Zmiany obsługowe - kwiecień 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 01 kwie 2013, 9:16

Tak zachwalali tą linię 2. ZTM wmawiał że tłumy nią jeżdżą choć wszyscy dookoła mówili im że tak nie jest w końcu doszli po rozum do głowy i zrobili z tą linią porządek jeszcze takt niech wydłużą i z 6 zrobią 4 całki i jeden dodatek i będzie luks. Brawo ZTM nie ma to jak wpierw propaganda pseudo sukcesu a potem powolne po cichu przyznawanie się że ta linia nie ma bytu. Bo może być i tak że po wakacjach w ramach oszczędności ją zlikwidują lub jak to się ładnie nazywa zawieszą.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 kwie 2013, 9:54

Podstawowym błędem jest koniec trasy 2 na Młocinach. Niech już jeździ co 20 minut gdzieś do centrum, bo wtedy by już miała jakieś tam wzięcie...

Georg
Posty: 5999
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 kwie 2013, 10:39

Ale masz ograniczoną liczbę tramwajów dwukierunkowych. Ile ich jest?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 kwie 2013, 10:50

Wagonów dwukierunkowych jest 6, ale zawsze można połączyć tyłami 105-ki. Akurat na trasę na przykład do Kieleckiej by wystarczyło.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 kwie 2013, 11:20

sprinter pisze:Ciekawe, czy na 314 ostaną się wysokie dodatki. :-k
Poza zawieszeniem kursowania linii w DŚ, raczej się nic nie zmieni. ;-)

Paweł D.
Posty: 5305
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 kwie 2013, 11:46

Domas pisze:Wagonów dwukierunkowych jest 6, ale zawsze można połączyć tyłami 105-ki. Akurat na trasę na przykład do Kieleckiej by wystarczyło.
Myślę, że puszcze w szczycie na JPII składów, w którym jeden wagon będzie pusty i miał drzwi po drugiej stronie jest w sam raz na 1-go kwietnia :)

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 01 kwie 2013, 11:52

Nie chcę wam psuć radości, ale opublikowano tę informację zaraz po północy w Wielkanoc kiedy raczej admini nie siedzą w pracy. Nie macie wrażenia że to info możecie mieć coś wspólnego z dzisiejszą datą?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 kwie 2013, 11:57

Colony pisze:Nie chcę wam psuć radości, ale opublikowano tę informację zaraz po północy w Wielkanoc kiedy raczej admini nie siedzą w pracy. Nie macie wrażenia że to info możecie mieć coś wspólnego z dzisiejszą datą?
Myślisz, że ZTM sobie robi żarty?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 kwie 2013, 12:03

Colony pisze:Nie chcę wam psuć radości, ale opublikowano tę informację zaraz po północy w Wielkanoc kiedy raczej admini nie siedzą w pracy. Nie macie wrażenia że to info możecie mieć coś wspólnego z dzisiejszą datą?
A uwzględniasz taką opcję jak napisanie artykułu wcześniej i zaznaczenie opcji "publikuj od"?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 kwie 2013, 12:21

Domas pisze:Podstawowym błędem jest koniec trasy 2 na Młocinach. Niech już jeździ co 20 minut gdzieś do centrum, bo wtedy by już miała jakieś tam wzięcie...
Obawiam się, że nawet na "co 20" jest za mało dwukierunków, gdyby chcieć jeździć do centrum. Na tor odstawczy miejsce jest za Feminą (trochę za płytko w centrum) albo za GUSem (a to już prawie jak Kielecka).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 kwie 2013, 13:41

Centrum jak centrum, ale pl. Wilsona to ja bym jednak rozważył.

Paweł D.
Posty: 5305
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 kwie 2013, 13:57

Ale wtedy przyblokujesz "świętą" szóstkę oraz zabijesz 2-kę jako szybki dojazd do metra. Szczegół, jakim jest dostęp motorniczego do punktu socjalnego pominę. Naprawdę, z krańcem 2-ki w obecnym miejscu, niewiele się zdziała.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 01 kwie 2013, 15:28

Spokojnie wystarczyłoby dwukierunków, żeby skierować Dwójkę pod Halę Marymoncką z socjalną częstotliwością (dajmy na to 4 kursy / h). Czas przejazdu na trasie St. Świdry - Potocka: max 15 minut. 5 Duosów obstawia trasę, szósty grzeje się w rezerwie.
Korzyści: Tarcho otrzymuje możliwość bezpośredniego dojazdu na UKSW, AWF, SOR + Szpital Bielański oraz metro. Teraz ma tylko metro.
Może ZTM znów rozważyłby taką ewentualność? Z pewnością przyniosłaby więcej pożytku aniżeli 2 na obecnej trasie.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 kwie 2013, 15:57

Mario pisze:Spokojnie wystarczyłoby dwukierunków, żeby skierować Dwójkę pod Halę Marymoncką z socjalną częstotliwością (dajmy na to 4 kursy / h).
Jest to jedno z trudniejszych miejsc na zlokalizowanie toru odstawczego (bo przy 40 kursach na godzinę kompletnie sobie nie wyobrażam zawracania bez takiego toru).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 kwie 2013, 16:00

Na Słowackiego, tam gdzie tylko szóstka się pęta? Ale to już do Wilsona pojechać, zamiast 6.

Zablokowany