Polonus wita - i nie jest wcale taki złyWolfchen pisze:Raczej do innych autobusów
Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- vernalisadonis
- Posty: 3096
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Na razie polonus w nie ma czego tam szukać. Ludzie przerzucili się na WKM i nawet jak muszą zapłacić za II strefę i i tak lepiej na tym wychodzą, niż by mieli kupować osobne bilety.R-9 Chełmska pisze:Tylko zawiesił praktycznie wszystko p.Brześce. Sama Góra sobie poradzi, gorzej z wiochami po drodze, które też tłumnie korzystają z 742.
Dopóki jest tam 742 nie będzie polonusa.
Co do Góry Kalwarii to Góra poradzi sobie jak najbardziej nawet jak nie będzie 742. Z tego powodu, że mamy bardzo dużo przewoźników m.in Polonus, PKS Grójec czy prywatni przewoźnicy którzy oferują regularne kursy do Warszawy przez Piaseczno.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Okrojone z kursów...najłatwiej tak powiedziec. Teraz jeżdżą raz na półtorej, więc lepiej dodawac niż zabierac. Fakt, zabiorą dodatki do Brzesc i tyle. Zamiast tego MZA wejdzie i zamiast czętotliwości puszcza przeguby, które upchną te tłumy w szczycie, ale ja mam nadzieje, że Burmistrzowie utrą nosa ZTM i MZA i sami ogłoszą przetarg na tę linię, a z ZTM podpiszą tylko umowę o honorowaniu wspólnego biletu.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Abstrahując od tego kto będzie organizował przetarg: skoro są takie tłumy, to przy następnym konkursie może warto byłoby dać wymóg, że mają to być autobusy wielkopojemne?zigirin pisze:(...)Burmistrzowie utrą nosa ZTM i MZA i sami ogłoszą przetarg na tę linię, a z ZTM podpiszą tylko umowę o honorowaniu wspólnego biletu.
Zawsze można skrócić do WilanowaDęboszczak pisze:i zapłacą za odcinek warszawski?
A nie mogą zrobić czegoś w stylu KMŁ?Dęboszczak pisze:i zapłacą za odcinek warszawski?
To logiczne. W ogóle, na 7xx powinny być robione oddzielne przetargi, z mniejszymi wymogami - wtedy wzkm byłby sporo tańszy...primoż pisze:Abstrahując od tego kto będzie organizował przetarg: skoro są takie tłumy, to przy następnym konkursie może warto byłoby dać wymóg, że mają to być autobusy wielkopojemne?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ale gminy za takie nie chcą płacić.primoż pisze:że mają to być autobusy wielkopojemne?
Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...primoż pisze:Zawsze można skrócić do Wilanowa
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
- vernalisadonis
- Posty: 3096
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Taniej dla gmin to i może wyjdzie, ale na pewno nie dla pasażera, który jeździ na biletach jednorazowych.MALIN pisze:Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
I to nie jest głupi pomysł: mniej kasy na utrzymanie linii i więcej wozów na linie w mieścieWolfchen pisze:To logiczne. W ogóle, na 7xx powinny być robione oddzielne przetargi, z mniejszymi wymogami - wtedy wzkm byłby sporo tańszy...
Solówki tylko pod warunkiem, że 742 będzie kursować częściej. Choć wydaje mi się, że pozostawienie obecnej częstotliwości i wpuszczenie 15m lub przegubów byłoby tańsze.MALIN pisze:Ale gminy za takie nie chcą płacić.
Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym, a Wilanów zdecydowanie takim jest.MALIN pisze:Albo do Konstancina = taniej wyjdzie + wykorzystanie 700, 710, 724 których kursów nie trzeba by było ciąć...
Wszystko jest do zrobienia - wystarczy 742 puścić do przystanku Polna (do ew. 700, 710 i 724 ), dalej na pusto zawrotka na rondzie i do Os. Grapa na postój, gdzie również byłby przystanek początkowy - z 700 i 710 tam jest raptem 5 min. drogi. Trochę szalony pomysł - wiem. Ale to by pomogło na realizowanie kursów i poprawę częstotliwości. Góra by dopłacała, Konstancin również i wspólny bilet jako-tako zachowany...primoż pisze:Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
- vernalisadonis
- Posty: 3096
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Szczerze nad czymś podobnym pomyślałem. 742 kończy w Klarysewie, zawraca na rondzie i z drugiej strony zaczyna, a także zrobić skomunikowanie z 710 z Wilanowskiej.MALIN pisze:Wszystko jest do zrobienia - wystarczy 742 puścić do przystanku Polna, dalej na pusto zawrotka na rondzie i do Os. Grapa na postój, gdzie również byłby przystanek początkowy - z 700 i 710 tam jest raptem 5 min. drogi. Trochę szalony pomysł - wiem. Ale to by pomogło na realizowanie kursów i poprawę częstotliwości.primoż pisze:Przy czym Konstancin nie jest atrakcyjnym pod względem relacji węzłem przesiadkowym
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej