogłoszą przetarg na tę linię, a z ZTM podpiszą tylko umowę o honorowaniu wspólnego biletu.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 16 lut 2013, 22:47

i zapłacą za odcinek warszawski? :shock:

primoż
Posty: 3793
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lut 2013, 23:40

zigirin pisze:(...)Burmistrzowie utrą nosa ZTM i MZA i sami ogłoszą przetarg na tę linię, a z ZTM podpiszą tylko umowę o honorowaniu wspólnego biletu.
Abstrahując od tego kto będzie organizował przetarg: skoro są takie tłumy, to przy następnym konkursie może warto byłoby dać wymóg, że mają to być autobusy wielkopojemne?
Dęboszczak pisze:i zapłacą za odcinek warszawski? :shock:
Zawsze można skrócić do Wilanowa :-k

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 lut 2013, 23:46

Dęboszczak pisze:i zapłacą za odcinek warszawski?
A nie mogą zrobić czegoś w stylu KMŁ? :-k
primoż pisze:Abstrahując od tego kto będzie organizował przetarg: skoro są takie tłumy, to przy następnym konkursie może warto byłoby dać wymóg, że mają to być autobusy wielkopojemne?
To logiczne. W ogóle, na 7xx powinny być robione oddzielne przetargi, z mniejszymi wymogami - wtedy wzkm byłby sporo tańszy...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 16 lut 2013, 23:49

primoż pisze:że mają to być autobusy wielkopojemne?
Ale gminy za takie nie chcą płacić.
primoż pisze:Zawsze można skrócić do Wilanowa
Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3096
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 16 lut 2013, 23:54

MALIN pisze:Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...
Taniej dla gmin to i może wyjdzie, ale na pewno nie dla pasażera, który jeździ na biletach jednorazowych.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 16 lut 2013, 23:59

vernalisadonis pisze:który jeździ na biletach jednorazowych.
O ile tacy mają, skoro kontrole są tak rzadko... Choć mi się wydaje,że większość pasażerów z tamtych okolic posiada WKM. Pasażerom nigdy nie dogodzisz - coś za coś :neutral:
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

primoż
Posty: 3793
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 16 lut 2013, 23:59

Wolfchen pisze:To logiczne. W ogóle, na 7xx powinny być robione oddzielne przetargi, z mniejszymi wymogami - wtedy wzkm byłby sporo tańszy...
I to nie jest głupi pomysł: mniej kasy na utrzymanie linii i więcej wozów na linie w mieście :ok:
MALIN pisze:Ale gminy za takie nie chcą płacić.
Solówki tylko pod warunkiem, że 742 będzie kursować częściej. Choć wydaje mi się, że pozostawienie obecnej częstotliwości i wpuszczenie 15m lub przegubów byłoby tańsze.
MALIN pisze:Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...
Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym, a Wilanów zdecydowanie takim jest.

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 17 lut 2013, 0:13

primoż pisze:Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym
Wszystko jest do zrobienia - wystarczy 742 puścić do przystanku Polna (do ew. 700, 710 i 724 ), dalej na pusto zawrotka na rondzie i do Os. Grapa na postój, gdzie również byłby przystanek początkowy - z 700 i 710 tam jest raptem 5 min. drogi. Trochę szalony pomysł - wiem. Ale to by pomogło na realizowanie kursów i poprawę częstotliwości. Góra by dopłacała, Konstancin również i wspólny bilet jako-tako zachowany...
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3096
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 17 lut 2013, 0:17

MALIN pisze:
primoż pisze:Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym
Wszystko jest do zrobienia - wystarczy 742 puścić do przystanku Polna, dalej na pusto zawrotka na rondzie i do Os. Grapa na postój, gdzie również byłby przystanek początkowy - z 700 i 710 tam jest raptem 5 min. drogi. Trochę szalony pomysł - wiem. Ale to by pomogło na realizowanie kursów i poprawę częstotliwości.
Szczerze nad czymś podobnym pomyślałem. 742 kończy w Klarysewie, zawraca na rondzie i z drugiej strony zaczyna, a także zrobić skomunikowanie z 710 z Wilanowskiej.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 lut 2013, 0:21

Wtedy będzie to typowa linia L. Ale problemem jest fatalna częstotliwość konstancińskich 710 i 724...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ