Sąd nad 175

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 kwie 2013, 21:06

Czas podróży = czas oczekiwania + czas przejazdu + ewent. czas dojścia na przesiadkę 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 10 kwie 2013, 21:40

Czas oczekiwania specjalnie się nie różni - jest ok. 100 kursów pociągów i 100 kursów 175 na dobę. 175 jeździ teoretycznie w równiejszych odstępach, praktycznie trafiam ostatnio na 175 dokładnie pomiędzy rozkładowymi godzinami...

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 11 kwie 2013, 11:34

Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum? Mi bardzo pasuje przesiadać się na Zachodnim, zapewne na drugim brzegu Wisły są ludzie mający bliżej do Wschodniego i dla nas 175 jest bezużyteczne.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 kwie 2013, 12:30

JacekM pisze:Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum?
No właśnie, tego jeszcze nie było. :-"

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 11 kwie 2013, 13:27

Już nie wspominając, że przesiadka na Zachodnim do 103 jest wygodniejsza niż do metra.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 kwie 2013, 17:22

MichalJ pisze:Czas oczekiwania specjalnie się nie różni - jest ok. 100 kursów pociągów i 100 kursów 175 na dobę.
Ale 175 obsługuje znacznie więcej węzłowych ZP... Ot, choćby Trasę Łazienkowską, Zawiszaka (tu część pociagów kulawo dociera)...
JacekM pisze:Skąd pomysł, że wszyscy jadą z lotniska do centrum?
I skąd pomysł, że np. ZP Sasanki czy też Żwirki nie potrzebują nic, poza 504?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 kwie 2013, 17:29

Skąd pomysł, że Sasanki ma tylko 175 i 504?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 kwie 2013, 17:37

Stąd, że trasa 504 jest dość zbliżona do 175, dlatego o niej wspomniałem. Dla przesiadających się na TŁ jeszcze 188, ale częstotliwością nie zachwyca. A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 kwie 2013, 17:44

No tak, bo każdy przystanek potrzebuje 2 linii w tej samej relacji...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 kwie 2013, 17:46

Wolfchen pisze:A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...
A czego tam więcej trzeba i w jakiej relacji niby?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 kwie 2013, 18:48

Jakiegoś 3xx do Zawiszaka, ale najlepiej, żeby Ośrodek Wojskowy jeszcze obsługiwało. Mogą nawet zamienić 175 na 375, a 128 wzmocnić w DS. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 kwie 2013, 21:56

Jakiegoś 3xx do Zawiszaka, ale najlepiej, żeby Ośrodek Wojskowy jeszcze obsługiwało. Mogą nawet zamienić 175 na 375, a 128 wzmocnić w DS.
Dzięki czemu powstaje lotniskowy potworek kursujący tylko w niektórych godzinach? O Panie, dzięki!
Wolfchen pisze:Stąd, że trasa 504 jest dość zbliżona do 175, dlatego o niej wspomniałem. Dla przesiadających się na TŁ jeszcze 188, ale częstotliwością nie zachwyca. A 17 Stycznia zostaje z beznadziejnym 154 i nienajlepszym 188...
504 z pewnością wystarczy. W szczycie jest co 10 minut i nawet wtedy dysponuje pewną podażą miejsc. Jeśli byłaby jakaś tragedia, wtedy można puścić ze dwie wtyczki włączające się od Sasanek właśnie i robiące kurs tylko do Centralnego.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 kwie 2013, 22:06

emyl pisze:Dzięki czemu powstaje lotniskowy potworek kursujący tylko w niektórych godzinach? O Panie, dzięki!
Nie lotniskowy, bo dla Żwirek (a nie dla MPL) i nie w niektórych godzinach - tylko w DP.
emyl pisze:W szczycie jest co 10 minut i nawet wtedy dysponuje pewną podażą miejsc.
Przy istnieniu 175 ;)
emyl pisze:Jeśli byłaby jakaś tragedia, wtedy można puścić ze dwie wtyczki włączające się od Sasanek właśnie i robiące kurs tylko do Centralnego.
Cechą wteyczek jest to, że one się pojawiają i znikają ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 kwie 2013, 22:11

Cechą jednokierunkowych wtyczek jest to, że nie potrzebują w takim przypadku postojów wyrównawczych, co konieczne jest przy zawracaniu linii na Sasanki. Mogą jechać dajmy na to z Kleszczowej przez Łopuszańską i wracać Jerozolimskimi do zajezdni.

BTW, szkoda, że 141 nie umożliwia przesiadki na linię metra :/

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 11 kwie 2013, 22:12

emyl pisze:504 z pewnością wystarczy.
504 nie staje na wszystkich przystankach (pomijając także węzły przesiadkowe), i nie nadaje się przez to do podstawowej obsługi danego ciągu.

Zablokowany