W systemie rezerwacji juz jest. Jak kupujesz bilet na luty to z Wilanowskiej, od 1 marca masz za to M Mlocinyyavorius pisze:Skąd to info o Młocinach?
Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Bez sensu - takie zmiany powinni wprowadzać z chwilą wejścia nowej puli.Rosa pisze:Od 1 marca trasy z Warszawy przez Łódź, Poznań do Berlina i z Warszawy przez Łódź, Wrocław do Pragi będą startowały z Mlocin.
Szczerze mówiąc, to wątpię - wydaje mi się, że z Michalczewskim się dogadali w sprawie placu i będą chcieli się tam przenieść.Bastian pisze:Ciekawe, czy wrócą po otwarciu POW.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
E, jechałem tym autobusem i ta decyzja jest świetna - zamiast męczyć się przez Pruszków z dojazdem do autostrady, autostrada jest praktycznie w zasięgu kilkunastu minut.
Ale widze że juz nawet maila o tym przyszłaliyavorius pisze:Szkoda, że nie ma komunikatu na stronie głównej. Moim zdaniem słaba decyzja...Rosa pisze:W systemie rezerwacji juz jest.
Przystanek autokarów linii P3 i P4 PolskiBus.com przeniesiony na Dworzec Autobusowy przy stacji Metro Młociny w Warszawie
Od 1 marca br. autokary ekspresowych linii P3 i P4 PolskiBus.com będą realizowały kursy z Dworca Autobusowego przy stacji Metro Młociny w Warszawie
Nowoczesny Dworzec Autobusowy zapewni pasażerom komfortowe warunki oczekiwania na odjazd autokarów
Wygodny i prosty dojazd do/ z każdej części Warszawy. Transfer do Centrum Warszawy zajmuje 20 minut
..
Już od 1 marca 2013 r. odjazdy i przyjazdy autokarów PolskiBus.com linii P3, jadących z Warszawy przez Łódź, Poznań i lotnisko Berlin Schönefeld do Berlina, a także autokarów linii P4 z Warszawy przez Łódź i Wrocław do Pragi będą realizowane z Dworca Autobusowego przy stacji Metro Młociny w Warszawie. Nowy przystanek zapewni pasażerom komfortowe warunki podróży, a także wygodny i prosty dojazd metrem, liniami autobusowymi i tramwajowymi do każdej części Warszawy.
Także linie P1, P2 i P11 PolskiBus.com odjeżdżają z przystanku autobusowego przy stacji Metro Młociny.
Pasażerowie przesiadający się z autokarów PolskiBus.com mających swój przystanek przy stacji Metro Wilanowska do autokarów odjeżdżających ze stacji Metro Młociny lub odwrotnie, mogą przesiąść się dogodnie dzięki szybkiemu połączeniu warszawskiego metra. Osoby podróżujące z bagażem będą mogły skorzystać z wind znajdujących się na poszczególnych stacjach metra. Czas przejazdu pomiędzy stacjami wynosi tylko 27 minut.
Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...Piter232 pisze:E, jechałem tym autobusem i ta decyzja jest świetna - zamiast męczyć się przez Pruszków z dojazdem do autostrady, autostrada jest praktycznie w zasięgu kilkunastu minut.
Moim również.yavorius pisze:Moim zdaniem słaba decyzja...
Ta, szczególnie, jak się wcześniej przesiadało z zapasem 30 minut na Wilanowskiej, to teraz rzeczywiście będzie to wygodne - przesiadka niemożliwa do zrealizowania...Pasażerowie przesiadający się z autokarów PolskiBus.com mających swój przystanek przy stacji Metro Wilanowska do autokarów odjeżdżających ze stacji Metro Młociny lub odwrotnie, mogą przesiąść się dogodnie dzięki szybkiemu połączeniu warszawskiego metra.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chyba sumarycznie wyjdzie jednak szybciej. Powinni mocno skrócić czas przejazdu, bo z Wilanowskiej do wyjazdu z miasta to było jednak mnóstwo czasu, choćby nie wiem jakie korki by były to stamtąd powinno być szybciej.Wolfchen pisze:Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...
Przesiadkowicze pewnie tez będa mieli lepiej. Sądze że wiecej osob jest zainteresowanych przesiadką Gdańsk/Olsztyn/Bydgoszcz w autobusy Berlin/Wrocław/Praga niz bylo to w przypadku Bialystok/Lublin/Radom/Krakow/Katowice Berlin/Wrocław/Praga. Jednak dwie najmocniej obsadzone trasy to jednak GDA-WAW i WAW-WRO.
Też trzeba, ale mimo wszystko, Wilanowska jest bliżej Centrum, a dojazd trwa krócej...MichalJ pisze:Na Wilanowską nie trzeba dojeżdżać?
Jedni mają lepiej, drudzy gorzej. Ja mam gorzej, więc piszę ze swojej perspektywy - na Wilanoską miałem max 20 minut tramwajem/autobusem.MichalJ pisze:A przesiadka P1/P2/P11-P3/P4 się poprawiła.
Z P5/P6/P7/P8/P9/P10 - niekoniecznie.Rosa pisze:Przesiadkowicze pewnie tez będa mieli lepiej.
Ale pal licho już z tym przenoszeniem - niech chociaż opóźnią odjazdy z Młocin o około 40 minut, żeby ludzie zdążyli dojechać z Wilanowskiej na Młociny...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tak, ale jak jedziesz np. z Gdańska to jednak zyskujesz. Kiedyś P1 jechało na Wilanowską w czasie 5 godz. 45 min., a teraz jedzie na Młociny w czasie 4 godz. 55 min., więc jednak delikatnie jeszcze zyskasz. W drugą stronę jest owszem gorzej, ale czy te kursy były zawsze tak ładnie dopasowane?Wolfchen pisze:Ta, szczególnie, jak się wcześniej przesiadało z zapasem 30 minut na Wilanowskiej, to teraz rzeczywiście będzie to wygodne - przesiadka niemożliwa do zrealizowania...
Niestety czas przejazdu jest taki sam.Piter232 pisze:Chyba sumarycznie wyjdzie jednak szybciej. Powinni mocno skrócić czas przejazdu, bo z Wilanowskiej do wyjazdu z miasta to było jednak mnóstwo czasu, choćby nie wiem jakie korki by były to stamtąd powinno być szybciej.Wolfchen pisze:Za to trzeba się męczyć z dojazdem w samej Warszawie, a nie każdemu pasuje metro...
Ewentualny zysk o świcie nie równoważy straty ponad godziny, aby dojechać wieczoremashir pisze:Tak, ale jak jedziesz np. z Gdańska to jednak zyskujesz.
P9+P1 od samego początku były idealnie zgrane. Rozkładowo ZTCP 15 minut na przesiadkę, praktycznie około 30... Gdyby nie to, że pomieszkuję w Warszawie, to bym pewnie jeździł jak kiedyś, tj. przez DWZ i dalej PKS Elbląg (który ma tę zaletę, że jest bezpośrednio do Gdyni).ashir pisze:W drugą stronę jest owszem gorzej, ale czy te kursy były zawsze tak ładnie dopasowane?
I to właśnie mnie najbardziej irytuje. Zmieniają miejsce, ale czasu nijak nie ruszają.ashir pisze:Niestety czas przejazdu jest taki sam.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
E, to lipa. Zwłaszcza, że przynajmniej do Łodzi to jest i tak nadmiar czasu.ashir pisze:Niestety czas przejazdu jest taki sam.